Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 308 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
markoolio5 - Ej medlem längre | 2013-05-20 21:20 | |
![]() | Dock enklare att jogga nu än när allt är täckt av is och snö :) | |
Linders - Ej medlem längre | 2013-05-20 21:29 | |
![]() | Flytta till Antarktis en månad. Där bränner man ju flera tusen kalorier om dagen bara genom att vistas utomhus. Nackdelar är att det inte är så gott om jobb, men du kan ju alltid börja borra efter olja eller nåt. | |
LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-05-20 22:20 | |
![]() | Bada bastu, det mest effektiva. Alla brottare gör det för att komma ner en viktklass. | |
akryl82 | 2013-05-20 22:27 | |
![]() | Det sista tänker jag inte ens tolka som ett seriöst inlägg :) | |
LittleStalin - Ej medlem längre | 2013-05-20 22:27 | |
![]() | Varför? | |
Maga005 | 2013-05-20 22:29 | |
![]() | Ät grönt , men inte sallad, gurka tomat, består mest av vatten, borde inte kallas grönsaker, har gått hos en dietist, så jag vet. | |
akryl82 | 2013-05-20 22:30 | |
![]() | Det är ju en sak att gå ner i vikt i syfte att tappa fett, vilket är en process som kräver sin tid. Att hoppa in i bastun för att tappa sig på vätska inför en invägning och liknande är ju en helt annan sak. | |
kajix | 2013-05-20 22:37 | |
![]() | ät kött och fett. jag har läst det på nätet, så jag vet. | |
Lill-IT | 2013-05-20 22:39 | |
![]() | <--- åt kött och fett. Gick ner 25 kilo från aug - april. okej.. jag åt mycket grönsaker också.. | |
markoolio5 - Ej medlem längre | 2013-05-20 22:51 | |
![]() | Jo, har provat LCHF förr, och det funkar absolut, men kolesterolvärdet skjuter ju i höjden i gengäld. | |
Minta | 2013-05-20 23:12 | |
![]() | Fasta tre dagar då och då, eller ät vad du vill i fem dagar och fasta i två, eller fasta varannan dag. Fastedagarna får man äta 300 kalorier. | |
MelonMint | 2013-05-20 23:18 | |
![]() | Fast kolesterolvärden kan va luriga.. Tittade de på totalvärdet eller räknade de på total/HDL? Bara totalvärdet är ju tyvärr ingen bra mått.. | |
Minta | 2013-05-20 23:22 | |
![]() | Eller om det var ät vad du vill i fyra dagar och fasta i tre, minns inte riktigt. Poängen var att det är nyttigt att fasta ibland och det finns olika sätt att göra det på och man går ner i vikt. | |
greatdane | 2013-05-20 23:23 | |
![]() | Det gör ingenting att ditt kolestorol skjuter lite i höjden. Läs på om detta på kostdoktorn.se. LCHF är en utmärkt metod, har själv ätit på det sättet i tre år nu och tänker inte sluta med det. Alla mina värden är på topp och jag är aldrig sjuk längre. Dessutom fungerar mitt tarmsystem exemplariskt, till skillnad på förut. Ja, jag kan räkna upp otaliga fördelar, men läs på om de studier som gjorts istället. Vill tillägga att argumentet om att akta sig för låghydratskost pga brist på långtgående studier suger, då det ju faktiskt inte heller genom någon studie påvisats att fettsnål kost med mycket kolhydrater visat sig vara bra, tvärtom så förlorar det i studie efter studie och trots det så har vi klamrat oss fast vid den metoden. Att svälta sig samtidigt som att träna mer kan aldrig vara en bra metod att gå ner i vikt. Ät dig mätt, må bra och träna för att det är hälsosamt. Lycka till! | |
Mindymoo | 2013-05-21 00:39 | |
![]() | Markoolio, du skrev i trådstarten att du tappade ett och ett halv kilo på en dag. Det kan inte vara rätt. Kolla om du behöver en ny våg. Men fortsätt tränandet! Min erfarenhet är att vikten står still i början när fett ersätts med muskler, men efter ett tag kommer viktminskningen igång. Jag kan av olika skäl inte gymma. Men cyklar massor, promenerar massor, gräver på kompisens kolonilott flera gånger i veckan, och tittar allt mindre på tv. Håller mig till min vanliga kost men äter helt enkelt mindre. Och har börjat märka rejäl skillnad efter en månad. Hur du än gör - lycka till! | |
xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-05-21 01:31 | |
![]() | Förändring skapar alltid förändring,beroende på vilket håll man väljer att gå,tänka,känna eller göra! possitivt blir ännumer possitivt,negativt blir ännu mer negativt,eller neutralt= oförändrat. Förändringen handlar om hur man förändrar nåt? | |
xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-05-21 01:33 | |
![]() | Så de blir nog bra ska du se.. ;) | |
överqvist | 2013-05-21 05:12 | |
![]() | Enkelt, alla vet inom sig oavsett om man vill erkänna det för sig själv eller inte,ät inte mer än du gör av med, däremot att fullfölja det kräver bl.a. disciplin, motivering. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-21 08:54 | |
![]() | inte svårt ät mindre en vad du gör av med,parkera bilen gå eller spring dit du ska | |
jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-05-21 09:02 | |
![]() | Jag har själv ett liknande problem, fast väger bara två-tre kilo mer än jag vill. Jag vill inte omsätta dessa kilon till muskler utan vill vara rockstjärnesmal. Samtidigt vill jag träna. Hur går jag bäst tillväga? | |