Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 066

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sote2013-10-24 10:10
Antal inlägg: 3557

Det är en sak att säga att ett ämne eller tråd är idiotiskt och nåt helt annat att kalla en enskild person för idiot och dessutom beskrivningen om vad som borde göras med vedebörande. Det är inte ok. Håller dock med om att det är onödigt att gå in i tråden bara för att tala om att man tycker den är meningslös.

Gloria562013-10-24 10:17
Antal inlägg: 437

Håller med om att ordvalet inte var det bästa men förstår att corlini ilsknade till.

jellyflower2013-10-24 10:22
Antal inlägg: 1108

Jag tyckte corlinis reaktion var helt adekvat. Det är väldigt kass att gå in i trådar och förklara hur onödiga/löjliga de är. Till råga på allt hade LittleS missuppfattat trådämnet, men kunde ändå inte låta bli att berätta hur löjligt det är.

Då får man tåla att man blir tillsagd i föga vänliga ordalag.

Gloria562013-10-24 10:22
Antal inlägg: 437

För att återgå till ämnet;
Jag har kontakt med en granne som- från att varit hemlös- sedan ett par år fått en lägenhet här. Varje dag är en kamp mot spriten för henne och hon är livrädd att ramla dit igen och förlora sin lägenhet.
Hon är beundransvärd!

SylviaPlath - Ej medlem längre2013-10-24 12:32
Antal inlägg: 31064

Håller med corlini. Otroligt drygt inlägg av little.

Sote2013-10-24 16:05
Antal inlägg: 3557

SP - Jag håller också med om det men man behöver ju inte överreagera för det och kalla folk för idioter och sedan beskriva i inte så trevliga ordalag hur man skulle kunna tänka sig att misshandla personen ifråga? Det tycker jag är att gå till överdrift.

Rålex2013-10-24 17:43
Antal inlägg: 244

På tal om Gunde, han ska visst vara med i ett nytt program, där han utmanar f.d. elitidrottsmän och -kvinnor i DERAS sporter. Ska bli kul att se hurväl han kan hävda sig. Då den mannen är extremt envis och målinriktad, tror jag han sätta emot rätt bra!

LadySol - Ej medlem längre2013-10-24 17:46
Antal inlägg: 33199

Det är troligen inför det programmet han skulle lära sig om hästhoppning då en av de han möter är Malin Baryard. :)

LittleStalin - Ej medlem längre2013-10-24 17:57
Antal inlägg: 504

Okok jag backar på den punkten, jävligt onödigt inlägg jag gjorde. Jag hade en sjuhell dag om det nu skulle översläta det hela.

Bob1002013-10-24 18:44
Antal inlägg: 854

Mitt undermedvetna imponerar på mig. Synd bara att jag sällan träffar det.

Megaherz2013-10-24 19:23
Antal inlägg: 3304

En av mina bästa vänner blev våldtagen och misshandlad i flera år av sin far. Växte upp på barnhem eftersom föräldrarna satt i fängelse.
Hon flyttade utomlands utan att kunna språket eller någon där. Hon är en självsäker och stabil människa. Beundrar henne, är stolt och lycklig att jag lärt känna henne .

corlini2013-10-27 08:45
Antal inlägg: 3172

megahertz, hur funkar hon idag som vuxen? kan inte sätta mig in i de spår hon måste bära, antingen knäcks väl personen och blir aldrig fullt funktionibel eller så blir det en sjutusan till stark personlighet med en så vacker, stark och imponerande aura kring sig så man nästan ser den.

jo ang mitt lilla utspel mot lillstalin, jag bemöter som jag blir bemött. jag blev inte ens särskilt arg. sade bara vad jag tyckte då och det står jag för.

ja, det var inför Gundes sportserie jag blev tagen av hans styrkor. har inte sett det färdiga materialet ännu men kan garantera att det ligger veckors arbete och studier bakom det lilla som sen syns i TV, han och malin tävlade både mot varandra och som par. bäst var första uppsittningen, så jävla livrädd och beslutsam. hoppas de visar klipp iaf

Bettapetter2013-10-27 10:30
Antal inlägg: 66

Zlatan
Efter att läst hans bok. Ett brokigt livsöde.
Och tänk vad modigt av ledarna att göra honom till Lagkapten fastän han, åtminstone i media, framställts som strulpelle.
Tips: Läs Boken

lillamy75:
Det är såhär i forumet att en liten procent har tagit till sin stora uppgift att klanka ner på nästan alla trådar.
Undrar varför .....
Jantelagen, kanske? Du ska inte tro att du ä nåt o kan starta trådar hur som helst !!!
Eller de kanske inte trivs med tillvaron?

(kom just på att Zlatan är så långt från Jante som man kan komma)

Megaherz2013-10-27 10:42
Antal inlägg: 3304

Corlini: hon har utvecklas otroligt under de senaste åren! Hon brukade vara osäker, låg med så många som möjligt för att Komma över hur kasst hon mådde. Nu är hon stabil och riktgt stark. Verkligen beundransvärt

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?