Spelrum
Giraffen9
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade12
Mobilspel
Pågående19 871

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mr_dizzy2013-02-02 18:32
Antal inlägg: 19

Så om jag är intresserad av vapen så är det ok för mig och några hundra andra att spärra av en allmän väg och skjuta hej vilt omkring oss? Nja, en skytteklubb eller vapenmässor kanske passar bättre, eller vad tycker du? Samma sak gäller väl bilintresserade, eller finns det en speciell lagbok för dessa?

ttiittii - Ej medlem längre2013-02-02 19:38
Antal inlägg: 37631

motorsport är ok, synd bara att det finns så många som måste förfula den med sina feta ölmagar och jeans västar rävsvansar och sydstatsflaggor,och rapar som varar i flera minuter,och varför måste håret på dom ölmagade gubbsen vara ikletat med fett dom blir bara ännu mer äckliga med fett i hela håret men det kanske finns där för att ha hjärnan på rätt ställe

mönjelilja - Ej medlem längre2013-02-02 19:43
Antal inlägg: 3613

Nu förstår jag inte hur du menar, Titti. Hur kan fettet i håret hålla hjärnan på plats?

Kokonut2013-02-02 21:51
Antal inlägg: 508

Mrdizzy...
Säg till mig när du anordnar det.
Kommer å kikar..
Vilken bra jämförelse.

Inteallsbra - Ej medlem längre2013-02-02 22:27
Antal inlägg: 45

tittii: dom där kvinnsen som hänger med ölgubbarna i raggarbilarna brukar inte vara specellt ögonfagra dom heller...

ttiittii - Ej medlem längre2013-02-03 09:20
Antal inlägg: 37631

dom är hämska dom också,hur orkar dom gå runt och se ut som dom gör värsta sunket ju

boffertomte2013-02-03 09:55
Antal inlägg: 1128

Tittiii, sluta rapa upp dina korkade fördomar. Du vet ju ingenting om detta, precis som vanligt. Det är samma sak som dumheterna du har skrivit om feminister, sverigedemokrater, afrikaner och människor drabbade av depressionssjukdom. Du kräker ur dig dumheter. Det är rentav okristligt. Jesus lärde oss att inte fördöma våra medmänniskor.

Du vill att nån okänd här ska skjutsa hem nåt av dina hobbyprojekt till missbrukare som förvillat sig, men hur tror du din egen benägenhet att snabbt kräka ur dig grundlösa påståenden om människor du inte känner kan påverka folks vilja att förstå och hjälpa och se till inre kvaliteter även hos dem som vid en hastig anblick verkar helt jävla hopplösa?

Försök i af. Du är väl en vuxen människa?

drifting - Ej medlem längre2013-02-03 19:34
Antal inlägg: 1178

Tur det finns trådar man kan ventilera sina åsikter i...

Kokonut2013-02-09 12:48
Antal inlägg: 508

Igår kördes det race på sjön...
Hur sköj som helst...

corlini2013-02-09 13:51
Antal inlägg: 3172

de brukar köra israce på sjön hemma vem som helst körandes vad som helst får vara med och grannbonden plogar banan.

ofta på sommarkvällarna körs det race på en raksträcka en knapp kilometer härifrån. det kan vara ett par hundra pers och ganska mycket bilar men det varar aldrig länge innan men hör sirenerna komma.

mig stör det inte nämnvärt och grabben tycker det är kul. i stort sett alla i närområdet vet att vi har hästar och brukar respektera både hastighet och ljudnivå när de passerar nära vårt.
i början när vi etablerade oss här så fick jag utbrott ibland och min man gick och pratade med dem, behöver ni låna verktyg, luft, bränsle eller det händer nåt så är det bara att komma ner till oss - skräpar ni ner, förstör något eller skrämmer djuren får ni åka fort och långt om ni vill ha försprång sen kommer jag och då får ni skitont.

sedan dess är relationen bra och friktionsfri.

hundbiten - Ej medlem längre2013-02-09 18:48
Antal inlägg: 2225

Festlig tråd om man är på rätt humör.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?