Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 932 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LMC79 | 2012-10-17 22:36 | |
![]() | En om medicinska problem: David kommer till doktorn och säger att han har problem med både urinen och avföringen. "Hur dags på morgonen kastar ni vatten?" undrar läkaren. "Ungefär klockan sex." "Och när sköter ni avföringen?" "Runt halv sju." "Vad har ni då för problem?" "Jag vaknar inte förrän klockan åtta." | |
| skrabban | 2012-10-17 22:45 | |
![]() | Det var den lille pojken som frågade sin pappa vad har du mellan benen. Pappan svarade jag har en långtradare. Nästa dag frågar han mamman vad har du mellan benen. Mamman svarade jag har ett garage. Efter ytterligare en natt när pojken råkade titta på vad dom gjorde så sa nästa dag till mamman, du får nog göra större garage för båda bakhjulen gick inte in. | |
| Hairmoni | 2012-10-17 23:35 | |
![]() | =o) Skrabban! | |
| latherese | 2012-10-18 15:27 | |
![]() | Vad är intagningskriteriet på Oslos unversitet för att bli hjärnkirurg? Svar: G i träslöjd. | |
| seaburg | 2012-10-18 17:06 | |
![]() | Mäns diskuterade om vems kärring som var mest korkad. Den ene sa: - Min kärring är så jävla korkad,hon kom hem med två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator. Den andre sa: - Min kärring slår allt. Hon är så jävla blåst, när hon och en väninna skulle resa till Kreta en vecka, köpte hon med sig ett paket kondomer, men hon har ju för fan ingen snopp | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2012-10-18 19:30 | |
![]() | Det var en neger som simmade över Siljan sen Ljusnan. | |
| Fesebengt2 | 2012-10-18 20:11 | |
![]() | Två överförfriskade damer på hemväg från en kväll på stan genar över kyrkogården när de blir kissnödiga. -Äsch vi kan lika gärna sätta oss här säger den ena. Men vad ska vi torka oss med säger den andra. Vi tar trosorna säger den första. På morgonen ringer den ena maken till den andra. -undrar vad kärringarna gjorde igår för min kom hem utan trosor. Det var väl inget säger den andra, Min kom hem utan trosor och en banderoll i rumpan där det stod "vi skall aldrig glömma dig". | |
| lillamy75 | 2012-10-19 01:48 | |
![]() | hahahahah vilka otroligt roliga historier ni kan skrabbans va ju hel kul seaburg du kan många roliga :) | |
| lillamy75 | 2012-10-19 01:48 | |
![]() | hahahahah vilka otroligt roliga historier ni kan skrabbans va ju hel kul seaburg du kan många roliga :) | |
| lillamy75 | 2012-10-19 02:08 | |
![]() | en liten pojke kommer in i köket för att äta frukost. eftersom han bor på en bondgård frågar hans mamma om han gjort sinna morgonsysslor - nej inte än svarar pojken -det måste du göra innan det blir frukost säger mamman. pojken blir sur, så när han matar kycklingarna sparkar han till en av dem. han gör samma sak mot korna och samma sak mot grisarna. ..pojken går sedan in för att äta sin frukost och på bordet står endasten tallrik med flingor framdukat. -varför får jag inte bacon och ägg och mjölk till flingorna frågar pojken -jag såg hur du sparkade till en ko så därför får du ingen mjölk jag såg också hur du sparkade till en kyckling och en gris därför får du inget ägg och inga bacon heller svarade mamman i samma sekund kommer pappan i familjen in i köket, han får syn på en mus som han sparkar till, pojken tittar då upp på sin mamma, ler sitt största leende och säger: -ska du eller jag berätta? | |
| lillamy75 | 2012-10-19 02:15 | |
![]() | två gubbar står och pratar och den ene säger: -sist jag och kärringen hade lite bullibumpa höll jag på 1 timme och 4 minuter! -nääää,hur fan bar du dig åt? - jo, det var samma natt som vi gick över till sommartid! | |
| Candela | 2012-10-19 06:43 | |
![]() | Har ni hört att det har öppnats en ny restaurang på månen? Schysst käk men ingen atmosfär! | |
| LMC79 | 2012-10-19 11:59 | |
![]() | "Men Sixten, vad du ser nere ut." "Doktorn har sagt att jag ska ta ett piller varje dag under resten av mitt liv." "Men det är väl ingenting att oroa sig för." "Jo, han gav mig bara sju stycken!" | |
| Xin Chao | 2012-10-19 14:23 | |
![]() | Vet du vad som händer om man spelar en country & westernlåt baklänges? All får sina hästar och fruar tillbaka. | |
| Jobbar | 2012-10-20 14:45 | |
![]() | Ha, ha, Candela, den var bra :-) | |
| Candela | 2012-10-20 15:17 | |
![]() | Lilla Elsa är överförtjust i plättar och mamma varnar henne: "Om du äter för många plättar kan du bli tjock!" Följande dag åker mamma och Lisa in till stan med buss, och vid ett tillfälle stiger en gravid kvinna på, Lisa går fram till henne och säger: "Jag vet nog vad tant har gjort, men gott är det!" | |
| Candela | 2012-10-20 15:19 | |
![]() | kopierade detta och klistrade in, ser nu att det står två olika namn! | |
| seaburg | 2012-10-20 15:35 | |
![]() | En kille är hos doktorn, och läkaren säger: - Du måste sluta onanera! - Varför det? Är det farligt? - Nej, men det gör de andra patienterna upprörda! | |
| _Tezza_ | 2012-10-20 16:01 | |
![]() | Mannen kom hem och hittade sin fru packandes i sovrummet. - Vart ska du? - Jag ska flytta till Stockholm, jag har hört att de prostituerade där får 2000 för det jag gör för dig gratis.En stund senare gick frun ut i vardagsrummet, och där satt hennes man och packade. - Vart ska du? - Jag ska följa med dig till Stockholm, det ska bli kul att se hur du klarar dig på 4000 på ett år. | |
| bolo | 2012-10-20 17:01 | |
![]() | Om man tatuerar ett W på båda stjärthalvorna och böjer sig frammåt så kan man utläsa WOW! | |