Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| inchina | 2013-02-07 13:27 | |
![]() | Allt är fake som kostar under 9000...,men de flesta väskor tillverkas i samma fabriker som originalen. Så¨köp orginal eller fake. | |
| onlaaajn | 2013-02-07 13:29 | |
![]() | Tack inchina :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 13:51 | |
![]() | Det stämmer ju inte, inchina; priset beror helt och hållet på vad det är för väska? En pochette kostar runt 2500, en speedy runt 4500... Och fake tycker jag verkligen inte man ska köpa; tycker man att det är vansinniga pengar för en väska så blir det en smula töntigt att försöka luras att man tycker att det är peanuts? För att inte nämna upphovsrätten, och problemen som medföljer handeln med piratkopior. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2013-02-07 14:02 | |
![]() | Vem vill ha en sådan ful väska? Det är väl bara ryska nyrika som har sådana, typ Chippen Wilhelmssons fru. Så tacky! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 14:08 | |
![]() | Jupp. Och andra c-kändisar. | |
| idahanna | 2013-02-07 14:24 | |
![]() | Fake har dragkedja i plas äkta i metall | |
| onlaaajn | 2013-02-07 14:26 | |
![]() | Det är väl upp till var och en vilken väska man vill ha - precis som allt annat här i livet!! Eller? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 14:30 | |
![]() | Självklart. F ö har inte alla fake dragkedjor i plast. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2013-02-07 14:31 | |
![]() | idahanna nu vet ju tillochmed jag som inte kan ett skit om väskor att man kan göra piratkopierade väskor med metalldragkedja. Kanske man kan säga att alla med plast är fake men du kan inte säga att alla med metall är äkta. | |
| idahanna | 2013-02-07 14:40 | |
![]() | I alla fall dom LV jag har sett som varit falska har haft plast dragkedja Har jobbat inom tullen för ett antal år sedan | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 14:43 | |
![]() | Det finns hur många kopior som helst som har en dragkedja i metall, så det är inget säkert tecken alls. | |
| Horisontell - Ej medlem längre | 2013-02-07 15:00 | |
![]() | "Det är väl upp till var och en vilken väska man vill ha - precis som allt annat här i livet!! Eller?" Onlaaajn. Nu har du fått den här väskan? Varför är det då så viktigt att få veta om det är äkta eller fake när det ändå inte spelar någon roll vilken väska man vill ha? Vill du inte ha den falska. Dessutom håller jag inte med dig om att det är så enkelt som att det precis som med allt annat är upp till var och en som med allt annat i livet. Däremot att alla har ansvar för sina egna handlingar. | |
| Lill-IT | 2013-02-07 15:33 | |
![]() | De människor som måste ha "äkta" prylar av något visst märke upplever jag som mer fejk än andra. Är du en bättre människa med en "äkta" väska? Trams. Och nej, jag vill inte ha några löjliga kopior heller. | |
| nyckelpigan_ | 2013-02-07 15:36 | |
![]() | Skönt att höra Lill-IT!! Att det finns någon mer än mig med samma åsikt :-) | |
| onlaaajn | 2013-02-07 15:47 | |
![]() | Horisontell: Nej det har ingen betydelse! Jag bryr mig inte om den är fejk eller äkta....Frågan är HUR man kan se skillnad!! | |
| hundbiten - Ej medlem längre | 2013-02-07 15:51 | |
![]() | Är du fejk eller äkta? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-02-07 15:56 | |
![]() | Jag upplever den som har en fakeväska som mer fake, ja. Jag har själv inget behov av märkesväskor, men den som har det och låtsas med en piratkopia är larvigare än den som bränner pengar på äkta vara. För den med kopian vill utåt sett skylta med att den har råd med lyxen och vågar inte stå för att hon/han inte har råd eller vill betala dyrt. DEN personen signalerar att man är mindre värd med en hm-väska, inte nödvändigtvis den som tycker sig vilja bränna fem tusen på en äkta. | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-02-07 16:04 | |
![]() | är man intresserad av kläder osv och har råd, vill man nog köpa lite designerkläder/väskor. då är det heller inget konstigt tycker jag, men om man däremot har en kass ekonomi och bor i nån pyttestad, tycker jag det blir konstigt om man köper en väska för 4000. det är inte klassigt iallafall. | |
| onlaaajn | 2013-02-07 16:14 | |
![]() | hundbiten: Varför måste det finnas folk med onödiga kommentarer i nästan alla trådar? Har jag på något vis varit otrevlig?? | |
| Xin Chao | 2013-02-07 16:31 | |
![]() | onlaajn - håller med dig. Det finns nästa inte ett enda samtal här som inte till slut leder till magsura ampra snorpiga och förstoppade kommentarer. Det är skittråkigt och du har inte varit otrevlig. Om jag hade en sådan väska skulle jag definitivt vilja veta om den var fake eller äkta, eftersom jag skulle sälja den direkt om det var äkta. | |