Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-01-05 19:12 | |
![]() | Jag har en stor och bra väggkalender i köket, med bra rutor för varje dag att skriva upp nödvändigheter i. Vilken sort? Katter 2013, såklart! ;) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2013-01-05 19:26 | |
![]() | Förr om åren hade jag alltid en familjekalender på väggen, men eftersom två av tre barn är vuxna nu så får dom hålla reda på sina egna liv :) På jobbet har jag en kalender ihopkopplad med mailen, mycket praktiskt då den påminner om möten mm. och mina medarbetare kan se om jag redan är uppbokad. Dessutom har jag en vanlig kalender men den tittar jag ändå aldrig i och glömmer den oftast på kontoret. | |
| hannaa | 2013-01-05 19:51 | |
![]() | Vi har en familjekalender "ensamma mamman" som många andra, köper varje år ur jultidningarna.. Där skrivs födelsedagar, arbetstider, makens jour, om ajg jobabr borta etc .Vem som ska vara hundvakt.. Har kalender i mailen på jobbet men har också en vanlig álmanacka i jobbet fast med hemmagjord framsida. Måste skriva upp allt som ska göras särskilda dagar sitter ju inte alltid vid datorn... | |
| tydal | 2013-01-05 20:18 | |
![]() | Fick min första egna dator när jag var 12 och året var 1990. Före det hade jag fått låna farsans dator, men i och med att jag fick min egen slutade jag helt med papperskalendrar. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-05 20:33 | |
![]() | Har ingen kalender alls. Det som är riktigt viktigt minns man ändå. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2013-01-05 20:35 | |
![]() | Annars är det väl inte så viktigt. | |
| Rapé1 | 2013-01-05 21:35 | |
![]() | Använder bara mobilens kalender, fungerar utmärkt även att synka med dator. Det är f.ö en android (Galaxy S II) Ida-fina :-) | |
| Maradona1986 | 2013-01-05 21:39 | |
![]() | Det var nog tio år sedan jag hade en fysisk kalender senast. Använder bara iPhones kalender och så har jag och min sambo en gemensam kalender som jag sen synkar med min, så att man har koll. | |
| ncb | 2013-01-05 21:54 | |
![]() | Kan inte klara mig utan min bordskalender, där jag för in allt, också saker, som ska göras under dagen (jag är pensionär). T.ex. stryka, tvätta, dammsuga osv. Om jag inte får tid eller inte har lust, så för jag över det till nästa dag... och nästa... Bra att kunna gå tillbaka och se, när jag vattnade blommorna sist, t.ex. Och så är det så skönt att sätta en bock i kanten, när jag har varit duktig... Viktiga möten för jag dessutom in i en liten kalender, som jag har i väskan, så jag kan se i den, när jag är ute och får en tid till ett möte, om jag kan den tiden. Hade jag inte kalendern, skulle jag bli väldigt stressad av allt som måste göras. Nu kan jag dela upp göromålen på olika dagar. Har försökt med mobilkalendern, men det var så jobbigt att föra in. | |
| Tinna | 2013-01-06 01:19 | |
![]() | Kör enbart med mobilkalendern. Den vet jag att jag har med mig. ;) Plus att man kan synka med jobbkalendern. :) | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2013-01-06 11:17 | |
![]() | jag har försökt med alla sorters kalendrar, om jag inte glömmer skriva ner det så glömmer jag att läsa det i tid. Bästa för mig är att inte skriva ner det för då blir jag så nervös över att glömma bort det att jag kommer ihåg det. | |
| diffdiff | 2013-01-06 11:24 | |
![]() | enkel liten svart i väskan | |
| cizma | 2013-01-06 11:46 | |
![]() | Har en i köket från Göteborgs katthjälp, som ni kanske förstår så är det katter på bilderna samt information om TNR (effektiv och ba metod för att minska antalet hemlösa katter) | |
| Tinna | 2013-01-06 14:45 | |
![]() | Funderar dock på en väggkalender, men mest för att den är så jäkla snygg. ;) collabcubed.com/2013...pe ntagram/ | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-06 14:52 | |
![]() | Har en från Pantone Universe i 17-5641. Och den i iphonen, skulle nog dö en smula utan struktur. | |