Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 223 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fdennis | 2012-05-12 20:30 | |
![]() | skulle inte ha någonting emot det i några år, det är ungefär hur mitt liv ser ut nu, om man inkluderar att jag får ha tillgång till nagellack, har cs5 installerat på datorn och har tillgång till att utföra mitt tillfälliga specialintresse. | |
| slånbär | 2012-05-12 20:32 | |
![]() | Maja-alla behöver inte mänsklig kontakt. Jag skulle lätt kunna vara helt utan andra människor om jag hade annat att göra tex dator och tv. jag är helt asocial och umgås helst inte alls med folk. Jag skulle tex inte kunna tänka mig att vara med på en personalfest eller liknande och jag har inget "tjejgäng" som jag umgås med, jag har faktiskt bara en riktigt nära vän och tre fyra personer till som jag träffar och umgås med vid högtider som Jul o påsk. Förutom min sambo och barnen så träffar jag aldrig några släktingar som tur är så bor dom minst 50 mil härifrån så man behöver ju inte det heller. Så om det inte vore för att jag har min sambo och barnen så skulle jag överhuvudtaget inte sakna andra människor. | |
| magnusito | 2012-05-12 20:38 | |
![]() | Det kanske är skillnad att välja avskildheten, Slånbär. I den stund du berövas valet och tvingas till ensamhet kanske du inte är lika nöjd. | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2012-05-12 20:42 | |
![]() | Frihet är det bästa ting, | |
| slånbär | 2012-05-12 21:00 | |
![]() | Magnusito-nu var ju frågan om man kunde tänka sig att göra det och då utgår jag från att det handlar om frivillighet och inte påtvingad ensamhet. Vad gäller om jag skulle vara lika nöjd om den var påtvingad så skulle jag förmodligen inte vara det men då enbart för att jag skulle sakna mina barn men alla andra skulle jag lätt klara mig utan även vid påtvingad ensamhet-jag gillar helt enkelt inte folk. | |
| DAVVAPALLE | 2012-05-12 21:10 | |
![]() | åh, slånbär... Det är ju skillnad på folk och folk ;) | |
| Maja G | 2012-05-12 21:14 | |
![]() | slånbär...du har ju barn o sambo. Det är väl mänsklig kontakt, eller? | |
| Tjattefackap | 2012-05-12 21:14 | |
![]() | 3-4 dagar. | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-05-12 21:32 | |
![]() | Jag skulle kunna sitta i ett år, sju månader och 19 dagar. Klockan 14.36 den aktuella dagen skulle jag gå vilja gå ut. Tyvärr kan jag ha fel på några sekunder. | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-05-12 21:35 | |
![]() | Gizza Vem, om du skulle få 1000 kronor skattefritt och gärna vara där RESTEN av ditt liv --- vad skulle du använda pengarna till då? Donera till någon utanför? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-12 21:37 | |
![]() | nja, en halv dag. högst. då blir det 500 kr va? haha. puss. | |
| slånbär | 2012-05-12 21:40 | |
![]() | Maja-läs vad jag skriver så slipper du fråga-Om jag INTE hade dom så skulle jag lätt kunna vara utan alla andra men nu har jag ju dom så då skulle jag inte kunna det. Men det är också dom enda kontakter jag skulle sakna-alla andra skulle jag lätt kunna vara utan. Davvapalle-hur menar du då? För mig är det ingen direkt skillnad på folk och folk-jag tycker lika illa om att umgås med folk vilka det än är bortsett då från den handfull människor som jag står ut med. | |
| Lillstölla | 2012-05-12 21:42 | |
![]() | Men där har du ju din förklaring på skillnaden på folk och folk Slånbär, de du står ut med och de du inte står ut med. | |
| kajfrid - Ej medlem längre | 2012-05-12 21:54 | |
![]() | Tittii, är du säker på att du skrev rätt antal nollor? Det är väl ingen som gör något för 1000 kr/dag. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-12 21:56 | |
![]() | så tänkte jag med, haha. | |
| Lillstölla | 2012-05-12 22:00 | |
![]() | Varför inte? 1000 kronor är mycket pengar för många och om det enda man måste göra är att självmant sätta sig i en cell, ha tillgång till tv, dator och få käk serverat under valfri period, varför skulle man låta bli om man inte har nåt annat för sig. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-12 22:02 | |
![]() | jo, men alltså, jag skulle inte plåga mig själv för den summan pengar. plåga i detta fall; vara instängd. då går jag hellre till jobbet, haha. | |
| Lillstölla | 2012-05-12 22:04 | |
![]() | Jo jo, men nu sa jag ju visserligen " om man inte har nåt annat för sig" | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-05-12 22:05 | |
![]() | : ) ja. | |
| Spira - Ej medlem längre | 2012-05-12 22:10 | |
![]() | För några år sedan hade det varit just vad jag behövde, ett halvår eller så. Jag har också en bok i huvudet som jag kunde passa på att skriva. Men det funkar ju inte, man måste göra allt möjligt, sköta sina åtaganden gentemot omvärlden (barnen framförallt). Inte lika stort behov nu men tanken är lite lockande, att få vara helt ifred.... Skulle vara svårt dock att inte få gå ut. Om jag fick ha en hund med mig och ha cellen i en stor skog som jag fick gå omkring i så skulle jag tycka att det var som semester. | |