Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 18 953 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-03 19:41 | |
![]() | i schack anses det osportsligt att INTE ge upp när man har ett hopplöst underläge | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-12-03 19:46 | |
![]() | kajix- lol | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-12-03 21:30 | |
![]() | Min dator har hängt sig ett otal gånger innan jag formaterade om den. Då ser det ut som om man ger upp, likaså om batterisladden halkat ur och man inte märkt det. Jag bryr mig då aldrig om nån ger upp, då får man ju pluspoäng, har du missat det. Absolut inget att hänga upp sig på. | |
| SkySpy_ | 2011-12-03 21:34 | |
![]() | Skulle man inte kunna spela mot sig själv med två olika uppkopplingar. Då vet man hela tiden varför man avslutar i förväg samt varför man gör som man gör. Varför man rullar och lägger ditt och datt. Sen om det går bra för mig så kan jag välja om jag vill vinna mot mig själv. En liten idè bara. | |
| kajix | 2011-12-03 21:41 | |
![]() | jag förlorar alltid mot mig själv. samtidigt som jag dricker ur mitt halvtomma glas. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-12-03 21:43 | |
![]() | :) | |
| lottan8 | 2011-12-03 22:34 | |
![]() | Håller med någon som skrev tidigare att det är mycket tråkigare när den andra inte ens ger upp..man väntar å väntar..fast då kanske jag kan ge upp och ge poängen till den andra så kanske den blir glad.. | |
| bulimi4 | 2011-12-03 22:39 | |
![]() | Sen finns det dom som skiter i rating, bara spelar så länge de själva tycker det är roligt. Jag själv tillhör den kategorin, kunde inte bry mig mindre egentligen | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-12-04 00:18 | |
![]() | Datorkrångel är ofta svaret på en fråga som ingen ställt? | |
| bitteb | 2011-12-05 17:26 | |
![]() | Har börjat spela Betamini....av de matcherna har minst 60% slutat med att man bara sitter o väntar på att tiden ska gå ut för den andre... TRIST, är ordet. Ok man får exta poäng, men jag vill hellre spela om dom!! | |
| garder | 2011-12-05 18:29 | |
![]() | ja, sitta o vänta är trist | |
| cadette - Ej medlem längre | 2011-12-05 18:29 | |
![]() | Har man datakrångel så står det att man kopplat ner, inte att man gett upp. Det har hänt mig flera gånger både att folk 'kopplar ner' och sen kommer tillbaka inom 5 minuter och att jag själv 'kopplat ned' men hunnit ladda om spelet innan tiden gått ut. Klart det är trist, men sånt händer. När det gäller att "ge upp" så tycker jag att man kan vara artig nog att säga nåt innan. Man behöver ju inte förklara sig, men ett litet "oj, jag måste visst sluta nu" är väl inte hela världen? Jag vet själv hur det är när man spelar och spelar och inte ser hur tiden rinner iväg.. | |
| Naity_ | 2011-12-06 02:48 | |
![]() | Haha, såg precis att du hade 31% avbrutna spel, kanske ska fråga dig själv, Malle ;) | |
| Mindymoo | 2011-12-06 14:36 | |
![]() | Har varit med om att bli utskälld för att jag fortsatte spela... Matchen startade precis och motståndaren skrev nåt i stil med "Nej, inte du" och försvann. Jag spelade vidare i maklig takt, sen kom han tillbaka och var arg eftersom han menade att han velat sitta ut o ha en paus (vilket jag inte uppfattat alls). Men det är ju det pausknappen är till för, eller hur? OM jag hade gett upp hade ju han kunnat återkomma och plocka poängen, antar jag. | |
| cheapblonday - Ej medlem längre | 2011-12-06 14:39 | |
![]() | Helt värdelöst, sålänge man inte får en förklaring eller sådär tycker jag. Lite respektlöst när folk ger upp utan förvarning. Visst kan det hända att internet stängs ner eller så, men jag menar annars. Fick höra "du är för bra, hejdå". Hur kul var det? Skittråkigt faktiskt. Dåliga förlorare borde inte spela öht. | |
| Måns_E | 2011-12-06 15:11 | |
![]() | Jag tycker att det är mer intressant med de motspelare som tycker att man skall passa ut sig för att de kommit på att de skall göra något annat och inte vill ge upp eftersom de då tappar ratingpoäng. Om det finns en ge upp-knapp så får man nog räkna med att den används också. | |
| lottan8 | 2011-12-06 20:23 | |
![]() | Ibland måste man ge upp ju, jag har gjort det två ggr och båda har jag gett en förklaring. Ena gången hade min mormor fått hjärnblödning och jag fick ett telefonsamtal om det, detta skrev jag innan jag klickade på knappen till min motståndare och andra vaknade min son och var jätte ledsen och nästan hysterisk, detta skrev jag också till den motståndaren som jag spelade mot då. Båda gångerna har det varit helt ok för dom. Det är inte så svårt att vara artig, men har man dålig uppkoppling kan man ju inte göra nått. | |
| malle92 | 2012-02-23 19:05 | |
![]() | ja det är helt ok att avbryta ett spel om man skriver i cbhatten först | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-23 19:36 | |
![]() | jag brukar skriva i chatten innan att jag har problem med uppkopplingen,så den jag spelar med vet om jag försvinner | |
| Rabiesgalen | 2012-02-23 19:39 | |
![]() | hm är det inte att ljuga ttitti, att säga att uppkopplingen strular fast den inte gör det. Bättre att stänga ner och ta det som en man. | |