Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 091 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Skblole | 2012-02-13 19:02 | |
![]() | "finns det verkligen vuxna tänkande människor som ser reklamen o sen handlar produkten omg, jag tar mig för pannan!" Spelar du dum i huvudet nu? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-13 19:11 | |
![]() | om inte reklamen fyller funktion så skulle den inte finnas,jag är ganska bra på att impuls köpa,jag vet att reklam plattser över lag är dyra och fyller sin funktion | |
| Nancys | 2012-02-13 20:15 | |
![]() | Jag bryr mig inte om reklamen, mina ögon ser förbi den. Men jag irriterar mig på bannern längst upp. när den är rörlig. | |
| slånbär | 2012-02-13 20:48 | |
![]() | Dom fyller bara sin funktion så länge det finns såna som inte tänker när dom handlar. Använder man lite förnuft och faktiskt inte har råd att köpa vad som helst man ser så är reklamen inte något annat än irriterande. <jag tittar inte ens på den längre och speciellt inte på internet. På TV finns det ju en och annan reklam som är rolig och bra men jag köper inte grejerna för det jag bara roas av den. | |
| bulimi4 | 2012-02-13 20:58 | |
![]() | Nae, jag spelar inte dum. Jag tar mig för pannan åter igen. Finns det verkligen tänkande människor som blir påverkade av reklam? Jag hoppar väl över vuxna nu då det tydligen störde nån För min del så ser jag den inte alls. Det skulle inte falla mig in att se den o klicka på den. | |
| med | 2012-02-13 21:04 | |
![]() | Kollar ALDRIG på reklamen | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-13 21:06 | |
![]() | Ööööhhh, klart det finns reklam som även tänkande människor går på? Eller vänder sig hela reklambranschen bara mot den intelligensbefriade delen av befolkningen? Iofs är alla idag levande människor per definition tänkande, oavsett hur smart man är. Men det är ju fint att du själv är så motståndskraftig. | |
| Blasse | 2012-02-13 21:09 | |
![]() | jag är en gammal gubbstrutt som inte köper på nätet och vill påstå att jag inte ger efter för reklam fan vad man lurar sig själv på ålderns dar | |
| Skblole | 2012-02-13 21:21 | |
![]() | Reklam kan fungera manipulativt, det är klart att man alltid måste vara källkritisk (men med reklam är den aspekten så uppenbar att jag aldrig tycker det blir särskilt farligt). Men det kan ju faktiskt också fungera rent informativt. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-13 21:23 | |
![]() | Öppettider är också reklam. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-13 23:23 | |
![]() | jak får känslan av att flera tycker att reklam är någonting dåligt ,för att lura folk | |
| Mouche - Administratör | 2012-02-13 23:27 | |
![]() | Och jag har just fått känslan av att vi inte ska diskutera våra annonsörer på ett trist och negativt sätt. Tråden stängs alltså. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2