Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 064 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-11-30 20:52 | |
![]() | Crooked har rätt - igen. | |
| Omigen | 2011-11-30 21:52 | |
![]() | Precis som anden_88 säger är det pefekt för barnen - på gränsen till ett barnprogram. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-01 06:56 | |
![]() | Visst, har sett bättre trolleri, men det är underhållande, och visst fascineras man av hur de gör! Men det ska klagas på allt idag, jag visste direkt då jag såg tråden att många skulle gnälla över att det inte var bra tillräckligt. Vad är det med folk? Är vi så bortskämda? | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-01 07:09 | |
![]() | Och Obstinat: Jag tittade inte på länken, vill inte se hur det avslöjas, jag vill ha kvar min barnatro! Min man är likadan, gnäller över dåliga trick + att han alltid ska förstöra nöjet av en bra film genom att klaga när det är oproffsigt eller overkligt. Varför? | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-12-02 16:57 | |
![]() | Självklart passar det inte alla, lika tråkigt som jag tycker det är att se alla möjliga varianter av lekprogram (kopior av kopior osv), och sångprogram...lättsmält som dom flesta kan stå ut med. Gäller också helt magiskt är man inte intresserad så låt bli att titta och låt andra som vill se blir underhållna (vilket magi är..underhållning inget annat). Jag tycker heller inte allt är bra, men mycket...och det passar mig iaf :) (och är absolut ingen favorit av Labero heller men han överaskade med ett mycket bra trick med Stefan Sauk) | |
| Triss - Ej medlem längre | 2011-12-02 17:01 | |
![]() | mrperfect: Henne har jag sett i verkligheten, hon var fantastiskt skicklig, dessutom är det inte var dag det spetar omkring en naken kvinna bland publiken... | |
| Robandage - Ej medlem längre | 2011-12-02 17:12 | |
![]() | "Min man är likadan, gnäller över dåliga trick + att han alltid ska förstöra nöjet av en bra film genom att klaga när det är oproffsigt eller overkligt. Varför?" :-D | |
| Klungan | 2011-12-02 19:51 | |
![]() | Eftersom perero frågade vad vi tycker om programmet så kommer min åsikt här - väldigt dåliga trick ibland som man faktiskt ser hur de gör, bra ibland men överlag tråkigt. Därför tittar jag inte längre. Och jag tror inte att perero BARA ville ha positiva ord. Vi tycker nog olika alla! | |
| Cardis | 2011-12-04 17:49 | |
![]() | SVT nivå på att hitta nya saker, har sett 5-6 olika avsnitt. Finns det bara 2 straff? | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-12-04 18:26 | |
![]() | Cardis: ja tyvärr verkade dom bara ha 2 straff i hela serien. | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-12-04 18:29 | |
![]() | Klungan:Mycke bra skrivet, ALLA åsikter är mer än välkomna...men alla åsikter är kanske inte så nödvändiga...om jag hatar ishockey så går jag ju inte och ser en hockeymatch, lika lite som jag skulle se en match på tv...ingen tvingar mig ju att sitta där och se. Dvs helt ointresserad då är det lite poänglöst att tracka ner hockey..bara för att jag inte är så intresserad. Men jag hålled med dig klungan många var dåliga men många också rätt bra..(insuper information just i detta ämne eftersom det intresserar mig, och intresserar mig vad andra tycker) | |
| MixazZ | 2011-12-06 07:24 | |
![]() | Tycker det inte är så intressant | |
| bitteb | 2011-12-06 08:04 | |
![]() | ...jag klarar inte av att se på det....för att jag inte begriper hur de gör. Och jag tycker dom är skickliga, men vill se det live..inte på TV. Samma med Cirkus, HUR kan man tycka att det är kul på TV?? | |
| perero - Ej medlem längre | 2012-02-17 09:08 | |
![]() | bitteb: precis vad ALLA svarar på som jag brukar fråga efter jag har uppträtt, vad tycker du/ni var roligast...det är nästan alltid samma svar. Att få vara med själv, att bli lurad på nära håll osv. Jag gillar inte heller att se på TV då det finns så oerhört mycket 'fusk' i kameravinklar, klippningar osv men bättre än inget. Men det kan också vara skönt att se på TV då man slipper se alla missar och fuffens då man vet hur allt går till. | |
| Poussitiv - Ej medlem längre | 2012-02-17 10:02 | |
![]() | Jag tycker det är hokus pokus. | |