Spelrum
Giraffen19
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade30
Mobilspel
Pågående19 593

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Aquila12012-07-15 14:40
Antal inlägg: 2463

=)

SylviaPlath - Ej medlem längre2012-07-15 14:42
Antal inlägg: 31064

Skojar du, Apbur? wildali uttrycker sig bra till skillnad från miss pingpong.

jonisk - Ej medlem längre2012-07-15 14:45
Antal inlägg: 7985

Jag undrar vilken (intressant) diskussion irl som aldrig gör minsta lilla utveckling eller reflektion åt sidan, utan bara diskuterar exakt den fråga som startade den.

slånbär2012-07-15 14:45
Antal inlägg: 5539

Puss på dig ttiittii- du gör mig helt vansinnig men vad vore beta utan dina stollerier?

apbur2012-07-15 14:48
Antal inlägg: 9699

Sylvia, jag är inte särskilt bra på att identifiera nya nick men jag fick en känsla av att det är Yoco.

mz_lzrd2012-07-15 15:02
Antal inlägg: 2498

apbur, det är inte enbart intelligens som avgör om man kan diskutera med stringens eller ej. En viss vana och ett visst mått bildning krävs också.

SylviaPlath - Ej medlem längre2012-07-15 15:02
Antal inlägg: 31064

Inte en chans, säger jag. Helt uteslutet.

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 15:06
Antal inlägg: 37631

och jag är desutom säker på att slånbär är så pass rakryggad att hon aldrig skulle skaffa ett nick till för att gapa på mig,och vad vore beta utan mig svar :ingenting

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 15:10

nänen det är nyanserna i folket som skriver,tänk om det bara folk av samma sort fy vad tråkigt det skulle bli

hundbiten - Ej medlem längre2012-07-15 15:13
Antal inlägg: 2225

Knappast troligt, apbur.

hundbiten - Ej medlem längre2012-07-15 15:15

Det skulle definitivt vara tråkigt och totalt ointressant med enbart neutrala och gulliga skribenter.

apbur2012-07-15 15:23
Antal inlägg: 9699

Ok, då är det inte Yoco.

mz_lzrd, inte speciellt stor del. Det krävs ändock att du är tillräckligt intelligent för att kunna följa ett resonemang.

WildaLi2012-07-15 15:29
Antal inlägg: 342

Oj, det var mycket galla som spyddes!

Jag har varit medlem i 1,5 år här så jag räknas väl som "ny" då när jag tittade mig omkring (har aldrig tänkt på innan vid vilken tidpunkt folk har inträtt som medlemmar här men nu vet jag hur man ser det, tackar ) på de som uttalat sig högst och bredast här.
Intressant att man kunde se hur många gånger folk har spelat här också. Många som uppenbarligen inte är här för att spela.......

Antar att det inte är lönt att säga att jag inte har varit någon av alla de ni gissar på. Ni verkar ju veta bäst.

Men man börjar absolut få en aning om vad som försiggår. Det är nog inte så enkelt som att alla de som hoppat av som medlemmar varit otrevliga eller trollat i trådarna på något sätt.

Och nej, tänk inte ens tanken på att be mig förklara mig med tanke på alla nedslag ni gjort helt utan grund............

slånbär2012-07-15 15:37
Antal inlägg: 5539

Jag slutade spela nätversionen när jag började spela på iPad. Var lite tveksam inför att spela med på så jaggördet underett annat nick somnar faktiskt haft lika länge som det här. Jag skapade två tre olika för många år sedan för jag ville ha olika nick för olika bräden , tyckte det var fiffigt då av nån anledning. Nu spelar jag alltså inte med det här men tjötar gör jag ju förstås ändå.vad skulle ttiittii göra annars;-)
Wilda flera av dom som det talas om har blivi avstängda pga av sin brist på forumhyfs och sina svårigheter att följadom regle som finns.

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 15:48

detär inte så många som hoppar av det är mer av dom som blir avstängda,om mans spelar eller tjötar spelar det någon roll?

Incidental - Ej medlem längre2012-07-15 15:50
Antal inlägg: 7958

Jag lollar med detta nicket, spelar med ett annat =)

hundbiten - Ej medlem längre2012-07-15 15:52

Men om man som "ny" gäst börjar anklaga stamkunderna för det ena eller andra får man väl nästan vänta sig och tackla mothugg.

Jag tror sällan att målet är att sabotera en tråd. Många vill ge sin syn och förklara sina ståndpunkter och då blir det ofrånkomligt att väva in vissa sidospår.

Trollanklagelser flyger över både kreti och pleti. Jag skulle vilja påstå att Troll är ganska få och att betaledningen har bra koll på dessa.

Vad som brukar saboteras är troll/tramstrådar. Där kan man ju fråga sig vad man har för intresse att larva sig och passa på att vara elak. Det är ju uppenbart malplacerade trådar som värdarna brukar städa undan.

Jag vet en (1) person som uppenbarligen mobbades ut av en majoritet här och det var för att vederbörande använde ett simpelt och infantilt uppträdande och språk kryddat med obsceniteter.

Andra som kan känna sig mobbade är förmodligen personer som i sin tur riktar negativa åsikter på gränsen till lagenliga mot vissa folkgrupper.
Allt går tack och lov inte under yttrandefrihetslagar och i synnerhet inte på en privat sajt. Där får man lov att finna sig i de bestämmelser som finns.

WildaLi2012-07-15 15:54

Slånbär:

Hmmmm, ok!
Och det räknas som forumhyfs att hoppa på folk på det här sättet då alltså?

Jag ser ju att det är samma folk som genast kastar sig över mig som jag diskuterat med i en tråd jag startade här. Och jag är knappt blind heller, ni känner varandra uppenbarligen ganska väl.

Angående de som inte är medlemmar här längre;
De kan ju faktiskt ha valt att gå ur själv också om de blivit mobbade här......

Huvva!

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 15:58

och Inci är bäst på att lolla

WildaLi2012-07-15 15:59

Hundbiten;
Syftar du då på att jag som "ny" gäst har börjat anklaga stamkunderna här för att jag ställde den här frågan?
Ursäkta men VEM har jag anklagat?
Däremot blev jag anklagad i det första inlägget i den här tråden och sedan fortsatte det i rask takt, som hyenor typ!

Jag har tittat mig omkring för att försöka lära mig hur andra har startat trådar etc och då sett det sett varför jag ställde frågan.

Ber om ursäkt om ni "stamkunder" känner er påhoppade.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?