Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade59
Mobilspel
Pågående19 107

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Maradona19862013-10-05 23:39
Antal inlägg: 1801

Jag borde ha berättat för min pappa vilket föredöme han var för mig. Han gick bort i cancer för fem år sedan och på slutet gick det väldigt fort, så jag hann inte ställa om från att utgå från att han kommer klara sig till att inse att så inte kommer att vara fallet. Jag satt med honom på sjukhuset de sista timmarna, vilket för alltid kommer att vara vara något oerhört viktigt för mig.

Min far var en klassisk arbetare. Han arbetade sig upp från springpojke till lagerbiträde och hade mot slutet chefsroller i ett litet företag. Men trots detta var han en av de visaste människorna jag träffat. Hans tre barn (jag och mina syskon) är alla idag välmående människor, med bra utbildningar (två civilekonomer och en advokat), ett bra familjeliv och på det stora hela jävligt sunda värderingar. Mamma och pappa har båda gjort ett hästjobb. Men där mamma är akademikern var pappa det sunda förnuftet och hjärtat. Vi är skyldiga dem så fantastiskt mycket.

Jag berättade aldrig för pappa att jag älskade honom. Jag tror och vet att han visste det, men skulle betala vad som helst för chansen att få säga det en sista gång.

Mollee2 - Ej medlem längre2013-10-05 23:40
Antal inlägg: 6950

Kajix... I love you <3

Sen kan jag bara instämma med resten.

Många kramar till söndagsman

Mollee2 - Ej medlem längre2013-10-05 23:41
Antal inlägg: 6950

Maradona, vilken fin berättelse. Han förstod nog att du älskade honom. Och vilket bra jobb han gjorde!

kajix2013-10-05 23:43
Antal inlägg: 7767

jag tänker mest på det där att säga något till nån. jag tror att de jag skulle behöva ha sagt något till vet om det. och tvärtom.

för övrigt betyder patetisk känslosam så det är ett passande ord.

Söndagsman - Ej medlem längre2013-10-05 23:49
Antal inlägg: 1120

Just så känner jag Maradonna, jag träffa min son idag och det var fantastiskt, han såg mig i ögonen och fatta hur ont det gör i mig just nu.
Jag behövde inte vara stark inför honom.

Söndagsman - Ej medlem längre2013-10-06 00:14

Kajix, varför måste du märka ord ? Jag är i sorg! Vad är du?

Söndagsman - Ej medlem längre2013-10-06 00:16

Eller för att vara tydlig, Fuck You kajix!

kajix2013-10-06 00:22
Antal inlägg: 7767

du har rätt. förlåt.

Rultatultan2013-10-06 01:19
Antal inlägg: 2446

Att tala om för mina föräldrar hur otroligt glad jag är att jag blev just DERAS barn. Att allt det jag fått med mig som de förmedlat - på gott och ont - gjort mig stark. Att jag aldrig och inte för en enda millisekund känt mig oälskad och att jag ALLTID vetat och vet att jag kan vända mig till dem oavsett situation.

Det är jag glad att jag har tagit mig tid att säga till dem.

Söndagsman, du och din familj finns i mina tankar.

Söndagsman - Ej medlem längre2013-10-06 01:23

Vet du vad Rultatultan, du och jag kan "ALDRIG" förstå varandra.

Rultatultan2013-10-06 01:31
Antal inlägg: 2446

Va?

ttiittii - Ej medlem längre2013-10-06 16:18
Antal inlägg: 37631

för ca 3 veckor sedan så talade jag med en god vän han talade om hur dåligt han mådde,hur förälskad han var i mig,jag skämtade bort det och skrattade och sa att det var onödigt att vara förälskad i mig,det fans ju andra, han gick hemåt och ja sa:ha det så bra vi syns.I fredags kväll gick polisen in i hans lägenhet och fann honom död han hade legat död i ca 3 veckor.Och vad jag en sagt har jag förmodligen ångrat mig,Det är så overkligt så sjukt jag mår illa av vårt senaste möte men det som hände hade förmodligen hänt endå

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?