Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 895 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bisonbox | 2012-12-26 11:52 | |
![]() | Gott om fuskare som t.ex. passar mitt i spelet för att "tänka". Håller med jaffa, spela hets eller panik så är det flesta borta. Om man använder ordprogram vad spelar man om då, turligast bokstäver? | |
Bitte - Administratör | 2012-12-26 11:54 | |
![]() | Dåd säger jag att man INTE får varken länka eller fuska !! Bitte | |
Christer - Spelvärd/Forumvärd | 2012-12-26 12:00 | |
![]() | Tagit bort länk till fusk | |
IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-12-26 12:02 | |
![]() | Juror 8, du uttryckte dig inte tillräckligt koncist/applicerade inte mitt svar på hela din brokiga frågeställning. Jag förtydligar svaret: Det är inte otillåtet att länka till Scrabbleförbundet. De har ordlistor med nyttiga Scrabbleord på sin hemsida. Dessa är naturligtvis inte otillåtna att använda i syftet att lära sig nyttiga ord. Däremot ska man inte sitta med exempelvis en lista med korta ord innehållandes C till hjälp under pågående spel. | |
Juror 8 - Ej medlem längre | 2012-12-26 12:04 | |
![]() | Att man inte får fuska är väl alla överens om, men sedan när är det fusk att passa? Vaf för slags sidor är det du tycker att man inte ska få länka till, Bitte? Du lär ju precisera dig. | |
Bitte - Administratör | 2012-12-26 12:09 | |
![]() | Typ den som nu är borttagen Bitte | |
uffew | 2012-12-26 12:11 | |
![]() | Spela bara panik när jag använder datorn. Inte en chans att motspelaren kan fuska. Hoppas att det går att ordna så att man kan välja speltid även med mobil-appen. Som det är nu kan vem som helst som vill fuska göra det. | |
Juror 8 - Ej medlem längre | 2012-12-26 12:12 | |
![]() | IShot, du har nog inte riktigt läst mina inlägg. Vad är det du tycker är okoncist? Jag påpekade bara att folk tycks ha motstridiga definitioner av vad som ska vara tillåtet att länka till. Det bör självklart vara tillåtet att länka till scrabbleförbundet även om det där finns exempelvis ordlistor som potentiellt kan användas som fusk. Jag kan ärligt talat inte förstå varför det skulle vara så farligt att länka till en anagramletare heller. Men eftersom vi har en forumvärd här som rensat i tråden kanske han kan reda ut begreppen? | |
Mouche - Administratör | 2012-12-26 12:13 | |
![]() | Då ska vi genast lätta på förvirringen. Inga hjälpmedel, oavsett vad dessa månne vara, är tillåtna under spelets gång här på Betapet. Enda undantaget kan tänkas vara att man håller koll på vilka bokstäver som läggs under tiden spelet pågår. Det är inte heller tillåtet att länka till fusksidor. Vad sedan folk gör utanför Betapet är givetvis inget vi bryr oss om. Mouche | |
Juror 8 - Ej medlem längre | 2012-12-26 12:15 | |
![]() | Upplysningsvis går det alldeles utmärkt att använda hjälpmedel även när man spelar panik, även om det betydligt stressigare. | |
Juror 8 - Ej medlem längre | 2012-12-26 12:16 | |
![]() | Men vad räknas som en fusksida? En samling användbara ordlistor, är det en fusksida? | |
Mouche - Administratör | 2012-12-26 12:22 | |
![]() | Det, min gode Juror 8, anser jag vara så ofantligt självklart att det inte ens behöver ges någon förklaring. Förklaringar har getts på dina frågor. Trådskaparen har fått framföra sina åsikter och min kollega Christer gjorde det rätta och raderade fusklänken. Allt väl alltså. God fortsättning... Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2