Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-11 18:18 | |
![]() | ja arbetslinjen vi lägger ner vintern helt så försvinner problemen,dotten sitter nu och läser tråden och tar till sig det ni skrivit,att hitta rätt smörja känns lite viktigt | |
| MelonMint | 2012-11-11 19:03 | |
![]() | Apoteket säljer även små flaskor med ren mandelolja. Kan användas som den är, eller att blanda med sin vanliga hudlotion. Jättebra på torr vinterhud! Frågan är om det räcker om tösen fått nåt slags eksem..? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:06 | |
![]() | För det första skall hon skippa alla uttorkande och irriterande acneprodukter. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:11 | |
![]() | hon är ok på sommaren det är bara på vintern som det är problem,ja vet sylvia men hon är 15 och nästan döööör om hon har en finne | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:36 | |
![]() | Vad jag menar, titti, är att huden vanligtvis inte blir röd och fnasig utan orsak, det vill säga årstiderna kan visserligen vara en om man har känslig hy, men annars kan det lika gärna bero på någon hudvårdsprodukt man använder. Då är det väl bättre att hitta vilken det är och sluta använda den i stället för att fortsätta med det och sedan applicera ytterligare en hudvårdsprodukt för att återställa det den första har raserat. Om det är årstiden så har ni ju för övrigt hittat orsaken och då får ni bedöma hur ni går vidare med det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:39 | |
![]() | Bra och mild rengöring är viktigt - jag skulle personligen aldrig köpa den på Apoteket. Tyvärr är de bra grejerna ofta dyra. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:42 | |
![]() | Dermalogica är känt för att vara bra mot problemhud. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:42 | |
![]() | Yves rocher har en bra och mild rengöring som innehåller ren kamomill bland annat. Torkar inte ut. Men sen en fetare dag å hudkräm efter det. Dermatologica har nog. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:43 | |
![]() | Haha. Tologica;) | |
| Krewtfark - Ej medlem längre | 2012-11-11 19:57 | |
![]() | Snowy white, vill du ta en fika nån dag? Jag blir alldeles fnasig när jag ser dina vackra ögon. | |
| MelonMint | 2012-11-11 20:03 | |
![]() | Även MD Formulations har bra rengöring som inte torkar ut. Men de produkterna innehåller väldigt aktiva ämnen och man bör nog gå till en hudterapeut först för att se om man kan använda dem. Sen tror jag som du Sylvia, att hon för det första ska sluta med alla uttorkande och irriterande acneprodukter. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-11 20:35 | |
![]() | arbetslinjen ,hon använder ingenting på huden mer än barntvål,och baseron när hon hadde finnar. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-11-11 20:38 | |
![]() | Barntvål är INTE bra, den är väldigt uttorkande, det är i princip all tvål. Finns dusc cream med olivolja | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-11-11 20:44 | |
![]() | *dusch | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-11 23:42 | |
![]() | Att bara tvätta med uttorkande tvål och inte tillföra fukt bäddar för problem. De flesta människor måste smörja med någon slags lotion eller kräm. Acneprodukter brukar vara uttorkande. Det finns ansiktsgel som tillför fukt med inte fett. Acnehy ska inte ha fet produkt som täpper till porerna. Dyra märkeskrämer är onödigt. Apotekets produkter är minst lika bra. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-12 00:01 | |
![]() | Återfukta huden. | |