Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 473 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aquila1 | 2012-06-23 18:59 | |
![]() | Schalke_04- Det ligger ett visst nyhetsvärde i att Anja ska bli mamma, hon är ändå en av våra största idrottsstjärnor, hon har många fans | |
| bosse_s | 2012-06-23 19:04 | |
![]() | Schalke, inte pga denna tråd | |
| SmashingHot - Ej medlem längre | 2012-06-23 19:06 | |
![]() | Tack, Schalke_04. Äntligen en människa som känns sund. Provokatörerna som dra igång smutskastningen, tål inte att smaka sina egna beska droppar. Och då är det den som de har gett sig på som ska klandras och bannas. Så beter sig människor med extremt begränsat intellekt. | |
| SmashingHot - Ej medlem längre | 2012-06-23 19:07 | |
![]() | Nej, bosse fjant. Du och de andra debattterroristerna agerar konsekvent i bägge trådarna. | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-06-23 19:07 | |
![]() | På tal om Anja och barnet. Jag har inte hört "Sommar" (än, ska göra det senare) men läste artikeln i någon av kvällstidningarna. Där ska hon, enligt artikeln, ha sagt att hon vetat i nästan nio månader vad hon ska göra. Att hon ska bli mamma. Är Filippa gravid och barnet på gång? Eller är Anja gravid? | |
| Schalke_04 | 2012-06-23 19:07 | |
![]() | Tja om hon blir morsa så får man gratta då men lixom borde finns viktigare saker att skriva om. Ok visst nyhetsvärde men inte förstesidestoff va? ;) | |
| llloyden | 2012-06-23 19:12 | |
![]() | Med tanke på utredningen som visar att en majoritet av journalister lutar mot vänster eller miljöpartiet är det märkligt med skrivandet i tid och otid om kungligheterna. Detta plus kommentarer om Let's dance, schlagerfestivalen, vem som klär sig si eller så osv. måste ju sluka mängder av träd ute i naturen. Tidningarna blir bara tjockare och tjockare. Men - tidningar måste sälja annars får skribenterna skaffa andra jobb och där försvinner idealen. | |
| Aquila1 | 2012-06-23 19:15 | |
![]() | Schalke_04- Det som intresserar kvällspressen är att sälja lösnummer, förstaside stoff om Anja och dylika ting skönjer man ej på SvD`s förstasida. | |
| SmashingHot - Ej medlem längre | 2012-06-23 19:17 | |
![]() | llloyden Ja, det mesta i tidningarna känns som ren utfyllnad. Den seriösa journalistiken får man leta efter. Men det verkar ju som att skräp säljer. Hur ska man annars förklarar att tidningar som Aftonbladet och Expressen existerar? Och vad säger det om läsarna? | |
| Schalke_04 | 2012-06-23 19:26 | |
![]() | Jo sant, o sen alla dessa bilagor men det är valfritt (som tur är). Fast detta visar oxå på vilken "skydda verkstad" vi lever i eftersom det värsta vi kan dra till med är att Anja ska bli morsa... Tur vi inte har "större" problem! =) | |
| Schalke_04 | 2012-06-23 19:30 | |
![]() | Fast när jag tänker efter.... Det är ju faktiskt en "glad" nyhet, så jag viker mig i just denna nyheten. Grattis Anja i förskott! ;) | |
| SmashingHot - Ej medlem längre | 2012-06-23 19:33 | |
![]() | :) | |
| Aquila1 | 2012-06-23 19:33 | |
![]() | =) | |
| llloyden | 2012-06-23 19:42 | |
![]() | Tja, redan de gamla romarna visste att bröd och skådespel (skvallerpress i detta fall, dokusåpor etc) lugnar ner folk och gör dem lätt manövrerade.....Fniss | |
| Schalke_04 | 2012-06-23 19:47 | |
![]() | llloyden: du anar nog inte hur nära sanningen du är! | |
| Carolajnen | 2012-06-23 19:59 | |
![]() | Vad som räknas som "skräpjournalistik" och "nyhetsvärde" ligger vad jag ser det i betraktarens/läsarens öga. Beror väl på vad man är intresserad av att läsa/veta. Personligen är jag inte ett dugg intresserad av exempelvis kungahuset och deras apanage och deras kläder och fester och skandaler. Det tycker jag är skräp och dåligt nyhetsvärde för mig. Men för en annan kan det ju vara tvärtom. Det finns andra som VILL läsa det trots att andra tycker att det är skräp. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-23 21:14 | |
![]() | Då blir det dramat kring Anjas baby,så nära var Anjas babys pappa att missa förlossningen,sticka Anjas babykläder,spika Anjas babys vagga eller så nära var pappan till Anjas baby att dö,sen när man öppnar tidningen så står att pappan reste med ett bolag som det störtat ett lika dant plan som Anjas babys pappa reste med,det var visserligen inte samma år och från samma flygplatts men ändå,så här håller dom på år ut och år in | |
| Sote | 2012-06-23 21:24 | |
![]() | Ttiittii- det är nog ingen pappa inblandad. Mamma två heter nämligen Filippa. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-23 21:39 | |
![]() | lol,oj det har jag missat hur blir det då ?Anjas baby mamma 2 var nära bla bla bla | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-23 21:41 | |
![]() | eller Ajas donator nära lägga spärman i fel burk | |