Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Übersize - Ej medlem längre | 2012-01-17 18:21 | |
![]() | Åk till Aruba ungefär vid Lucia och kom hem till påsken. | |
| Pubbe | 2012-01-17 18:28 | |
![]() | Ogillar med mörkret och kylan, helt enkelt är vintern här inte min favorit direkt. Har man möjlighet så kan man åka iväg en sväng till nåt varmare och soligare ställe, åker snart iväg 2 veckor till GC det kommer bli gött. I övrigt så får man försöka glädja sig åt småsaker i tillvaron och sen är det ju viktigt att tänka positivt. Så klyschigt, men ändock sant. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2012-01-17 18:39 | |
![]() | Skidåkning är överlägset det bästa med vintern! 1-2 veckor i åre eller nån annan skidort och man vill ha vinter året om! | |
| anajan | 2012-01-17 20:22 | |
![]() | Mys inne med ljus, musik, myskläder, en bra bok, tända fönsterlampor eller hur man själv tycker om att skapa lugn atmosfär och ladda batterierna. Och när man väl går ut så har man kläder man tycker om och kan mysa ner sig i någon skön halsduk eller något. Annars gäller förstås att utnyttja dagsljuset och att göra saker man tycker om :) | |
| Miss_jk | 2012-01-17 20:27 | |
![]() | Jag tröstar mig med att det fortfarande inte har blivit "riktig vinter" än. För varje dag som går med plusgrader desto närmare våren kommer vi UTAN dessa j-a minusgrader. Nu är det snart slutet på januari och fortfarande barmark i Sthlm. ME LIKE! Annars är det nog bara att fly landet. Vi har satsat på sommarsemester varje år, men i år blir det Florida över jul/nyår istället. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-17 20:47 | |
![]() | Säger också motion. Prova en joggingrunda, så mycket skönare nu när det är svalt än när solen steker. Och den varma duschen när man kommer hem sen, halleluja! | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-01-17 20:49 | |
![]() | Ha något på G hela tiden, planera för en middag med kompisarn etc. Det gör att man tänker mindre på vädret. Jag tycker att det är en skön tid nu för man har ju våren att se framemot och juleländet är över, lugn och ro och mysigt, levande ljus och en bra bok. | |
| rajden | 2012-01-17 20:59 | |
![]() | En god rom håller både värme och humör uppe!! | |
| mrperfect | 2012-01-17 21:02 | |
![]() | Strunta i att fundera på att det är mörkt, lev som vanligt och ha kul =)) | |
| ciccivi | 2012-01-17 21:23 | |
![]() | Sitta i ljusrum, det är riktigt skönt nu | |
| baciken - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:25 | |
![]() | Börja gnälla över mörkret nu!? Vi går ju mot ljusare tider. Stäng datorn och ut och motionera. | |
| blue_moon | 2012-01-17 21:31 | |
![]() | Ta vara på dagsljuset och gå en runda varje dag! Stegräknaren har blivit min draghjälp och motivation och jag känner mig faktiskt piggare efterhand. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:42 | |
![]() | sex, träning och apelsiner. | |
| jpcnrd - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:43 | |
![]() | och jobb. | |
| baciken - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:47 | |
![]() | Men i vilken ordning? | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:56 | |
![]() | det får jaap bestämma. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:59 | |
![]() | ät mycket godis, drick mycket kaffe, fnissa jämt, gå långpromenader , kramas, tänk snälla och bra tankar, ät god mat, hälsa på kompisar. sånt! | |
| sirugo - Ej medlem längre | 2012-01-17 21:59 | |
![]() | Inget är som en bra pannlampa och en promenad genom skogen till jobbet. Det lyser upp tillvaron. | |
| gnill | 2012-01-17 22:03 | |
![]() | Del: Det finns bara ett enda ställe (eller två), men ett som är det absolut bästa, och du bor ju i rätt stad ser jag. Åk till Bergianska trädgården, gå in i Edward Anderssons växthus (kostar typ 40 spänn). Ljuset! Färgerna, värmen, luftfuktigheten, dofterna!! En riktigt billig kick för den vintertrötta. Är övertygad om att man kunde boota lindrigare depressioner med att låta folk vara en timme om dagen där vintertid. Länk här: www.bergianska.se/va...dv ard.html Åk dit i helgen och skriv sen och berätta om det inte hjälpte! Man kan ta med sig datorn och sitta på fiket och spela lite betapet till ch med om man har mobil uppkoppling :) Det andra stället är Fjärilshuset, det har lite samma effekt, men är ofta fullt med ungar och har inte det där ljuset som finns i växthuset. | |
| gnill | 2012-01-17 22:03 | |
![]() | haha, ursäkta... man ska inte boota depressionerna såklart, utan bota | |