Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 18 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jobbar | 2013-04-07 14:58 | |
![]() | Vi kom till Inverness en gång, och det var någon festival så alla B&B var fulla enligt turistbyrån. Men damen där sa att hon kände en som ibland brukade hyra ut rum. Damen ringde sin kompis, som sa att hon redan hade uthyrt, men hon skulle nog kunna ordna något. När vi kom dit så blev vi presenterade för grannen, en äldre dam som inte hade B&B, men där vi var välkomna att sova över. Vi hade jättetrevligt. Det är det skotska kynnet... :-D | |
| micro113 | 2013-11-25 18:51 | |
![]() | Tack för alla fina tips. Vi hade en helt underbar semester. Tre dagar i Amsterdam och besökte Groning i Holland. Upp till NewCastle stannade några dagar där, vidar till Edinburgh och sedan har vi åkt från norr till söder - öst till väst .. Upp till Dunnes Head, Isle of skye till St. Andrews .. Givetvis Inverness, Loch Ness, Stirling Castle, Edinburgh Castle och en massa annat .. På hemvägen blev det också RAF-museet, Stonehedge och några dagar i Lubeck Tyskland.. Vi var borta en månad och jag kan varmt rekommendera en liknande semester för den som funderar i de banorna. Sevärdheter överallt, historia och en natur som är totalt underbar... Vi åkte småvägar .. genom nationalparker och gjorde paus där vi ville se saker och undvek att åka större "raka vägen till målet" .. Tack för att ni var med och gav tips och gjorde vår semester till den upplevelse den blev.. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-25 19:02 | |
![]() | Så lustigt, jag fick i helgen reda på att jag också ska dit. Får kika igenom den här tråden senare. | |