Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 405 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maniac_ | 2012-06-18 11:04 | |
![]() | Ja é inte better | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2012-06-18 11:18 | |
![]() | För kristet modererat. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-18 12:07 | |
![]() | Dom finska systrarna tillförde inte ett skit,dom var bara dr | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-06-18 14:47 | |
![]() | Jag gillar inte en massa tjafs och skit eller grova osanningar men hat-pm har jag aldrig skickat på betapet. För övrigt tycker jag att såna här trådar skapar dåliga vibbar i forumet. | |
| Julia2012 | 2012-06-18 15:33 | |
![]() | Nu är jag så pass "okunnig" här på betapet kring det här med forum o chatt... har väl skrivit en del här o var men aldrig chattat nånstans. Men jag tänker rent allmänt... trivs man inte så finns det ju en "off" knapp liksom - man måste ju inte fortsätta vara eller prata med människor man inte trivs med. Sen är det såklart trist att överallt på alla forum så måste några vara lite extra gnälliga på det mesta och på de flesta - men jag antar att det är så vi lever IRL också. Alltid finns det nån gnällkärring bakom nån gardin på gården eller i personalgruppen på jobbet eller klasskompis i skolan osv. Att svara tillbaka på något man inte gillar är ju som att ösa vatten på en gås vissa gånger, därmed inte sagt att man inte ska ge svar på tal eller så. Nej hittills är det enda som stör mig motspelare som inte ens vill säga hej när man startar ett spel. Ett hej är väl aldrig fel.... | |
| tysken1 | 2012-06-18 15:34 | |
![]() | tanter kan va elaka :) | |
| Mindymoo | 2012-06-18 16:07 | |
![]() | Lustigt, romero - för mig är chatt något som pågår i realtid, till skillnad från forumdiskussioner. OK: Vilka trådar retar du upp dig på och varför besöker du dem i så fall? Och varför detta nickbyte??? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-18 17:22 | |
![]() | retar mig på nickbytet | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-18 17:46 | |
![]() | Det är här är inte tråden "Småsaker du retar dig på.." Forumet var roligare för 3-4 år sedan. Fler klatschiga personer som låg bakom en bredare flora av underfundigheter och en förmåga att väcka liv i trådar som stagnerat. Fler uppslag till trådar fanns och betydligt fler engagerade sig i dessa. Sedan tycker jag inte att one-liners som "man måste inte läsa allt som skrivs" är det minsta konstruktiva och i längden värre för forumklimatet än en kritisk fråga som väcks på ett någorlunda öppet sätt. Vidare verkar det finnas ett antal personer som gjort till sin livsuppgift att omedelbart nedgöra och skuldbelägga minsta negativa, kritiska yttring eller uppslag på ett diskussionskvävande sätt, gärna beledsagat av det faktum att Betapet är gratis och att de ansvariga gör ett toppenjobb. "Passar det inte kan man alltid lämna.", "Gillar du inte Betapets regler behöver du inte vara här." Tjo, vilket roligt forum, med trevlig atmosfär. Tröttsamt och ledsamt att det tydligtvis mycket sällan går att föra en diskussion framåt utifrån att någon redogör för sitt missnöje, oavsett hur åsikten presenteras. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-18 17:59 | |
![]() | vad är skilnaden?" att skriva detta är inte retartråden" eller skriva "gillar du inte betapets regler behöver du inte vara här"tycker att det är lika negativt båda, tjo inte så kul något av det | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-06-18 18:03 | |
![]() | Dessa "Det var bättre förr"- inläggen gör ju verkligen sitt till för att muntra upp stämningen här... | |
| Aquila1 | 2012-06-18 18:15 | |
![]() | =) | |
| bommarna | 2012-06-18 18:17 | |
![]() | Det är väl bara en spegling av hur det ser ut i samhället. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-18 18:19 | |
![]() | Jag delger bara min uppfattning om hur jag tycker forumets dragningskraft har devalverats. Jag tror inte det har så mycket att göra med exakt vilka personer som skriver här, snarare är det väl så att det var bättre ruljans på forumet tidigare. En del i att färre besöker Betapet är att spelet inte längre erbjuder "traditionellt Scrabble" - alltså Scrabble som det är utvecklat från grunden. Jag tycker det är trist, men det är en annan diskussion. | |
| Squirreling - Ej medlem längre | 2012-06-18 18:51 | |
![]() | Råisen får helt klart en glimrande femma av mig. Hon påminner mig om en tjej som jag kände för länge sedan. Ektis hette hon. Ljuvliga minnen kommer till mig. | |
| Mouche - Administratör | 2012-06-18 18:55 | |
![]() | De "snygga tjejerna" som det talas om är inget annat än troll som stjäl bilder, är elaka och allmänt jävliga och som inte har ett smack här att göra. Den dag såna individer gynnas framför våra goa och trogna gäster så är det förmodligen en svinigt iskall dag i helvetet. Med andra ord: Det kommer aldrig att ske! Tråden stängs och troll nummer 155 995 ombedes att antingen lämna skutan eller lära sig att uppföra sig snyggt! Tråden stängs. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2