Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 19 113 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 19:33 | |
![]() | gillar insestvisan | |
Gunilla _ | 2013-07-10 20:10 | |
![]() | Nope Bob100, varken Turid eller Holm ligger högt upp. Jag skulle peta in Winnerbäck (Söndermarken, Faller, Elegi, Hugger i sten) Amanda Jenssen (Illusionist, Ghost) Sophie Zelmani (Black day, So long) Eagle-Eye Cherry (Save tonight) Melody Club (Fever fever) Uno Svenningsson (Under ytan) Adolphson & Falk (Blinkar blå) Roxette (Stars, The look) Nationalteatern (Kolla kolla) Magnus Uggla (Centrumhets) Factory (Efter plugget) Movitz! (Skjut mig i huvet) Soilwork (Distortion sleep, Rejection role) Europe (Open your heart) Noice (Romans för timmen, En kväll i tunnelbanan) Torsson (Klippans centrum) Py Bäckman (Jag lever) Harpo (Moviestar) Lasse Lindbom (Kom och värm dig) Fronda (Rullar fram) Dag Vag (Popitop) Lasse Tennander (Rötter, Nu blåser vi ut ljusen (stolta stad), Lisa Lisa Hoffmaestro (Highway man) Dan Hylander (Skuggor i skymningen) Tomas Ledin (I natt är jag din) Trubbel (Monica Zetterlund) Paul Paljett (Mumbo jumbo) Sparzanza (My world of sin) Veronica Maggio (Välkommen in) - de flesta av rent nostalgiskäl, jag ansvarar inte för kvaliteten ;) | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 20:31 | |
![]() | Nu har jag lyssnat lite på Alkberg, och han är bra! :-) | |
MelonMint | 2013-07-10 20:52 | |
![]() | Svårt att säga vilka jag hade sparkat ut istället för, men här är i alla fall några favoriter jag saknar: Johnossi - Mavericks eller Roscoe The Bear Quartet - Millions First Aid Kit - When I grow up Jay-Jay Johanson - Believe in us Daniel Norgren - Blind Kendal Johansson - Blue moon Titiyo - This is.. Och så den här gamla godingen, bra vet jag inte men blir alltid lika glad :) Torsson - Klippans centrum | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-07-10 20:54 | |
![]() | MelonMint, du hade väldigt bra låtar med på din lista också. | |
Bob100 | 2013-07-10 20:58 | |
![]() | Gunilla: Dessa har jag inte hört av dina och ska kolla upp! Winnerbäck (Faller, Hugger i sten) Amanda Jenssen (Illusionist, Ghost) Sophie Zelmani (Black day, So long) Melody Club (Fever fever) Movitz! (Skjut mig i huvet) Soilwork (Distortion sleep, Rejection role) Europe (Open your heart) Py Bäckman (Jag lever) Lasse Lindbom (Kom och värm dig) Fronda (Rullar fram) Lasse Tennander (Lisa Lisa Paul Paljett (Mumbo jumbo) Sparzanza (My world of sin) | |
Fesebengt2 | 2013-07-10 22:09 | |
![]() | En liten fråga. Båda versionerna är väldigt bra men, nr1 och nr35 är väl egentligen samma låt men i olika utförande? Har du inte bara listat 99 låtar då? ;-) | |
Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:13 | |
![]() | Jag petar in några låtar jag med som bara måste vara med. Jag vet vilken dy hon varit i - Håkan Hellström Miss Huddinge 1972 - Thåström Dimma - Dag Vag Kliff - Ola Magnell Bakom mina solglasögon - Docent Död. | |
Bob100 | 2013-07-11 13:19 | |
![]() | Fesebengt2, Vad 17 ska jag göra då? Låta Blå Tåget hamna utanför?? :) Jag lägger till en 101:a låt istället! 101. (100.) Evert Taube - Himlajord (ej att förväxla med sonens låt Änglamark) | |
drifting - Ej medlem längre | 2013-07-11 13:47 | |
![]() | 1 survivior-eye of the tiger 2 survivior-eye of the tiger 3 survivior-eye of the tiger 4 survivior-eye of the tiger 5 survivior-eye of the tiger 6 survivior-eye of the tiger 7 survivior-eye of the tiger 8 survivior-eye of the tiger 9 survivior-eye of the tiger 10 survivior-eye of the tiger 11 survivior-eye of the tiger 12 survivior-eye of the tiger 13 survivior-eye of the tiger 14 survivior-eye of the tiger 15 survivior-eye of the tiger 16 survivior-eye of the tiger 17 survivior-eye of the tiger 18 survivior-eye of the tiger 19 survivior-eye of the tiger 20 survivior-eye of the tiger 21 survivior-eye of the tiger 22 survivior-eye of the tiger 23 survivior-eye of the tiger 24 survivior-eye of the tiger 25 survivior-eye of the tiger 26 survivior-eye of the tiger 27 survivior-eye of the tiger 28 survivior-eye of the tiger 29 survivior-eye of the tiger 30 survivior-eye of the tiger 31 survivior-eye of the tiger 32 survivior-eye of the tiger 33 survivior-eye of the tiger 34 survivior-eye of the tiger 35 survivior-eye of the tiger 36 survivior-eye of the tiger 37 survivior-eye of the tiger 38 survivior-eye of the tiger 39 survivior-eye of the tiger 40 survivior-eye of the tiger 41 survivior-eye of the tiger 42 survivior-eye of the tiger 43 survivior-eye of the tiger 44 survivior-eye of the tiger 45 survivior-eye of the tiger 46 survivior-eye of the tiger 47 survivior-eye of the tiger 48 survivior-eye of the tiger 49 survivior-eye of the tiger 50 survivior-eye of the tiger 51 survivior-eye of the tiger 52 survivior-eye of the tiger 53 survivior-eye of the tiger 54 survivior-eye of the tiger 55 survivior-eye of the tiger 56 survivior-eye of the tiger 57 survivior-eye of the tiger 58 survivior-eye of the tiger 59 survivior-eye of the tiger 60 survivior-eye of the tiger 61 survivior-eye of the tiger 62 survivior-eye of the tiger 63 survivior-eye of the tiger 64 survivior-eye of the tiger 65 survivior-eye of the tiger 66 survivior-eye of the tiger 67 survivior-eye of the tiger 68 survivior-eye of the tiger 69 survivior-eye of the tiger 70 survivior-eye of the tiger 71 survivior-eye of the tiger 72 survivior-eye of the tiger 73 survivior-eye of the tiger 74 survivior-eye of the tiger 75 survivior-eye of the tiger 76 survivior-eye of the tiger 77 survivior-eye of the tiger 78 survivior-eye of the tiger 79 survivior-eye of the tiger 80 survivior-eye of the tiger 81 survivior-eye of the tiger 82 survivior-eye of the tiger 83 survivior-eye of the tiger 84 survivior-eye of the tiger 85 survivior-eye of the tiger 86 survivior-eye of the tiger 87 survivior-eye of the tiger 88 survivior-eye of the tiger 89 survivior-eye of the tiger 90 survivior-eye of the tiger 91 survivior-eye of the tiger 92 survivior-eye of the tiger 93 survivior-eye of the tiger 94 survivior-eye of the tiger 95 survivior-eye of the tiger 96 survivior-eye of the tiger 97 survivior-eye of the tiger 98 survivior-eye of the tiger 99 survivior-eye of the tiger 100 survivior-eye of the tiger | |
Locomondo - Ej medlem längre | 2013-07-11 14:46 | |
![]() | Dessa bara måste med (om jag inte missat att de redan är med) Christian Kjellvander - Somewhere else www.youtube.com/watc..._t FqRCqP5Y Nåid, Titiyo, Stakka B, Fläskkvartetten - We wie www.youtube.com/watc...eE IXMHjAX4 | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-07-11 14:53 | |
![]() | Povel Ramels "Var är tvålen?" är ju given! | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2013-07-11 14:54 | |
![]() | och Lasse Holms låt om Vesuvio | |
Bob100 | 2013-07-11 15:42 | |
![]() | "Är Det Det Här Du Kallar Känslor" | |
Bob100 | 2013-08-11 12:49 | |
![]() | Top 200 just nu: A Camp – Love Has Left The Room ABBA – Dancing Queen ABBA – My Love, My Life ABBA – S.O.S. Anders F. Rönnblom – Det Är Inte Snön Som Faller Anders F. Rönnblom – Din Barndom Skall Aldrig Dö (live) Andreas Tilliander – Caught In A Riot Anna Järvinen – Boulevarden Anna Järvinen – Vals För Anna Anna Järvinen – Äppelöga Arch Enemy – Burning Angel Archimedes Badkar – Badidoom Arne Domnerus & Gunnar Svensson – Karl-Bertil Jonssons Julafton At The Gates – Slaughter Of The Soul Atomic Swing – Gone In The Smoke Atomic Swing – In The Dust Atomic Swing – Stone Me Into The Groove Bad Cash Quartet – Midnight Prayer Barbro Hörberg – Med Ögon Känsliga För Grönt Bathory – A Fine Day To Die Bear Quartet – Grammar Björn Afzelius – Elsinore Björn J:son Lind – Brusa Högre Lilla Å Blå Tåget – Den Ena Handen Vet Vad Den Andra Gör Bo Kaspers Orkester – I Samma Bil Bo Kaspers Orkester – Undantag Bob Hund – Det Skulle Vara Lätt För Mig Att Säga Att Jag Inte Hittar Hem… Bob Hund – Förträngda Problem Bob Hund – Jag Är Inte Arg Bob Hund – Nu Är Det Väl Revolution På Gång? Bob Hund – Sommaren Rasar Bob Hund – Våffeljärnet Broder Daniel – Shoreline Candlemass – At The Gallows End Candlemass – Black Dwarf Cardigans – Lovefool Cardigans – Step On Me Cornelis Vreeswijk – Balladen Om Herr Fredrik Åkare Och Cecilia Lind Cornelis Vreeswijk – Cool Water – På Den Gyldene Freden Cornelis Vreeswijk – Hönan Agda Cornelis Vreeswijk – Polaren Pär Hos Det Sociala Cornelis Vreewijk – Somliga Går Med Trasiga Skor Cult Of Luna – Finland Cult Of Luna – Vicarious Redemption Di Leva – Vem Ska Man Tro På Dissection – The Somberlain Docenterna – Varma Öl Och Kalla Element Doris – You Never Come Closer Dungen – Du E För Fin För Mig Dungen – Mon Amour Dungen – Stadsvandringar Dungen – Ta Det Lugnt Ebba Grön – 800 Grader Ebba Grön – Flyktsoda Ebba Grön – Staten & Kapitalet Ebba Grön – We’re Only In It For The Drugs Egba – Trabajo Para Egba Eldkvarn – 3:ans Spårvagn Genom Livet Eldkvarn – Alice Eldkvarn – Ta Min Hand Entombed – To Ride, Shoot Straight And Speak The Truth Entombed – Wolverine Blues Eric Malmberg – Till Minne Av Lilly Lindström Esbjörn Svensson Trio – From Gagarin’s Point Of View Europe – The Final Countdown Eva Dahlgren – Vem Tänder Stjärnorna Eva Dahlgren – Ängeln I Rummet Evert Taube – Himlajord Familjen – Det Snurrar I Min Skalle Fattaru – Babylon Fever Ray – If I Had A Heart Flesh Quartet – Leave A Light (ft. Anna Ternheim) Fred Åkerström – Jag Ger Dig Min Morgon Freestyle – Vill Ha Dej Frida Hyvönen – Enemy Within Frida Hyvönen – Hands Frida Hyvönen – I Drive My Friend Gunder Hägg – Glassfabriken Gunder Hägg – Kalla Kriget Gyllene Tider – När Vi Två Blir En Gösta Berlings Saga – Helgamarktz Hansson de Wolfe United – Var Kommer Barnen In Hives – Hate To Say I Told You So Hoola Bandoola Band – Vem Kan Man Lita På? Håkan Hellström – Kom Igen Lena Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig, Göteborg Imperiet – Blå Himlen Blues Imperiet – Kriget Med Mig Själv Imperiet – Märk Hur Vår Skugga In Flames – Moonshield Jakob Hellman – Hon Har Ett Sätt Jakob Hellman – Vara Vänner Jakob Hellman – Vintern Dör Jan Johansson – Kvällar I Moskvas Förstäder Jan Johansson – Visa Från Rättvik Jan Johansson – Visa Från Utanmyra Janne Schaffer – Norrland John Holm – Ett Enskilt Rum På Sabbatsberg John Holm – Sommaräng Jose Gonzalez – Heartbeats Kebnekajse – Förberedelser Till Fest Kenny Håkansson – Gånglåt Kent – Kärleken Väntar Kent – Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare) Kjell Höglund – Häxprocess ------------------------- -------- (100) Komeda – A Simple Formality Komeda – Feeling Fine Kriminella Gitarrer – Vårdad Klädsel KSMB – Sex Noll Två Lars Gullin – Danny’s Dream Lars Gullin – Fine Together Lars Winnerbäck – Elegi Lars Winnerbäck & Miss Li – Om Du Lämnade Mig Nu Lill Lindfors – Du Är Den Ende Lykke Li – Time Flies Made In Sweden – Snakes In A Hole Magnus Uggla – Astrologen Magnus Uggla – Hallå Magnus Uggla – Johnny The Rocker Magnus Uggla – Kung För En Dag Mando Diao – Gloria Mando Diao – Long Before Rock’n Roll Mange Schmidt – Håll Käften Marie Bergman – Ingen Kommer Undan Politiken Marie Fredriksson – Ännu Doftar Kärlek Mats Paulson – Visa Vid Vindens Ängar Mattias Alkberg – Jag Är En Antenn Mattias Alkberg – Ragnar Mattias Alkberg Bd – Stockholm Mauro Scocco – Ingen Vinner Merit Hemmingsson – Jämtländsk Brudmarsch ’73 Meshuggah – Combustion Mikael Ramel – Nå Då Så Mikael Wiehe – Titanic (Andraklasspassagerarens Sång) Miss Li – Ba Ba Ba Monica Törnell – Vintersaga Monica Zetterlund – Sakta Vi Gå Genom Stan Monica Zetterlund – Underbart Är Kort Nannie Porres – I Folkviseton Nationalteatern – Barn Av Vår Tid Nationalteatern – Kolla Kolla Nationalteatern – Livet Är En Fest Nationalteatern – Rövarkungens Ö Nationalteatern – Sent En Lördagskväll Neneh Cherry – Move With Me Nicolai Dunger – My Time Is Now Nicolai Dunger – Soul Rush Nomads – Rat Fink A Boo-Boo November – Mount Everest Olle Adolphson – Briggen Blue Bird Av Hull Olle Adolphson – Nu Har Jag Fått Den Jag Vill Ha Olle Adolphson – Trubbel Opeth – Blackwater Park Orup – Från Djursholm Till Danvikstull Peps Blodsband – Hög Standard Perssons Pack – Tusen Dagar Härifrån Peter, Björn & John – Young Folks (Wizzard’s Sleeve remix) Petter – Mikrofonkåt Petter – Repa Skivan Pugh Rogefeldt – Här Kommer Natten Reeperbahn – Havet Ligger Blankt Reeperbahn – Min Instinkt Refused – New Noise Robyn with Kleerup – With Every Heartbeat Skäggmanslaget – Gråtlåt, Polska Efter Hjort Anders Soundtrack Of Our Lives – Embryonic Rendezvous Soundtrack Of Our Lives – Firmanent Vacation Soundtrack Of Our Lives – Instant Repeater ‘99 Soundtrack Of Our Lives – Into The Next Sun Soundtrack Of Our Lives – Retro Man Stina Nordenstam – And She Closed Her Eyes Strindbergs – Kvasibarn Tant Strul – Dunkar Varmt Ted Gärdestad – Himlen Är Oskyldigt Blå Ted Gärdestad – Sol, Vind Och Vatten The Embassy – It Pays To Belong The Embassy – The Great Indoors People The Field – Leave It The Knife – Full Of Fire ------------------------- ------------------------ (200) The Knife – Heartbeats The Knife – Pass This On Thorstein Bergman – Helgdagskväll I Timmerkojan Thåström – Ingenting Gör Mig Thåström – Kort Biografi Med Litet Testamente Thåström – Släpp Aldrig In Dom Torsson – Klippans Centrum Trettioåriga Kriget – Andra Sidan Trettioåriga Kriget – I Början Och Slutet Trettioåriga Kriget – Jag Och Jag Och Jag TT-Reuter – Inuti Mig Turid – Den Gamla Vanliga Historien Turid – Sometimes I Think Age Is A Treasure Turid – Song Ulf Lundell – Club Zebra Ulf Lundell – Öppna Landskap Underjordiska Lyxorkestern – Förbjuden Luft Wannadies – My Home Town Vapnet – Plötsligt Händer Det Inte Watain – Malfeitor Wilmer X – Blod Eller Guld | |
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-11 12:53 | |
![]() | :) | |
IdaKanMer | 2013-08-11 13:19 | |
![]() | Jag saknar Säkert! (Det här är vad de säger, Är du fortfarande arg och Isarna) Och Hello saferide (I wonder who is like this one och 25 days) Och Hästpojken Och av helt nostalgiska skäl I am sorry med Dilba... ;-) | |
Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-08-11 13:27 | |
![]() | Nån av Dag Vags låtar borde väl kunna klämma in sig på en topp - 200 lista och om du bara tar en låt med Docenterna så bör väl det vara Solglasögon.....eller? :o) | |
Bob100 | 2013-08-11 15:56 | |
![]() | Tack för låtarna Ida! Annika och jag kommer ha samma yrke när hon blir klar med sina studier och får jobb... | |
Bob100 | 2013-08-11 15:57 | |
![]() | Dag Vag...har tre låtar med på en 1000-lista. "Dimma", "Samma Sak" och "Musik" | |