Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 592 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| chupa - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:21 | |
![]() | swesubb... under vilket tidsspann blev det 500000 muslimer då? 200 år? senast sex månaderna? det är ju en ganska avgörande faktor för att räkna ut hur snabbt sverige blir "övervägande muslimskt". Du är korkad. | |
| chupa - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:23 | |
![]() | Tror tillochmed att det fanns muslimer i det här landet innan det ens kallades sverige. | |
| swesubb - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:26 | |
![]() | Har du hört talas om kristna terrorister? vakna upp nu. Gängvåldtäkter, syraattacker, hedersmord, kvinnoförtryck, månggifte, bröder som mördar sina egna systrar. Listan är lång. | |
| Måns_E | 2013-05-11 19:28 | |
![]() | Visst har jag hört talats om kristna terrorister (vad nu det har med saken att göra?) Din lista har dock inte så värst mycket med islam att göra, möjligen bortsett från månggiftet vilket även mormoner hänger sig åt. Vi har haft de här diskussionerna 100 tals gånger på betapet, och vad man möjligen kan komma fram till är samma sak som forskarna i TS första inlägg gjorde. | |
| swesubb - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:31 | |
![]() | Inlägget riktat till Måns, chupa sandlådan väntar. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:32 | |
![]() | Kvinnoförtryck är väl männen i de flesta civilisationer bra på, även de med synligt bättre klimat för kvinnor. Hustrumisshandel är väldigt väldigt vanligt i många länder. Även de med övervägande "kristen" befolkning. Skrapa lite på ytan så ser du att så fort många män känner sig hotade av kvinnor, ja då är det ingen hejd på hatet/förtrycket. Syraattacker?! Har läst om ett fall de senaste åren. Korkad rasister var det ja :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:35 | |
![]() | jag är ganska säker på att rasister typ 1:är lågbegåvade människor som inte gått ut gymnasiet,och inte sett en högskola på vykort ens,Universitet vet inte rasisterna vad det är.Dom är tatuerade med tribualer på halsen och har pitbull med nithalsband,rapar högt och skrattar åt sina rapar har häng på sina smutsiga byxor och går om kring med öppen mun.rasister typ 2 är: män i 65 0ch äkdre som sitter i klungor på cafer har keps och skrattar åt sina egna dryga skämt,drar förlegade Norge historier och tillbringar dagarna med varandra och talar illa om utlänningar så offta dom hinner rasister typ3:startar lite förtäckta trådar här och där på olika internettsidor det är mest tanter med rött hår som är bittra för dom blev över och ingen ville ha dom.Äh skitsnack det går tyvärr inte att facka in dom mer en att dom är lågbegåvade hela bunten | |
| swesubb - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:38 | |
![]() | Kan du svara på en fråga Måns, vad vinner du på att förhärliga en religion som accepterar och uppmuntrar gängvåldtäkter, syraattacker, hustrumisshandel och en depraverad syn på att bidra till samhället? | |
| Måns_E | 2013-05-11 19:41 | |
![]() | Jag svarade väl väldigt tydligt på din fråga. Islam uppmuntrar vare sig gängvåldtäkter, syraattacker, hustrumisshandlar eller en depraverad syn på att bidra till samhället. Det har jag förvisso redan svarat på, men du verkar inte kunna läsa innantill. | |
| Måns_E | 2013-05-11 19:42 | |
![]() | Och på vilket sätt skulle jag förhärliga en religion? Du verkar ju på riktigt sakna en och annan skruv. | |
| swesubb - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:46 | |
![]() | Du gör reklam för och försvarar en religion som uppmuntrar till och bevisligen förespråkar kvinnoförtryck och gängvåldtäkter. | |
| Måns_E | 2013-05-11 19:51 | |
![]() | Nej det gör jag inte. Bara för att jag inte sprider dyngpropaganda och lögner om islam så försvarar jag ingen religion. Hur jag gör reklam förstår jag inte heller, då det var du själv som faktiskt tog upp det från början. Om man skriver skit och lögner i ett propagandistiskt syfte så får man också räkna med att andra som vet bättre säger ifrån. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:55 | |
![]() | Och här frodas fördomarna från alla läger. Att ni orkar. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-11 19:59 | |
![]() | swesubb,syra,gängvåldtäkt er osv finns det ingen relegion i hela värden som uppmuntrar inte ens Islam uppmuntrar något dyligt,det har du fått om bakfoten,det är den enskilde individen eller gänget som gör så sådana sjuka saker | |
| diffdiff | 2013-05-11 20:00 | |
![]() | rasister= inkompetenta idioter | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-11 20:01 | |
![]() | jag är ganska säker på att det finns inte en enda människa med högt iq som är rasist | |
| swesubb - Ej medlem längre | 2013-05-11 20:01 | |
![]() | Men eftersom syraattacker och gängvåldtäkter(hatar att upprepa) är ett muslimskt påfund så är det inte en fördom utan faktisk sanning. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-11 20:03 | |
![]() | har du källa på att det är ett muslimsk påfund ?Nä det har du naturligtvis inte,det är bara ett önsketänkande från din sida | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-11 20:05 | |
![]() | swesubb visa mig var i Koranen det står?om syraatacker och gängvåldtäkter | |
| Måns_E | 2013-05-11 20:06 | |
![]() | Tror du på riktigt på vad du skriver swesubb? Kan du belägga dina påståenden att gängvåldtäkter och syraattacker är ett "muslimskt påfund"? Gängvåldtäkter skulle jag tro är betydligt äldre än såväl islam, kristendom och judendom. "Syraattacker" är väl en form av misshandel, som knappast heller har rötter i islam. Du vet väl förresten om att hederskulturen inte heller den är muslimsk? Den har betydligt äldre rötter än så, och är snarare knuten till vissa regioner, och förekommer inom såväl kristendom, hinduismen som islam. Så dina så kallade "faktiska sanningar" är inget annat än fördomar. | |