Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 831 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundbiten - Ej medlem längre | 2012-12-18 15:01 | |
![]() | ? ? | |
| BellaHbg | 2012-12-18 15:03 | |
![]() | Precis...skruttan!! | |
| nippertippan | 2012-12-18 15:04 | |
![]() | Jag åker helst med min partner på semester, för vi har både mysig och kul! Vi är ju bästa vänner också så det kan inte bli bättre. | |
| skrutta00 | 2012-12-18 15:07 | |
![]() | Ja skall vi hyckla eller vara ärliga?? jag tror eller vet att många tänker som jag att Thailand räknas som männens sexparadis eller hur! Jag är ärlig jag ville inte låta min man åka dit ensam och få alla möjliga erbjudanden i Bangkok. Då kan jag vara med och tacka nej för honom:) | |
| skrutta00 | 2012-12-18 15:09 | |
![]() | BellaHgb du hajar va jag menar:):) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-18 15:14 | |
![]() | Nu skulle jag ju föredra att åka till just Thailand ihop, eftersom det är en kul semester att göra tillsammans; men om jag kände att det skulle vara osäkert om han åkte själv så skulle vi nog inte vara vi längre öht. | |
| wildman | 2012-12-18 15:59 | |
![]() | Jag är nog inne på jonisk linje där. Är man så osäker att man tror att ens parter ska göra något pga att hen är svag så är nog inte relationen så säker... | |
| wildman | 2012-12-18 15:59 | |
![]() | Som någon skrev. Är man otrogen kan man vara det på kafferasten, så jag tror personligen inte det är varken bättre eller sämre någonannanstans... | |
| Laxkungen | 2012-12-18 16:21 | |
![]() | gemensam semester så klart | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-12-18 17:30 | |
![]() | Karmosin. Nej, här hemma så är det för det första lite säkrare än vad det är på många turistorter. Kriminella gillar turister, så turistorter är lite utav en mötesplats för offer och brottsling. Här hemma är det inga frågetecken om hur man tillkallar polis eller annan sorts hjälp vid behov. Jag själv har varit utomlands lite överallt och tänker sällan på att kolla upp larmnummer eller vart man får tag på en polis om telefonen inte fungerar. (vilket den sällan gör på främmande nät) Så, nej. Jag "övervakar" inte flickvänner 24/7, varken här hemma eller nån annanstans. Dock så har jag en tendens att skydda den jag älskar. Därför skulle jag önska att hon stannade hemma, för det är ju ingen tvekan om att hotbilden är långt många gånger större i en turistort än här hemma. | |
| micro113 | 2012-12-18 17:37 | |
![]() | wildman Jag tror man är lite naiv om man inte tror att miljö och tillgång spelar in lite grann för risken att någon kliver över skaklorna faktiskt. | |
| micro113 | 2012-12-18 17:39 | |
![]() | Flera talar om "tid isär" som om det vore nödvändighet i ett förhållande. Det ställer jag mig frågande till. Varför skulle man vilja leva/vara tillsammans med någon som inte också trivs att umgås med på semestern och i övrigt? | |
| BlackMirror | 2012-12-18 17:50 | |
![]() | micro, det beror väl på hur man fungerar? Alla behöver inte tid för sig själva i ett förhållande. Jag vet förhållanden där personerna i fråga nästan vuxit ihop och där ingen av dem verkar lida av det. Som sagt, det är individuellt. | |
| skrutta00 | 2012-12-18 18:08 | |
![]() | Jag håller med dig micro113 inte i allt men i stora drag:) | |
| skrutta00 | 2012-12-18 18:10 | |
![]() | Jag blir nog sett på som trångsynt men flera ektemän skulle nog häva på ögonbrynen om deras kvinnor ville åke på 3 veckors till kvinnornas sexparadis Gambia också!! bara för att ha det sagt:) | |
| corlini | 2012-12-18 18:19 | |
![]() | jag reser minst 2-3ggr i månaden utan min man, visserligen bara kortare resor på 1-4 dgr oftast inom sverige men ändå. ser inget problem i det. det handlar ju inte om resan utan om svartsjuka, kontrollbehov, självförtroende, rädslor, tillit osv. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-18 18:23 | |
![]() | Jag håller med, skulle kännas konstigt om han hux flux kom på att han ville åka till Thailand i tre veckor på egen hand, men då tror jag problemen i förhållandet redan finns. Och att då åka med för att hålla honom i schack känns ju helt bisarrt. | |
| Maradona1986 | 2012-12-18 18:29 | |
![]() | Ser inget problem med att resa på var sitt håll, däremot är det inget någon av oss gör speciellt ofta. I vårt fall reser vi båda ganska mycket i jobbet, mer eller mindre varje vecka är åtminstone en av oss borta ett par dagar, så när det väl är dags för semester så vill vi gärna vara tillsammans. Däremot skulle jag aldrig acceptera om jag inte kände att jag "får" resa någonstans på egen hand. Och visst händer det ibland, exempelvis var min sambo i Barcelona en weekend i höstas med några kompisar och bara för två veckor sedan var jag i Berlin. Fast längre semester än en weekend skulle jag nog inte välja att göra utan henne, även om jag "får". | |
| BlackMirror | 2012-12-18 18:39 | |
![]() | Snacka om avtändande att ha en snubbe som regelbundet gjorde långa soloresor till Thailand... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-12-18 18:44 | |
![]() | Haha, ja | |