Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 868 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-10-05 15:35 | |
![]() | Man ska aldrig lämna sitt lilla barn utan uppsikt i närheten av vatten. Jag förstår inte hur man är funtad om man gör det, vissa borde inte ha skaffat barn helt enkelt. För övrigt skulle jag inte lämna en liten en någonstans utan att ha koll. | |
| Kaffevåffla - Ej medlem längre | 2012-10-05 15:49 | |
![]() | Vissa föräldrar är bara inte kloka. De "litar" på sitt barn. Jag ha fått höra det själv, var för första och sista gången på badstranden med ett par och deras enda dotter. Ett barn att hålla reda på. Barnet, 4 år gammalt, springer iväg. Ut på bryggan. Ensam. Pappan är och handlar, mamman sitter med RYGGEN EMOT! Hon pratar med mig, jag håller 100 procent öga på barnet och frågar mamman: Ska du inte gå efter henne på bryggan? Mamman: Nej, hon vet att hon inte kan simma. I fem minuter satt jag som på nålar, spejandes mot bryggan, mamman läste en tidning. När jag såg pappan gå mot bryggan kunde jag pusta ut. Aldrig mer, sabla föräldrar! | |
| slånbär | 2012-10-05 16:15 | |
![]() | Jag hade koll på mina ungar när dom var i tolvårsåldern också om jag var meddom vid badet. Som förälder så släpper man väl aldrig ögonen på dom om man är med själv även om dom inte är jättesmå. Jag skulle nog inte ha låtit mina barn åka och bada med någon annan heller när dom var små. Jag skulle helt enkelt inte kunnat lita på att dom hade full koll. Att låta äldre syskon ta hand om yngre känns också lite osäkert men där beror det självklart på åldern på barnen. | |
| Lillstölla | 2012-10-05 18:35 | |
![]() | Klart man ska passa barnet/barnen när de badar!! De ska skatta sig jävligt lyckliga att ungen klarade sig!! | |
| Bob100 | 2012-10-05 18:52 | |
![]() | Ibland tror man f-n att föräldrar hoppas att det ska händå nåt... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-10-05 19:49 | |
![]() | lämnar man en 5 åring själv på ett badhus så är det misshandel,föräldrarna kanske var förståndshandikappade eller missbrukare barnet kunde ha dött,jag bor själv ca 10 meter från vattnet och varit livrädd,har inte ens vågat gå in på toa och lämnat dom ute en minut ens | |
| brava | 2012-10-05 20:08 | |
![]() | det brukar väl vara en åldersgräns på badhusen att barn under en viss ålder inte får gå in utan målsmans sällskap - kan ju finnas en anledning till att det är så | |
| plasticrosa | 2012-10-05 20:32 | |
![]() | En bekant till mig var i badhuset med en helklass i dagis med 2st lärare och de antog han var så pass lugn att de satte han på kanten med en annan i klassen vid det djupa vattet. Sedan på något vänster fick han för sig/ramlade i och ingen märkte det, så som tur var såg ett annat barn detta och då uppmärksammades det! än idag är han elva och har varit rädd för vattnet och har därför inte lärt sig simma. Fullständigt sjukt hur människor RESONERAR, ja! | |
| magnusito | 2012-10-05 21:04 | |
![]() | Göran Hägglund säger ju att samhället inte ska lägga sig i, föräldrar vet bäst när det gäller sina barn. Detta är i princip ordagrant citerat. Vilken idiot och vilka idioter till föräldrar det finns. Problemet är väl att samhället, d v s alla medmänniskor och myndigheter, lägger sig i alldeles för lite! | |
| slånbär | 2012-10-05 21:58 | |
![]() | Ttiittii- ge dig nu. Det ärväl inte bara missbrukare och förståndshanikappade som brister i sitt föräldraansvar? Det finns helt vanligt folk också som bara inte tänker sig för. Snacka om att du ser allt i svartvitt...... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-10-05 22:46 | |
![]() | jag tror inte att en person som lämnar en 5 åring utan tillsyn i ett bad hus har alla hemma, kemiskt äller puckad vet jag inte,en normalt funtad människa gör inte så | |
| Sandra1990a | 2012-10-13 10:25 | |
![]() | De måste vara helt jävla inkompetenta!!!!!! Asså dom måste fan ha blivit av med barnet asså annars e det sjukt!! Vem fan lämnar bort sitt barn för 1 sek? Det e inte normalt.. Förlåt för alla svorordommar men blir så förbannad på sånna människor... antingenn tar man med barnet när man ska fika eller badar TILLSAMMANS med honom/henne! | |