Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 776 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pandina | 2012-02-06 10:11 | |
![]() | Betapet-molesters, släng er i väggen lixom? :) Tycker inte att en forumtråd "mot flirt" låter speciellt trovärdig. Är det till "den stora folkmassan" att få sig en tankeställare? "Nu, killar, är det dags för er att sluta flirta i MIN CHATT". Tänk de tjejer som gillar det då? Ska de behöva stryka med i detta förbud? | |
otaxam | 2012-02-06 10:11 | |
![]() | Ingen som flirtar med mig inte...och händer inte det snart avslutar jag mitt medlemsskap...;)))) | |
Pandina | 2012-02-06 10:13 | |
![]() | Jag tror för övrigt att visande av irriterade känslor och bitska svar för vissa kan bli en turn-on... | |
tmtösen | 2012-02-06 10:14 | |
![]() | Jag hoppar på killar på krogen.... Just saying. Nej men sugenkille har man ju råkat ut för. Jag tycker det är drygt. Speciellt när det alltid är samma frågor eller sätt man blir kontaktad på. Så jäkla trist och förutsägbart. | |
-Delika-tess | 2012-02-06 10:17 | |
![]() | Det är inget problem om den som blir flirtad med inte tycker det. Tycker personen det blir jobbigt att folk flirtar med honom/henne så är det ett problem. Tydligen tycker sockertopp att det är ett problem, annars lär inte denna tråd ha startats. Finns nog inte mycket att göra mer än att säga att man inte är intresserad. Funkar det inte är det nog bara en forumvärd som kan stoppa de kärlekskranka "stackarna"... Fortfarande jobbigt om det är flera... | |
Pandina | 2012-02-06 10:24 | |
![]() | Fattar inte problemet med att bara ta det lättsamt, som en komplimang (tror knappast han är ute efter bråk), och gå vidare leende genom livet. Du behöver liksom inte GIFTA dig med honom. Inte ens träffa honom. Och, det är bakom en chatt. Fantisera fram att han en Brad Pitt eller Enrique Iglesias (eller ja beroende på din favorit) så blir du lycklig istället. It's all in your head. | |
wildman | 2012-02-06 10:24 | |
![]() | Men jobbigt? Om dom inte ger sig kanske? Men annars, hur jobbigt kan det vara? Tror att man ska ompröva sin inställning om man tycker det är jobbigt att folk tycker man är attraktiv. | |
2012-02-06 10:39 | ||
![]() | Byt civilstånd från singel till 'Låt mig vara'? | |
Guldplate | 2012-02-06 10:41 | |
![]() | Jag måste vara väldigt feminin av mig. För av någon anledning klarar jag av att både chatta och spela samtidigt. Simultankapacitet utöver det vanliga för en man. För det är aldrig antingen eller som gäller för mig. Sen undrar jag var gränsen för flirtande går. För räcker det att man är lite nyfiken på sin motståndare och sagt något uppmuntrande mot dom så måste jag be om ursäkt till alla män jag råkat göra det emot här inne. Har inte varit ute efter att flirta med er... | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-06 10:43 | |
![]() | Coolt | |
Duro - Ej medlem längre | 2012-02-06 10:43 | |
![]() | jag kan göra flera saker samtidigt, häromdagen kom jag på mig själv med att åka rulltrappa samtidigt som jag tugga tuggummi. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-06 10:49 | |
![]() | Du kanske borde uppsöka läkare Duro, jag ser tydliga indikationer på att du egentligen är kvinna! | |
anka_i_potta - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:10 | |
![]() | Häromdagen va det nån som sa att jag var charmig och rolig. Jävla as jag ska anmäla. | |
Fispropp - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:12 | |
![]() | hellopowwow.blogspot...n- hej.html | |
Pubbe | 2012-02-06 11:15 | |
![]() | Haha anka :P Har finns manniskor av alla de slag, har fatt markliga pm och inviter av diverse manniskor, men basta om man inte vill ha att gora med dom ar nog att bara ignorera. Sliskiga pm kan man ju vara utan men ett som bara ar en komplimang eller liknande ar val bara kul tycker jag. | |
Träsmak | 2012-02-06 11:15 | |
![]() | Ha en profilbild på nån ful människa eller en gammal kärring då! Har man en snygg bild på sig själv får man faktiskt skylla sig själv. ;) | |
joråsatt | 2012-02-06 11:17 | |
![]() | Som Delicious säger så är det svårt att ha en tilltalande bild och slippa undan komplimanger, beröm, flört eller vad man vill kalla det. Jobbigt, tycker vissa, medan jag skulle säga att det vore tråkigt med en värld där ingen vågade uttrycka sånt! (Beror ju helt klart på hur det framförs... Den där "sugenkille", som nämnts tidigare i tråden, tar kanske pris i att framföra det dåligt)... Jag står på deras sida, de som berömmer och ger komplimanger! Jag gör det själv, för jag vet att jag blir glad av det och vill gärna göra andra glada! =) | |
joråsatt | 2012-02-06 11:19 | |
![]() | Träsmak: Jag håller med dig lite, men att få osmakliga meddelanden ska man INTE behöva stå ut med, oavsett hur man ser ut. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-06 11:21 | |
![]() | +1 på joråsatt Är det någon som chattar istället för att spela, och jag inte är intresserad, så brukar jag bara säga hej och att jag vill spela och inte chatta. Fortsätter dom så ignorerar jag bara och spelar på. Men det har nog bara hänt ett par ggr att personen inte förstått vinken. | |
sockertopp1 | 2012-02-06 11:24 | |
![]() | Men å andra sidan så har jag inte en flirtig bild. En helt vanlig ansiktsbild. Vore en helt annan sak att ha en där jag är provocerande sexig. Men tycker inte att jag är det på den bilden jag har. Har även råkat ut för ett äckel som sa att vinner jag rundan så skulle han strippa i webcamen. Jag spelade färdigt spelet för att jag inte ville förlora i rank. Jag skrev inget i chatten tillbaks förrens i slutet då jag skrev att jag har ingen webcam. | |