Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 659 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lyle | 2007-05-31 22:31 | |
![]() | a) Oj, vad svårt. Jag gillar min AnTIKLIMAX men också BORSJTJ och BAZoOKA. Måste nog säga antiklimaxen. b) Kvartal, 230 poäng tror jag. c) Jag har alltid velat läga YXHUVUD och också klassikern XYLOFON. d) Nej e) Tsar, vet inte varför. Och OUZO, och ABC av någon anledning. f) Ja | |
| i96_sos - Ej medlem längre | 2007-05-31 23:59 | |
![]() | a: Vilken rullning är du mest stolt över (ord, inte poäng). UTLANDS(SVENSK) b: Vad är din bästa poäng för en rullning. 586 p (AVNJUTA över lämpliga rutor) c: Är det nåt speciellt ord du gärna skulle vilja/ drömmer om att/ rulla. BETAPET (men nej, det går inte) d: Går du in aktivt för att rulla (som att vänta på bokstäver) (ja) elller 2. försäker du hela tiden lägga det du får på handen på bästa sätt. (nej) Har jag 4-5 bra bokstäver försöker jag nog lägga ut de dåliga och chansar på att hitta en rulle nästa drag. Men det beror rätt mycket på hur brädet ser ut. e: Är det något speciellt ord som du alltid försöker lägga om du har bokstäverna. SCEN och CITAT sker nog rätt ofta om jag har dem, liksom förstås FEZ, AZER, AZUR och NAZIST (nej, jag har absolut inga såna sympatier trots frisyren på bilden :P). JAZZ över röda rutor har jag också svårt att låta bli, dvs att en blank blir ett Z. f: Anser du att du är en bra förlorare (blir aldrig/sällan arg). Jag blir så in i h-e(!) förbannad när jag drar över typ 2 minuter i Hets för att mitt (trådlösa) bredband laggar. Konstigt att datorn ff är hel *s*. Men jag blir (i stort sett) aldrig arg över en förlust i sig, så jag är nog en hyfsad förlorare iaf. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-01 15:15 | |
![]() | Uppdatering: Lyckades få ut CZARDAS idag, så nu är mitt betapetande fullbordat. | |
| Bao | 2007-06-01 23:11 | |
![]() | Oj, min ett och ett halvt år gamla tråd har blivit bumpad. Då var jag lite besviken att det inte var fler som orkade skriva i den. Men jag skulle nog både formulera om frågorna och ge något annorlunda svar nu i dagsläget. | |
| HumbleBug | 2007-06-02 14:27 | |
![]() | A) HumbleBug har rullat för 82 poäng (VILdHAVRE)! Sent i matchen, endast några få bokstäver kvar. Jag låg under med omkr. 30 poäng. Jag har redan slutat tro att jag ska få ut blankingen på vettigt sätt. Så sitter jag där och bekymrar mig över vart i helsike ska jag kunna lägga HAVRE. Men se där, jag spottar att VI ligger där på planen och får en uppenbarelse. Under stressen tänker jag: "Men vänta, finns det inte något som heter vildhavre?" Jag testar ordet innan jag ens kommit ihåg innebörden i ordet! Och se där! En nia över en 2x bricka: VILDHAVRE!!! c) SIMUlERa, blygsamma 176p, dock på standardbräde d) Rulla o rulla o rulla. Det finns inget som är mera meningsfullt än rullningar. :-) e) nope f) jajamensan | |