Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 119

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mrperfect2012-02-05 20:15
Antal inlägg: 11437

Jag försöker komma underfund med mitt batteri.

Tiden som är kvar på batteriet växlar avsevärt hela tiden. Nyss visade den 12 tim och 36 min. Nu är den nere på 5 tim och 8 min. Då kopierade jag visserligen över en fil ifrån min externa hårddisk när den visade den kortare tidsangivelsen. Helt förståligt att tiden blir kortare när datorn arbetar men 7 timmar kortare tid när den kopierar över en fil!?!

Då mår batteriet inte bra :/

------------------------- ------------------------- ----------
::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::
Man måste dessutom skilja på laddningsbara batterier och icke laddningsbara. De skiljer sig något i beteende.

slånbär2012-02-05 20:32
Antal inlägg: 5539

Mr Perfect- du är en outsinlig källa till kunskap och alltid lika informativ. det var ju du som gav mig tips angående laddningen när jag skaffade min laptop. Passar på att fråga dig när du ändå är inne i den här tråden- närlaptopen börjar kännas för varm i knät-räcker det med att liksom ge den lie "luftrum" eller riskerar man att den blir för varm. vad händer då och när vet man att man ska "lufta den". Är det en bra grej att köpa en sån där kylplatta som har nån fläkt i?

Jöhnk2012-02-05 20:34
Antal inlägg: 181

En sån kylplatta (ex från Clas Ohlson) är kanonbra. Kan knappast vara bra att datorn blir överhettad..?

mrperfect2012-02-05 20:35
Antal inlägg: 11437

öh jaha...

Ja köp en sån . eller skaffa en platta och två långsmala träbitar, snickra ihop dem så här:

---I________________I---

ja du fattar nog :P

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?