Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 749 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nyckelpigan_ | 2011-12-03 00:56 | |
![]() | Jomenvisst men vad? | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-12-03 01:01 | |
![]() | håller med dig pingulina.. men de i min familj är så fruktansvärt tråkiga så de skulle inte vilja göra vad jag än köpte till dom :( | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-03 01:35 | |
![]() | biljetter till Disney world on ice | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-03 07:06 | |
![]() | Nyckelpigan: "Sonen är stormförtjust i IT. Har värstdator+skärm+mus o annat samt spel. Även moppe och moppekort. 42 tums TV, Iphone, bärbar dator." Hoppas verkligen det är grejer han själv jobbat ihop till. Oh my god 15 år och 42tumstv, 2 datorer. Var ska detta sluta? Köp en bok i julklapp ( skulle han väl knappast uppskatta efter allt detta.) | |
| Mindymoo | 2011-12-03 08:06 | |
![]() | Ja om barnen eller föräldrarna redan har allt så måste man försöka få ut dem på något oväntat. Jag har tidigare köpt badhotells- och spavistelser till två olika vänner och det blev uppskattat. Kombinera med en sjyst pocketbok. OBS boken ska vara lätt så man orkar hålla den när man ligger i badet, och billig så man kan slänga den om den trillar i :) Resecheckar eller presentkort på riktigt bra restaurang brukar funka. Till yngre kan man ge presentkort på paintball, gocart, äventyrscentrum, discobowling, - för två så de kan ta med någon. | |
| Vamf - Ej medlem längre | 2011-12-03 09:03 | |
![]() | Här är ett tips till www.gavokatalogen.ba...fo nden.se/ | |
| marmeladov22 | 2011-12-03 09:20 | |
![]() | adlibris världens bästa nätbokhandel! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-03 10:47 | |
![]() | jag är inte klar ett dugg,det är latmasken som gnager | |
| Bitte - Administratör | 2011-12-03 10:48 | |
![]() | Kika runt i dessa trådar för tips www.betapet.se/forum...ch creator= Bitte | |
| frukantarell | 2011-12-03 16:55 | |
![]() | Upplevelser är väl oftast uppskattade klappar?Då måste de inte heller kosta skjortan om man har det lite dåligt ställt. För ett antal år sedan önskade jag mig bara "snälla barn" i julklapp. Men mina barn är snälla. Min nu vuxna son reflekterade över detta för ett par år sedan. Han menade att hur skulle han kunna uppfylla en sådan önskan? Och han undrade om jag med min önskan menade att han inte brukade vara snäll när han var liten. Jag önskar mig aldrig mer snälla barn om det kan tolkas på det viset. | |