Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bommarna | 2012-11-28 17:16 | |
![]() | Vad hjälper det att ångra något. Misstag får en att tänka efter och försöka göra det bättre i framtiden. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-11-28 17:31 | |
![]() | Måste det hjälpa för att man ska kunna rättfärdiga det? Ångra ska väl folk kunna få göra oavsett hur verkningslöst det är. :) | |
| bommarna | 2012-11-28 17:40 | |
![]() | Ja varsågod! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-28 17:53 | |
![]() | Titti. Du har elva barn och ångrar att du inte skaffade fler? Ursäkta en amatörpsykolog men det känns lite som om dina barn skall funka som fyllnadsmaterial för nåt hål inombords som inte låter sig fyllas. | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-11-28 18:26 | |
![]() | Det tycker jag var ädelt, Miss_jk. | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2012-11-28 18:58 | |
![]() | Jag skulle aldrig tagit droger,om jag visste effekterna av dom,lätt att va efter klok | |
| toonfisken | 2012-11-28 19:21 | |
![]() | 11 barn ? Man baxnar .. Ångrar att jag inte pluggade lite mer och fick en bättre utbildning ! | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2012-11-28 19:21 | |
![]() | Jag ångrar absolut ingenting - det betyder inte att jag lever i total eufori, men man anpassar sig efter konsekvenserna av sina val. Alla erfarenheter är bra erfarenheter när man får distans till dem. Okej, jag ångrar liiiiite att jag inte brydde mig ett dugg om hemspråksundervisningen i finska när jag var barn, men det är ju inget som inte går att åtgärda genom att läsa finska i vuxen ålder. Alltså ångrar jag nog inte det heller, eftersom jag tänker åtgärda det till hösten när mina andra studier är klara. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-11-28 19:40 | |
![]() | Titti: Hur många av barnen har du fött själv? Jag har för mig 7 el 8. Jag är fortfarande ytterligt nöjd med att jag rättade till misstaget att vara rökare till att bli ickerökare. Kunde jag inspirera en enda människa att sluta röka eller inte alls börja, skulle jag vara lycklig. Sen finns det tyvärr saker och sagda ord som borde varit ogjorda men aldrig kommer att kunna bli det. | |
| ansayo | 2012-11-28 20:50 | |
![]() | SP: Förskräcklig psykologi som helt klart tangerar mobbing och inte första gången heller rörande samma person. Detta inlägg ångrar jag definitivt inte! | |
| SkySpy_ | 2012-11-28 21:00 | |
![]() | Ångrar att jag inte sålde de där ericsson konvertiblarna i tid. Ca 300000 blev till ingenting. Mkt orutinerat, men samtidigt var jag inte ensam i It bubblan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-28 21:15 | |
![]() | "SP: Förskräcklig psykologi som helt klart tangerar mobbing och inte första gången heller rörande samma person." skriver någon vars nick jag redan glömt. Mobbing? För det första har jag vid flera tillfällen försvarat vederbörande så från mig kommer ingen mobbing. För det andra: Titti tål en rak kommunikation. Hon är ofta provokativ och hon tycker om när folk reagerar, där har du min fortsatta analys. | |
| ansayo | 2012-11-28 21:31 | |
![]() | Brrr, vilken kyla.. Så, om jag har förstått dig rätt är det ok att vara lite spydig bara man försvarar vederbörande ibland? Ångrar inte heller detta inlägg men här slutar jag läsa tråden eftersom det helt säkert kommer att urarta annars. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-28 21:34 | |
![]() | Jag var inte spydig. Jag hade inte för avsikt att såra och jag tror inte personen kände sig sårad. | |
| slånbär | 2012-11-28 21:41 | |
![]() | Ångar egentligen ingenting annat än att jag inte hade möjligheten att arbeta med det jag utbildade mig till från början. Kan verkligen känna längtan efter det ibland trots att det är snart trettio år sedan. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-28 21:46 | |
![]() | Ångrar inget riktigt än som är för sent för att rätta till.. | |
| Lillstölla | 2012-11-28 21:49 | |
![]() | Ångrar bittert att jag åkte till Göteborg en vårdag för snart 10 år sedan, om jag inte gjort det, tänk så annorlunda livet blivit. Ångrar även att jag inte stått på mig mer genom åren, låtit folk behandla mig illa, men aldrig mer. Och så ångrar jag att ett förhållande tog slut, kommer nog aldrig riktigt glömma honom. Men men, egentligen ångrar jag allra mest när jag gräver ner mig och leker " tänk om". Sånt är aldrig nyttigt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-28 21:51 | |
![]() | Jag ångrar att jag trodde jag var förälskad ett par gånger för mycket. I själva verket försökte jag bara ersätta någon. Jag ångrar att jag nöjt mig med ovärdigt sällskap. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2012-11-28 21:52 | |
![]() | Lillstölla, det ångrar jag också, att man varit snäll mot såna som varit dumma mot en.. Jobbar på det. Än. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-28 22:00 | |
![]() | jag vet att du inte är spydig Sylvia' det är inte din grej<3 | |