Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 596 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-05-05 17:32 | |
![]() | Toppen Pluttisen! | |
| limpan__2 | 2013-05-06 22:51 | |
![]() | Jag fortsätter mina friluftstips (kulturen verkar de andra klara bättre). Kanotklubben har viss verksamhet i Nydalasjön och de har bra pris om man vill hyra kajaker, som ligger i ett förråd vid sjön. www2.idrottonline.se...?i d=195344 | |
| Sotfinger | 2013-05-07 12:52 | |
![]() | Missa inte Kulturnatta 18 maj! Hela stan full med musik mm hela dagen och kvällen. Söndagsutflykt om du har bil: Olofsfors bruk Sommarutflykter: Norrbyskär, Holmön Bada i Obbola. Köp nyfångad fisk i Fiskbutiken samtidigt. | |
| ThirrePhirre | 2013-05-07 13:27 | |
![]() | Börja geocacha. Umeå är full av geocacher!! Det är ett utmärkt och roligt sätt att lära känna en stad och hitta nya fina platser. | |
| thelittlefox | 2013-05-07 18:03 | |
![]() | Är några år sedan jag bodde där nu men det finns många trevliga salsagäng! Tror även att det ska finnas något tangosällskap, så dans överlag är bra där! Kolla även in Norrlandsoperan om du är kulturintresserad, tyckte de hade mycket trevligt som var mer modernt och lättsmält även om man inte är operafantast. Sen tycker jag att det fanns ett trevligt klubbliv... På den tiden fanns det även ett veganskt folkkök nere vid kajen för 20:- på söndagseftermiddagarna. Vill man fika så är Schmäck trevligt, och bredvid Schmäck fanns det en trevlig butik där de sålde choklad. Om du vill till andra sidan stan fanns det någon typ av naturpark där de odlade olika träd längs med älven västerut.. | |
| thelittlefox | 2013-05-07 18:08 | |
![]() | Och nej, man blir inte halvtokig av mörkret! Snön gör att vintrarna är mycket trevligare däruppe. Om du inte gör det redan så är det ju väldigt bra att börja med någon vintersport, typ skidåkning, kitning, slalom, snögubbebyggning eller vad du nu gillar ;) | |
| increase | 2013-05-07 20:27 | |
![]() | På tal om smultronställen så finns ju Smultronstället i Holmsjön. Supermysigt beläget i en skogsglänta finns en handelsträdgård/café som är något utöver det vanliga. Helt klart värt ett besök vare sig du har gröna fingrar eller ej. | |
| Aquila1 | 2013-05-07 23:16 | |
![]() | Har pluggat i Umeå, en underbart trevlig stad för studenter. | |
| Poppy Björk | 2013-05-08 07:47 | |
![]() | Thirrepirre: kul att du säger det. Min man upptäckte en sån liten låda för bara ett par dagar sen i skogen. Jag har aldrig hört talas om det innan och var tvungen att googla, men det låter ju som något man kan bli hooked på ;) thelittlefox: har tänkt så med - tror det blir mycket roligare då och så får man automatiskt sol. Men det blir nog mer skidor längs med än utför ;) limpan: grymt att man kan hyra kanot där! Tusen tack för alla tips. Vi är både mycket kultur- och naturintresserade så allt låter ju helt underbart. Passar på att fråga, är det någon som har koll på möjligheter att hyra in sig i någon ateljé till hösten? | |