Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 579 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kärsti | 2012-07-14 15:04 | |
![]() | Får du väl ordning på fötterna, spelar det nog ingen roll vilken sorts strumpor du använder.Själv tycker jag det känns bäst med 100 % bomull. Fast de är bra mycket dyrare än andra, så jag har inte så många par. | |
| kajix | 2012-07-14 15:28 | |
![]() | strumpor gjorda av bambu, kan det vara något? googla... | |
| Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-07-14 19:56 | |
![]() | Då ska vi se. Jag kanske borde varit tydligare med förutsättningar, redan i trådstarten. Jag kan alltså inte gå barfota, eller byta skor, istället för att hitta bra strumpor, eftersom problemet främst uppstår på en arbetsplats där jag måste bära skyddskor. Jag bär ett par så luftiga sådana skor som jag hittar, men känner mig ändå instängd och varm i dem, och det enda jag kan göra åt saken, vad jag vet, är att hitta ett par strumpor som inte stänger inne värmen i dojorna så mycket. Jag uppskattar tips om kringliggande lösningar, men jag är alltså främst ute efter ett svar på vilken typ av strumpa som är svalast att gå i. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-14 20:26 | |
![]() | Krakatoa,önskar vi kunde byta lite blod med varandra,mina ispinnar till förtter kanske kunde bli varma då och dina kylas ner lite.du får kanske prova dig fram lite med strumpor en tunn yllestrumpa kanske kan vara bra eller en tät nylonstrumpa,som stänger inne, kan kanske göra så foten kyls ner | |
| Filurflizan | 2012-07-14 22:45 | |
![]() | Testa specialsulor. De i Frotté ska vara rätt bra kanske, och byt ofta, både sulor och strumpor | |