Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 633

Forumkategorier

Användare Inlägg  
pink ribbon - Ej medlem längre2013-04-10 23:36
Antal inlägg: 2906

Håller med Jesus. Take it or leave it.
Helt rätt att vi som får dras med all reklam på facebook har större chanser att vinna, vad det nu är man vinner.
F ö prisar jag fb varje dag i och med alla kontakter med inte bara vänner utan också organisationer, politik, musik mm. I nästan hela världen. Det är fantastiskt och jag vill inte vara utan det.

ttiittii - Ej medlem längre2013-04-11 08:00
Antal inlägg: 37631

Orka fb,betapet är lagom och räcker för mig,lite roligt att jag nästan varje dag få mail från fb att jag har 5 nya vän förfrågningar,men jag har ingen fb,hur går det till.

Captain MLI2013-04-11 15:11
Antal inlägg: 14

Facebook är extremt onödigt för mitt sociala liv, och jag skulle aldrig någonsin sitta där och uggla hela dagarna som många gör, men jag har ett konto som jag använder för att kunna få gratis varuprover och produkter från företag och delta i tävlingar ibland. Jag använder inte kontot till någonting annat och har 0 vänner där.

Det är faktiskt inte speciellt jobbigt att vara medlem om man bara använder kontot för att kunna ta del av erbjudanden eller följa företag.

meramera2013-04-11 16:01
Antal inlägg: 252

klart som tusan att du reggat ett konto titi, annars skulle du inte få mail därifrån.
eller så har du en vän som reggat ett konto i ditt namn
så är det bara

Captain MLI2013-04-11 16:12
Antal inlägg: 14

meramera: man kan få vänförfrågningar utan att ha ett konto. Innan jag skaffade konto fick jag till den mailen som jag senare använde för att regga på fb, och som alltså inte kan ha varit bunden till något konto redan. + att jag får förfrågningar till en annan mail som heller aldrig varit associerat till fb.

Och även om det är svinlätt att skaffa konto i någon annans namn, får man ett aktiveringsmail när man reggar ett konto, så det är väldigt svårt att göra det med någon annans mailadress.

Blasse2013-04-11 17:11
Antal inlägg: 7159

ttiittii det är väl nån av barnen som reggat sig med din mail

själv ska jag aldrig regga mig på fb

meramera2013-04-11 17:13
Antal inlägg: 252

det tror jag inte på

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?