Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 486 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-30 21:56 | |
![]() | Fetzer: Min fråga var om det var någon som kunde tipsa om en bra fyrverkerilåda. Jag undrade inte hur era hundar mår runt nyår. Har man åsikter om fyrverkerier och hundar kan man ju starta en tråd om detta problem. Gott slut och gott nytt år! | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2009-12-30 21:58 | |
![]() | det finns också fler aspekter att smälla än att ge igen på ouppfostrade hundar. Det är snyggt och låter häftigt som fan när hela himlen mullrar. Dock håller jag med caughtbock, tur att det finns andra som är villiga att betala för att vara den som tänder stubinen. | |
| Stina | 2009-12-30 21:58 | |
![]() | Pingiskillen, min hund är verkligen ouppfostrad, skämmes på dej för ditt inlägg | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-30 21:59 | |
![]() | Comeon: Jag ger upp, jag tänker inte heller dricka skumpa då den måste fraktas med lastbil. När jag tänker efter så går jag nog ner i källaren och sorterar betor. | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2009-12-30 21:59 | |
![]() | Ber om ursäkt för att jag inte höll mig till ämnet. Här är en bra fyrverkerilåda för 1300:- fyrverkeridesign.se/...ra ndt.html Jag skjuter iväg en champagnekork istället. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-30 22:02 | |
![]() | Hahahahahah pingiskillen det var sjukt kul inlägg:-)) Trevligt nyår i källaren:-)) | |
| hungerstrejk | 2009-12-30 22:40 | |
![]() | Lägg ner fyrverkerier för privat bruk! | |