Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 18:57 | |
![]() | Kajlix,jag skulle hällre vilja beskriva alla dom gånger jag blivit bra bemött,den gången har jag varit i kyrkan på möte och efter mötet så ska jag köra hem en i staden känd missbrukare,vi blir stoppade,jag får blåsa,sen frågar dom om legg,och han har inget legg. och då kollar dom om han är daktad så han får visa sina tatueringar,vi blir hela tiden tilltalade med en ful ton,sen tar dom ut honom ur bilen och visiterar honom,min telefon ringer och jag lutar mig fram och ska svara i telefonen som ligger på instrumentbrädan,då skriker polisen till mig OCH DU HÅLLER HÄNDERNA PÅ BILRATTEN,va?sen frågar Polisen hotfullt vad vi varit, sen frågar polisen vilken kyrka vi varit på möte i och vad pastorn heter i kyrkan, och sen frågar han var vi är på väg och jag säger att jag ska köra hem den här personen,då säger han :ja ja det får gå för den här gången,,,,äh vadå? vad är det som för gå för den här gången? Då skriker han åk nu skynda på,fattar fortfarande inte vad dom höll på med | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2013-01-06 19:38 | |
![]() | Ganska talande vilka typer som är hatiska mot poliser och forumpoliser. | |
| Måns_E | 2013-01-06 20:01 | |
![]() | Jag har stött på båda sorter, en del poliser borde helt enkelt inte ha blivit poliser, och en del andra borde ha lite bättre koll på lagar och förordningar. Sedan så är väl kanske just de poliser som man kommer i kontakt med (trafikpoliser och ordningspoliser) inte alla gånger de allra skarpaste kåren har att visa upp. | |
| apbur | 2013-01-06 20:17 | |
![]() | Poliser ska vara lite stöddiga. Det ingår liksom i polisrollen. | |
| shulten | 2013-01-06 20:19 | |
![]() | Nä, jag gör aldrig något dumt. | |
| toonfisken | 2013-01-06 20:31 | |
![]() | Har bara positivt att säga om poliser , men jag har i o för sig ingen stor erfarenhet , tack o lov ! . | |
| wildman | 2013-01-06 20:32 | |
![]() | Tyvärr har jag vid ett par tillfällen råkat ut för ett par riktiga jubelidioter till polisen som skadat min syn på den kåren. Som tur är har jag efter det träffat bra poliser som börjat reparera det dom förstörde. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-01-06 20:36 | |
![]() | Hoppas att någon forumvärd stänger av drägget leftwing ovan. Det där uttalandet är väl på gränsen till brottsligt? | |
| apbur | 2013-01-06 20:40 | |
![]() | Håller med, Sylvia. Det kan inte vara acceptabelt att uttala sig på det viset. | |
| Måns_E | 2013-01-06 20:40 | |
![]() | Att säga skjut en snut? Är det på gränsen till olagligt att lyssna på punk eller Bob Marley också? | |
| apbur | 2013-01-06 20:41 | |
![]() | Nej, men att göra musik där man uppmanar folk att döda någon ur en viss yrkesgrupp. | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2013-01-06 20:45 | |
![]() | Joakim Thåström gjorde någon sådan titel i ungdomen. Han ångrade sig visst väldigt i samband med Malexandermorden. Då ville han inte stå för sin text och sa att den inte betydde något. Man skriver inte såna saker. Man skriver ö h t inte i ett forum att någon borde skjutas i pannan eller arkebusseras. Tycker jag. | |
| wildman | 2013-01-06 20:47 | |
![]() | Nej det var över gränsen tycker nog jag med. | |
| apbur | 2013-01-06 20:48 | |
![]() | Det finns en del yrkesgrupper som är extra utsatta för hot. Jag anser inte att det är något man skämtar om. Frågan ska tas på största allvar. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-06 20:50 | |
![]() | I agree. Högst osmakligt. | |
| Måns_E | 2013-01-06 21:03 | |
![]() | Jag tycker att det är viktigt att just poliser och makten får kritiseras, jag vill också ha en polis som själva kan stå över barnsliga provokationer i stil med inlägget ovanför. Alternativet, en fascistoid polisstat finner jag mindre lockande. Så jag tycker nog att även osmakliga saker om poliser är ok i ett öppet samhälle. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-06 21:05 | |
![]() | Är det att kritisera att skriva "skjut en snut"? Really? Kan man inte vara mer konstruktiv än så ska man nog fundera på om ens kritik befogad. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-06 21:06 | |
![]() | +är | |
| Måns_E | 2013-01-06 21:06 | |
![]() | Det är en fånig provokation, som inte är så mycket att bry sig om. Men det är också ett citat om man så vill. | |
| apbur | 2013-01-06 21:09 | |
![]() | Barnsliga provokationer? Vet du om att poliser hotas mer än andra yrkesgrupper? Tur att inte alla låtsas att det bara är barnsligheter. | |