Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lhadnesi | 2013-01-02 18:29 | |
![]() | fåfängans marknad i sin prydno, visst kan det va snyggt men....varför | |
Måns_E | 2013-01-02 18:33 | |
![]() | De allra flesta passar betydligt bättre utan tatueringar och piercingar enligt mitt tycke och smak. De som försöker se lite låtsashårda utstrålar mer osäkerhet och rädsla. | |
slånbär | 2013-01-02 18:38 | |
![]() | Själv förstår jag inte varför tjejer sminkar sig. Men det är ju fåfänga det också. | |
uffew | 2013-01-02 18:40 | |
![]() | Beror naturligtvis var den sitter men gärna en vid svanken. Snyggt | |
Allimoni - Ej medlem längre | 2013-01-02 18:41 | |
![]() | Jag sminkar mig för att jag ska se pigg ut, Ögonbryn, mascara lite eyeliner och rött på läpparna, vips ser de ut som man sovit i 10 timmar! | |
slånbär | 2013-01-02 19:33 | |
![]() | Bättre att sova tio timmar då så slipper man måla sig,-) Jag målar mig aldrig överhuvudtaget. Gjorde det när jag var tonåring och upp till tjugoårsåldern men sen orkade jag liksom inte mer. Nu ser jag ut som ett luder tycker jag när jag målar mig ens lite för det är så himla ovant. Min poäng var att fåfänga kommer i olika former. Jag tror att många som tatuerar sig gör det absolut inte av fåfänga utan för att dom vill ha detta på sin kropp som en del av sin personlighet. Så var det för mig i alla fall. Jag skulle gärna tatuera mig mer men det är för dyrt. Har tyvärr bara en enda liten men den är verkligen en del av mig. | |
magnusito | 2013-01-02 19:41 | |
![]() | Naturell! Utsmyckningar ska kunna tas bort och ändras över tid! | |
slånbär | 2013-01-02 19:47 | |
![]() | magnusito-tatueringar är faktiskt inte alltid något som man ser som en utsmyckning. Själva tanken med det är ju att den är för evigt-alltså bör man vara väldigt säker på att man valt rätt. Tatueringar är ju faktiskt många gånger mer bestående än kärleken:-) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-02 19:55 | |
![]() | sova i 10 timmar + smink jag är fåfäng till 100%går inte ut utan målning,primer conciler kajal,macara ögonskugga läppstift roge bruncreme,nattcreme,dagcr eme och olika masker,dagserum nattserum går på salong och fixar ögonbrynen,inga tatueringar är fina den ena är fulare en den andra men dom fulaste är när barns namn och djurens namn tatueras lite över allt,Män som skriver carpe diem på halsen är bara pinsamt,eller gamla skrynkliga tanter med hängande blommor på sladdriga armar,om jag måste gilla någon tauering så är det dom gamla blågröna Kåk tatueringar som dom gaddat själva pga tristess,eller dom 90 åriga sjömännens nakna damer och ankare men dom ska vara hemagjorda för då fattar jag varför gaddningarna finns,unga killar med luffarprickar är pinsamt,alla percingar är fula utom vanliga hål i öronen,dom stora korkar som töjer ut örsnibbarna ....är det brist på självförtroende? lika pinsamt iaf.tror inte tatueringar är fåfänga bara dåligt själförtroende | |
fdennis | 2013-01-02 19:59 | |
![]() | Håller med lillstölla :) själv har jag både piercingar (3 i underläppen, en i septum, naveln och öronen, har tidigare även haft i kinden, mellan ögonen och i överläppen) och tatueringar, dock så har jag valt att placera tatueringarna på ställen som lätt kan döljas | |
Allimoni - Ej medlem längre | 2013-01-02 20:01 | |
![]() | Hårda bud tiittii, :) min ena tatuering kommer väl sladdra nere vid knävecken när jag är 78 ;) | |
Isblå - Ej medlem längre | 2013-01-02 20:02 | |
![]() | Håller med Lillstölla! Jag har både tatueringar och en piercing (om man räknar bort hålen i öronen). Tycker om mina tatueringar då dom betyder något för mig och det är väl det enda viktiga. Sen om någon väljer att se mig på ett annat sätt pga mina tatueringar och min piercing, så är ju det synd... Jag är ju fortfarande jag. | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-02 20:04 | |
![]() | Tatueringar är ok om det finns en tanke bakom som speglar personligheten. Hastverk som bara är ett tecken av tidens trender går bort. | |
wildman | 2013-01-02 20:05 | |
![]() | Lagom är Nice. Ofta är tatuerade människor lite mindre hämmade än sina icketatuerade Diton vilket trevligt ;-) | |
slånbär | 2013-01-02 20:11 | |
![]() | Ttiitti- Själv tycker jag samma om kvinnor, speciellt när dom är 40 + som går ut helsminkade till vardags och tror att det ser "naturligt" ut. Måste ju vara brist på självförtroende och inget annat. Snacka om att sätta på sig en mask. Att inte våga eller vilja visa sig ute utan att ha full krigsmålning är ju verkligen ett tecken på brist på självförtroende. Håller verkligen med bananen, vildmannen och Isblå. | |
Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-02 20:12 | |
![]() | Uttrycket "less is more" är förresten passande i sammanhanget. | |
BlackMirror | 2013-01-02 21:00 | |
![]() | Det kvittar om han är tatuerad eller inte. Dock undanber jag mig tribaler, namn skrivna med skrivstil, ordspråk osv. | |
BlackMirror | 2013-01-02 21:00 | |
![]() | Själv skulle jag troligtvis aldrig klottra ner min kropp... | |
Lill-IT | 2013-01-02 21:05 | |
![]() | Tänk så olika vi kan tycka. Jag tycker nog att det kan vara fint med tatueringar. Inte för många bara. Har inga själv. | |
slånbär | 2013-01-02 21:12 | |
![]() | Själv ser jag mer människan som har eller inte har tatueringar och annat. Verkar liksom mänskligare att inte döma efter utseende utan efter egenskaper. men det är väl bara så som jag tänker kanske..... | |