Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vitapollo | 2013-09-16 01:35 | |
![]() | Imperiet: Bibel Lena Andersson: Är det konstigt att man längtar bort nån gång Nils Landgren och Tomas Szanko: Den blomsertid nu kommer Brända barn: Kärle och hat Cardigans: Rise and shane Dan Hylander och Raj Montana band: Skuggor i skymningen Ebba Grön: Mamma, pappa, barn Freda: Vindarna Imperiet: Café Cosmopolite Kapten Röd: Ju mer dom spottar Lena Andersson: Om du nånsin kommer fram till Samarand Lisa Nilsson: Långsamt farväl Magnus Uggla: Raggarna Mando Diao: Down in the past Olle Ljungström: Jag spelar vanlig Olle Ljungström: Nåt för dom som väntar Reeperbahn:Gröna tapeter Laleh: Some die young Ted Gärdestad: Jag vill ha en egen måne The Ark: It takes a fool to remain same Thåström: En vacker död stad Vapnet: Ge dom våld Cornelis: Fattig trubadur Kaah: Vill bara leka mer ABBA: Happy new year Harpo: Moviestar Per Gessle: Här kommer alla känslor på en och samma gång Atomic Swing: Teenage Divana Broder Daniel: Underground Björn Skifs: Hooked on a feeling | |
| Vilja123 | 2013-09-16 01:49 | |
![]() | Oj vad många brydderier om en musiklista! Det är väl bara att låta bli att klicka in sig på tråden om den inte ör intressant! Hur svårt behöva vara? Kul med listan finns många låtar o artistert jag glömt bort. Friskar upp minnet. Bra Bob100 för ditt seriösa engagemang! | |
| Sote | 2013-09-16 06:07 | |
![]() | Vilja- vad är problemet egentligen? Jag har ställt en enda fråga till Bob eftersom jag helt enkelt undrar över hans intresse över att skriva listor? Jag har ingenting EMOT hans listor utan jag bara undrar. Nu har en massa andra svarat att i princip ska jag skita i det och strunta i tråden så uppenbarligen fattar ni inte så min uppmaning till er är då att låt bli och kommentera min fråga till Bob och låt honom svara själv om han nu vill det. Vill han inte det så är det också ok. Men ni andra kan ta och släppa det nu och gå vidare med listan istället. | |