Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| seaburg | 2012-06-26 18:46 | |
![]() | Det finns dryga välavlönade direktörer som tycker medborgarna ska betala extra om de har ofoget att ha det extra fattigt och slänger grovsopor mer än ett par ggr år. Heja Gautama | |
| dohalasse | 2012-06-26 18:47 | |
![]() | Bästa är att skaffa ett bra virus program! Rekommenderar Avast! som är gratis för hemanvändare! | |
| Gautama | 2012-06-26 18:48 | |
![]() | Jag har avira, och det har inte varnat för något virus. Det konstiga är att det bara verkar vara på betapet just nu. Ser inte dessa understreck någon annan stans. | |
| Gautama | 2012-06-26 18:49 | |
![]() | I mitt inlägg här över så är ordet "dessa" blåmarkerat, understruket och klickbart. | |
| Gautama | 2012-06-26 18:53 | |
![]() | Riktigt sorgligt när folk istället skriver privata PM till mig istället för att skriva här, men jag förstår att man inte vill bli utsatt för viktigpetters! I stort sätt alla laddar ner..., kom inte och påstå något annat!! Känner inte en enda människa som inte använder torrents. | |
| firant | 2012-06-26 19:00 | |
![]() | Ja allt blir mer rätt när alla gör det, eller hur? ;) Jag känner väldigt många som håller sig lagliga, etiskt tänkande varierar. Gällande ditt problem.. Du valde förmodligen omedvetet att installera något extra utöver torrent-programmet (brukar va bundlat med såna program). Sortera listan över installerade program på datorn och ta bort nåt som ser skumt ut. | |
| yfrontpojken | 2012-06-26 19:02 | |
![]() | botcrawl.com/how-to-...t- enhance/ Skrolla ner och klicka på den internet "browser" du använder dig utav. Följ instruktionerna. Klart. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:04 | |
![]() | "När man ber om hjälp för något för att man är så snål att man inte orkar betala för saker trots att man är en vuxen människa så ber man om det. :)" Suck... | |
| dohalasse | 2012-06-26 19:04 | |
![]() | Kan också vara något tillägg till ditt explorer (eller liknande) som klickat i fel ruta vid installation av helt lagligt program. T.ex. ett sökprogram eller liknande. Titta om några konstiga insticksprogram har installerats till din webläsare! | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-26 19:05 | |
![]() | Aja, skaffa mac! | |
| dohalasse | 2012-06-26 19:07 | |
![]() | Ovan, yfrontpojken, har nog hittat problemet! | |
| Gautama | 2012-06-26 19:13 | |
![]() | Tack som fasen yfrontpojken, men jag tror att jag fick bort det genom att ta bort alla program som installerats idag. Suck, höll på att reta ihjäl mig på reklamen som poppade upp hela tiden. Men om jag blir jättelaglig så försvinner nog alla problem i världen..., för det har jag hört. | |
| seaburg | 2012-06-26 20:02 | |
![]() | Om "alla" väljer att bryta mot något påbud så tas påbudet bort. Enkel klokhet, så har kvinnor fått rösträtt, homosexuella behandlas inte som pestsmittade osv,osv,,, | |
| KrugalSvylse | 2012-06-26 20:32 | |
![]() | Fildelning är framtiden, men det kanske vi ska ta i en annan tråd. Skönt att du fick bort adware-skiten i alla fall, hade ett likartat problem för ett par år sedan och det var sjukt irriterande. | |
| Gautama | 2012-06-26 20:36 | |
![]() | Mm, det var galet irriterande, höll på att bli galen. Men nu är det borta, skönt..., men nu vågar jag nog inte ladda ner torrent igen:-( | |
| yfrontpojken | 2012-06-26 20:38 | |
![]() | Det är inget måste att ladda ner nyare versioner, den du har nu bör fungera bra! | |
| blue_moon | 2012-06-26 20:38 | |
![]() | Vänta tills din support kommer hem igen. Dröjer kanske inte så länge? | |
| Gautama | 2012-06-26 20:43 | |
![]() | Jo, han kommer inte hem förrän till hösten, de bor i Barcelona. | |
| Gautama | 2012-06-26 20:44 | |
![]() | Men jag tog bort det när det började strula..., om jag då går in och tar ner det igen..., blir det inte den nya struliga versionen då? | |
| yfrontpojken | 2012-06-26 20:45 | |
![]() | Aha, trodde du behöll programmet. Ladda bara ner och installera Utorrent och om det krånglar på samma sätt så klickar du bara på länken jag skickade tidigare i tråden! | |