Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-09 20:37 | |
![]() | vi som har körkort vet detta men cyklister har inget kort på någonting och irriterar bara, och cyklar rakt ut i vägen utan att tänka före många gånger | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2013-02-09 20:56 | |
![]() | Vi som har körkort cyklar rätt ofta ändå för att spara lite på miljön :) Det är farligt att generalisera alltför mycket, bara för att jag cyklar betyder det inte att jag inte har koll på trafikreglerna Ett pucko är ett pucko vilket sätt han/hon än tar sig fram på. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-09 21:43 | |
![]() | det märks vilka cyklister som har körkort och vilka cyklister som inte har körkort,dom som inte har är livsfarliga | |
| Gunilla _ | 2013-02-09 21:50 | |
![]() | Stannar du alla för att kolla huruvida de har körkort ttiittii? Eller hur bär du dig åt? Här på ön envisas alla cyklister med att cykla på trottoaren - visst, det retar bilisterna mindre, men jag, som så gott som alltid går, gillar det INTE. Speciellt inte vintertid, de är ju livsfarliga... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2013-02-09 21:58 | |
![]() | Återigen en generalisering, hur vet du att dom inte har körkort? Jag cyklar dagligen när det inte är snö på gatorna, det finns en del som cyklar som idioter, och en hel del bilister som aldrig borde ha fått körkort öht. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-09 22:12 | |
![]() | dom kan inga regler och beter sig livsfarligt,självklart finns det bilister som inte borde ha körkort | |