Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Shylster | 2012-10-19 14:04 | |
![]() | inget men måste man välja så katt | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2012-10-19 14:06 | |
![]() | Hund. Men jag tycker om katter också. | |
| giggalo | 2012-10-19 14:39 | |
![]() | Både hund och katt. Har en katt. | |
| sfi | 2012-10-19 15:28 | |
![]() | Hund för att man har roligt tillsammans med sin hund. Men jag gillar katter också. | |
| lillamy75 | 2012-11-01 01:57 | |
![]() | Intressant teori VarförDärför ,,,,,Hmmm kan va | |
| CrazyQ | 2012-11-01 04:32 | |
![]() | VarförDärför: Jag och min man har inga gemensamma barn. Så hundarna är som våra barn. 10, 3½ och 1½ år. :) Så ett gemensamt intresse från båda håll. Men jag kan ju bara svara för mig. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-01 06:05 | |
![]() | både och kan inte välja | |
| corlini | 2012-11-01 07:15 | |
![]() | har två små hundar och en katt och 21 hästar. tycker det räcker så för nu. | |
| CrazyQ | 2012-11-01 07:32 | |
![]() | corlini: hur hinner man med 21 hästar?? :-O | |
| KjellAnders | 2012-11-01 08:17 | |
![]() | Två hundar en katt. Trivs med alla tre. | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-01 10:08 | |
![]() | Gillar katter, väldigt inponerande djur Just för att de är väldigt vilda & fria djur, men kan vara väldigt tillgivna & gosiga ändå. Hundar har i regel lättare att kommunicera med människan,och förstå det mänskliga språket, & är däför rätt coola på sitt sätt från mina ögon & känsla sett. Så mitt hjärta klappar för Både hund & Katt. Men på tal om djur i de stora hela, så vill säga att jag har erfarenhet av ganska många olika djur, t.o.m en tam husfluga ;) Har själv ägt & haft hand om följande djur: Ett flertal hästar, runt10-12st totalt genom åren.5st ankor,2kaniner,fiskar av olika slag. undulater,en vit skrattduva. hönor, tupp.& en massa katter som passerat genom åren, eftersom de oxå fått ungar de honkatter jag haft. Och jag vill säga att alla djur är helt otroliga,och såklart väldigt personliga som oss människor på sitt sätt,även om det är av samma sorts djur. När man ständigt umgås och är kring djur,oavsett sort, så lär sig djuren förstå ens språk. & de tycker jag är hur coolt som helst,& för att inte säga så givande för kropp & själ. En av mina fiskar,en slöjstjärt var jättetam,åt ur handen,såg direkt när jag kom fram till akvariet,gillade att bli struken på ryggen ;) Min duva kom direkt å satte sig på min hand när jag satte ut handen & lockade på den,eller på huvudet,den älskade att bli struken,och omfamnad. Ankorna var huuur smart som helst.Fattade allt man istort sett sa till dom,och var dom lite olydig ibland,så räckte de att jag bara knackade på fönstret när dom var ute på gården å spatserade,så rättade dom till sig i ledet. De flesta katter jag haft genom åren,har varit otroligt smarta,fattat de mesta man sagt till dom. Även mina hästar.Så enligt mina erfarenheter så handlar det om att ha möjlighet att umgås med sina djur,för att komma dom nära ,vilket gör att man lär sig förstå varandra,presis som människor emellan. Så de gäller bara att som person välja de djur man har möjlighet att ha och känner för,och ha tid att umgås,så får man såå otroligt mkt. tillbaka. Och därför har jag nu såå..mkt glada minnen i själ & hjärta från de tidigare år jag haft och fått möjlighet att komma dessa djur inpå livet. Jag kan läsa av dessa djur presis som jag kan läsa av en människa,även om djuren gör det på sitt sätt.Och de är de som känns så coolt ;) :) Och de som gör det coolast,är att djur har förmågor långt över människans förmåga,och att man kan läsa av mkt. om vad som kan vara pågång i form av t.ex. väderlek eller annnan yttre påverkan. Vill bara säga att djur är fantastiska.. ;) :) | |
| xxANxx - Ej medlem längre | 2012-11-01 10:10 | |
![]() | Glömde tilläga,att jag just nu äger en undulat,en hund & en katt :) | |
| Reslow | 2012-11-02 09:35 | |
![]() | Kund eller Hatt? | |
| lillamy75 | 2012-11-05 03:51 | |
![]() | Hade du varit i en annan tråd så hade du fått 5+++++ ;) | |
| vassatassar | 2012-11-05 12:56 | |
![]() | Katt. Gillar hundar oxo men katter är mer min stil. Dessutom lever jag för oregelbundet för att rasta hund. Kompisen har en slags hund som ser ut och beter sig lite som en katt. En väldigt trevlig liten hund!!! | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2012-11-05 19:18 | |
![]() | Katt har 10 :),,men hund gillar jag också så skulle välja båda !! | |
| Skägget1 | 2012-11-05 21:01 | |
![]() | Hund | |
| med | 2012-11-05 21:19 | |
![]() | Hund så klart:) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-05 21:20 | |
![]() | Självklart katt! | |