Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 204 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-05-02 18:07 | |
![]() | Jag vill bara säga tack till TS, kan inte sluta skratta. | |
| joråsatt | 2012-05-02 18:13 | |
![]() | Jag förstår din association till sex! Det är ett bröst, vilket ofta förknippas med sex. Naket, liksom. Och oavsett vad du förknippar det med (vilket alla verkar haka upp sig på) så kan jag förstå och hålla med dig om att det känns tveksamt om det ska få visas i tv. Kolla bara på Fråga Olle-dokumentären... Men det är bara en smaksak. Ett ammande bröst som det sugs på kanske är mer okej att visa än ett icke-ammande, vad vet jag. | |
| slånbär | 2012-05-02 19:16 | |
![]() | Fast någonstans så känns ju det hela lite märkligt? Jagmenar -visst smaka gärna på bröstmjöl om du är nyfiken men det går ju att pumpa ut i ett glas då. jag skulle ju fanimej aldrig låtit någon annan än mitt barn suga på mina bröst för att få mjölk i alla fall. Jag tyckte det var jäkligt obehagligt att min sambo ens rörde brösten så länge jag ammade-dom var liksom inte hans under den perioden. Men att det inte skulle vara lämpligt att visa på tv? Nä det är så mycket i den serien som är olämpligt så det räcker ändå. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-02 19:17 | |
![]() | ja, det känns lustigt. skitkonsigt faktiskt. | |
| Lillstölla | 2012-05-02 19:20 | |
![]() | Om det nu är det avsnittet jag tror så är tjejerna ute och festar när det hela sker och alla har väl fått mindre lyckade idéer då. Men jag tycker fortfarande inte att det är nåt att jaga upp sig över. | |
| med | 2012-05-02 19:21 | |
![]() | Man slutar aldrig att förvåna sig..... | |
| skanskan - Ej medlem längre | 2012-05-02 19:59 | |
![]() | Jag har tittat några gånger på detta program, vad jag har förstått så ska det vara lite av utbildningssyfte och att visa hur det kan vara att vara ung förälder. Många av dem som är med är ju väldigt omogna icke att förglömma. men några av dem förstår allvaret och tar sitt ansvar. Jag måste ändå hålla med om att det hade varit bättre om de pumpat ut lite i ett glas. Det är inget svenskt pogram utan danskt eller norskt, de har väl andra normer där. | |
| le-lou | 2012-05-02 20:29 | |
![]() | fulla tjejer hånglar med varandra för jämnan tycker jag det verkar som? Ingen höjer på ögonbrynen för det. För övrigt är bröst är bara en kroppsdel som alla andra och inte ens särskilt erogen för många. Det är inte ett könsorgan. chilla | |
| marmeladov22 | 2012-05-02 20:39 | |
![]() | you said boobs | |
| Alviina88 - Ej medlem längre | 2012-05-03 06:55 | |
![]() | Tack tillbax grundsnygg kul att någopnh uppskatter än, alla verkar bara gilla att hata här bättre att vara positiv. | |
| le-lou | 2012-05-03 08:35 | |
![]() | haha. | |
| Furios | 2012-05-03 08:55 | |
![]() | ok och ok, det är ju knappast olagligt. Men visst känns det lite wierd... | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2012-05-03 12:41 | |
![]() | alviina det va ju du som hatade på tvsänd vuxenamning från början. hat föder hat... | |
| bulimi4 | 2012-05-03 12:48 | |
![]() | Det var nog en av de allra sämsta jämförelser någonsin! Hur kan man göra liknelsen att smaka bröstmjölk med att suga på en penis???? Hahahahahaha Många muntra miner runt om i stugorna, tack för det. Hahahahahaha | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-05-03 13:20 | |
![]() | någon som verkligen tror att alviina är seriös? | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-05-03 21:40 | |
![]() | Pretty nasty. Men precis en sån grej jag skulle kunna ha gjort utan att tänka på det ett skvatt om min kompis fått barn vid 16. Hade väl inga gränser mellan jag å du kompisar emellan på den tiden. Och det var väl ngnslags doc? Inte ett undervisningsprogram från hem o skola/utbildningsradion. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-03 21:49 | |
![]() | Att vara "ute och festa" medan man ammar och låta polaren suga ens bröstmjölk låter liksom rimligt och ungefär lika smaklöst. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2012-05-03 21:58 | |
![]() | Är det bara jag som tycker det är mindre "sjukt" att suga av en polare? Herregud, det känns som ingen har gjort lumpen nuförtiden. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-03 22:01 | |
![]() | Suger man av polare i lumpen? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-03 22:04 | |
![]() | läskigt folk. tror inte vi är släkt. | |