Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 18 953 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2012-02-29 22:21 | |
![]() | Inci- nä alla flickor har verkligen inte drömt om att få vara prinsessa. Jag har aldrig gjort det men så har jag aldrig varit särskilt "tjejig" av mig heller. Rosa är helvetesfärgen för min del. Skulle aldrig komma in en enda pryl hos mig som var rosa utom möjligtvis blommorna i trädgården då. | |
| Pandina | 2012-02-29 22:21 | |
![]() | Prinsessan Jasmine i Aladdin tyckte inte heller om att vara prinsessa. Hon ville uppleva världen och kände sig överbeskyddad. Men som flera skriver här. Hur kan prinsessan Estelle av alla människor plötsligt bli ett medömkansobjekt? Tjejen kommer ju leva loppan. Good for her. Värre var det nog för Michael Jackson's barn efter hans död... | |
| Pebben77 | 2012-02-29 22:27 | |
![]() | Vem är Estelle? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:33 | |
![]() | Inte 17 är det synd om henne inte. Herreguuud! Det finns så många barn i världen som det verkligen är synd om, de barnen kan vi ägna en tanke åt. Hur vi kan försöka hjälpa de utsatta barnen, de som finns i vår närhet, DÄR kan vi börja "tycka synd"! | |
| med | 2012-02-29 22:42 | |
![]() | Vad menar du med att tycka synd om?? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:44 | |
![]() | Oj! Det kallas ironi. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:45 | |
![]() | Men gud å slånbär...... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:47 | |
![]() | Drömmen om att vara en Disneyprinsessa och verkligheten är icke komparabla. Visst får man lov att vara naiv och drömma ibland, men man bör inte blunda för verkligheten heller utan vara medveten om att småflicksprinsessetänkand et har lite och föga att göra med verklighetens ämbete. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:51 | |
![]() | jomenvisst serru | |
| strömavbrott | 2012-02-29 22:52 | |
![]() | Jag tycker hennes föräldrar verkar vara rätt vettiga, så hon kommer nog att slippa äta havregrynsgröt om hon inte gillar det. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:54 | |
![]() | Ja, där var verkligen lyset släckt och ingen hemma. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:56 | |
![]() | Jag har en rosa period nu, tycker det är urläckert på många saker. | |
| morsans syrr | 2012-02-29 22:57 | |
![]() | Klippte en liten tjej på jobbet, undrade vad hon skulle bli när hon blir stor. -Prinsessa såklart, svarar hon utan att blinka :) Funderar på hur korkad jag va när jag i den åldern svarade hårfrisörska !!! Hade nog kunnat leva som prinsessa med :)))) | |
| pelle66 | 2012-02-29 23:03 | |
![]() | Verkar som om folk inte har något bättre för sig än att gnälla om att Estelle är ett fullt namn...ni som gnäller om det kan ju funder på vad ni själva heter och vad era barn heter (kommer att heta). För övrigt tycker jag att folk tjafsar för mycket om Kungen och kungahuset, låt dem vara och sköt ert eget. Och ni som vill avskaffa kungahuset kan ju tänka på att det finns viktigare saker att sätta stopp för och det är bankerna, elbolagen, bensinbolagen och brottsligheten som kostar oss mer pengar än vad kungahuset gör. Om nu Kungen går på strippklubb så låt han göra det, han är väll människa som oss alla andra, tänk på vad ni gör själva. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 23:05 | |
![]() | du kanske skulle läst vad denna tråds fråga var... | |
| mrperfect | 2012-02-29 23:21 | |
![]() | det går nog bra | |
| bommarna | 2012-02-29 23:25 | |
![]() | Ännu en fånig tråd. Är det inte fel på hennes namn så är det synd om henne eller något annat trams. Nu är det ju så att vi har ett kungahus här i Sverige. Dem är också människor med känslor och mår säkert inte bra av alla påhopp hela tiden. | |
| bommarna | 2012-02-29 23:27 | |
![]() | Förresten det är inte synd om Estelle. Hon har föräldrar som älskar henne och kommer att ta hand om henne på bästa sätt. | |
| Observer | 2012-02-29 23:44 | |
![]() | Har skrivit detta i en annan "Estelle" - tråd: "Ett barn skall alltid vara välkommet till världen , oavsett föräldrarnars bakgrund, förtjänster eller brister. Det är ju inte barnets fel att det födds in in kunglig familj som vi kunde varit utan. Detta stackars barn kommer sannolikt att bli ett av de mest mediabevakade barnen någonsin, med allt det innebär. Att sessan får leva ett någorlunda "normalt" liv är nog helt uteslutet." Men kan här tillägga att det nu först av allt ankommer på föräldrarna att försöka göra livet för den lilla så drägligt som möjligt. Och de har ju redan markerat, till proffsfotografernas förtvivlan, att de själva klarar av att fota sitt barn. Hoppas de fortsätter så, att hålla press och medier borta så mycket som möjligt. | |
| pelle66 | 2012-02-29 23:53 | |
![]() | Håller med bommarna!!! | |