Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 107 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| saucony - Ej medlem längre | 2013-09-22 12:02 | |
![]() | -FaMo- Efter 15 år som särbo gifte vi oss. Det kändes rätt. Men flytta ihop var inte möjligt på grund av en omständighet som jag inte vill berätta här. Men det tog inte många månader förrän allt förändrades till det sämre. Efter att vi gift oss sa han att han hade fattat ett beslut som skulle innebära att vi nu skulle leva på hans villkor för det är det rätta. Det var hans väg som var den rätta för oss, enligt honom. Vi hade levt på mina villkor i 15 år sa han. Sedan dess har det bara gått utför. 125478 Ja det är seriöst! Problemet med mig är att jag fortfarande hoppas på en förändring. | |
| onlaaajn | 2013-09-22 12:02 | |
![]() | Hjälp mig att förstå!!!!! Omg, är detta på riktigt och du själv verkligen inte förstår så är det nog ingen som kan hjälpa dig..... Skilsmässa maby? | |
| onlaaajn | 2013-09-22 12:02 | |
![]() | Hjälp mig att förstå!!!!! Omg, är detta på riktigt och du själv verkligen inte förstår så är det nog ingen som kan hjälpa dig..... Skilsmässa maby? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-09-22 12:08 | |
![]() | Om det är på riktigt, så är det bara du själv som kan avgöra om det är värt att fortsätta eller att lämna. Inuti så vet du nog vad som är det bästa att göra. | |
| siwu | 2013-09-22 12:11 | |
![]() | Du kan inte förändra honom bara förändra och anpassa dig efter hans önskemål. Om du mår bra av denna situation, fine annars bryt upp. Separationer gör ont men DU ÄR VIKTIG, DITT VÄLMÅENDE ÄR VIKTIGT. tänk på dig själv, bli fri. | |
| kajix | 2013-09-22 12:14 | |
![]() | Man kan ju också fråga sig vad han får ut av det här förhållandet. Om du är viktigare för honom än att kunna leva själv långa perioder är det kanske läge att ställa ultimatum. Självlevandet eller du. Ultimatumet funkar även om han tycker om ensamheten mer. | |
| saucony - Ej medlem längre | 2013-09-22 12:29 | |
![]() | Jag har fört skilsmässa på tal. Då säger han "Jag skriver gärna under en skilsmässohandling om det är det du vill" Jag reagerar på denna kommentar. Hans förklaring är att han gärna går med på det jag vill eftersom han ser mig som en fri person som har rätt att göra frivilliga val. Så även om han gärna skulle skriva under så skulle det inte innebära att han vill skiljas. Och att han inte skulle sörja över att det tog slut. | |
| Bitte - Administratör | 2013-09-22 12:32 | |
![]() | Då skulle jag skaffa fram pappren och få det gjort, för DU är värt något bättre någon att leva med som vill ha dig i sitt liv på lika villkor Bitte | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-09-22 12:35 | |
![]() | Har ni ens en relation annat än på pappret? | |
| le-lou | 2013-09-22 12:42 | |
![]() | Jag skulle gå till en terapeut och försöka komma underfund med det dåliga självförtroendet du tycks lida av. Jobba på det, så kommer du snart inte vilja stanna kvar med honom. Kvittar ju att folk sitter och skriver att han behandlar dig illa, har du inte själv gjort något åt det vid det här laget, så är det svårt att bara sätta i gång hux flux, du verkar nätt och jämt hålla med om det heller... | |
| kajix | 2013-09-22 12:45 | |
![]() | ställdes följdfrågan "men vad vill du?"? | |
| MiaFredrika | 2013-09-22 12:47 | |
![]() | Jag förstår de som inte tror att denna tråd har ett äkta ursprung, eftersom de som står utanför och bara ser vad du skriver undrar hur i helsike du kan ställa upp på detta i så många år. För mig låter det som han bedriver något sorts "mind game" och det verkar ju funka eftersom du fortfarande är kvar. | |
| Rultatultan | 2013-09-22 12:47 | |
![]() | Summan av ett förhållande (alla förhållanden) ska bli mer än delarna. Om du inte får ut mer än vad du investerar, då bör du gå. Jag säger som Bitte, ta fram pappren illa kvickt (det är inte alls så krångligt som man kan tro), om det är så att du inte är nöjd med ditt förhållande. | |
| Bahoo - Ej medlem längre | 2013-09-22 13:10 | |
![]() | Jag har fört skilsmässa på tal. Då säger han "Jag skriver gärna under en skilsmässohandling om det är det du vill" Jag reagerar på denna kommentar. Hans förklaring är att han gärna går med på det jag vill eftersom han ser mig som en fri person som har rätt att göra frivilliga val. Så även om han gärna skulle skriva under så skulle det inte innebära att han vill skiljas. Och att han inte skulle sörja över att det tog slut. ?? | |
| Sote | 2013-09-22 13:12 | |
![]() | Har hört talas om många märkliga förhållanden men detta tar nog priset. Lämna för sjutton karln omedelbart och skaffa dig en som ger dig kärlek varje dag utan att fjärma sig från dig. Han kommer aldrig ändra sig och du kommer sitta ensam i slutändan ändå. Det finns fullt av fina killar därute. Personligen så hade jag hellre levt helt ensam än med en sån typ. Han älskar inte dig utan sig själv. Snacka om att ha kakan och äta den. Nej skaffa pappren, skriv på och gå vidare i livet!!! | |
| Bahoo - Ej medlem längre | 2013-09-22 13:12 | |
![]() | Matade trollet nu men det stycket var värt att kopsa. | |
| saucony - Ej medlem längre | 2013-09-22 13:13 | |
![]() | Bahoo Förlåt mig, jag skrev fel. Det skulle stå att han skulle sörja över att det tog slut. | |
| saucony - Ej medlem längre | 2013-09-22 13:14 | |
![]() | Bahoo Jag förstår inte vad du menar med trollet. Kan du förklara dig. | |
| Minta | 2013-09-22 13:16 | |
![]() | Om du inte är ett troll, får du acceptera att du inte förstår eller gå. | |
| saucony - Ej medlem längre | 2013-09-22 13:17 | |
![]() | Bahoo När jag läste mitt inlägg så hade jag inte alls skrivit fel. Det är du som inte förstår vad jag skrev. Så även om han gärna skulle skriva under så skulle det inte innebära att han vill skiljas. Och att han inte skulle sörja över att det tog slut. ?? | |