Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 948 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-19 11:27 | |
![]() | Ni är ju helt sjuka. | |
| Bucket Redux - Ej medlem längre | 2013-11-19 11:29 | |
![]() | jellyflower>> Tack. Men äras den som äras bör! Denna bländande idé hade aldrig nått dagens ljus om inte en viss person med blod, svett och tårar sett till att bygga vår fantastiska företagarkultur och vårt innovationsklimat. Vi vet alla vem jag talar om: Annie Lööf. Jag är bara en ödmjuk drönare. Jag håller även med dig i din sensmoral. Varför såga ner träd för att bygga köksmöbler som man ställer råsaftcentrifuger på, när man kan sitta uppe i trädet och äta frukten direkt från grenen? Själv går jag halva vägen. Sitter på en köksmöbel och äter ocentrifugerad frukt. | |
| mz_lzrd | 2013-11-19 11:30 | |
![]() | Exactamundo, Minta. | |
| jellyflower | 2013-11-19 11:33 | |
![]() | Du har alldeles rätt IGEN, bucket. Att klättra i träd innebär en avsevärd hälsorisk för gamla och bensköra. Det funkar inte så länge vi har allmän, skattefinansierad sjukvård. Men den kan man reformera bort! | |
| blue_moon | 2013-11-19 15:17 | |
![]() | "Jag använder också helst stavmixern numera om jag gör smoothies. Jag tror på frukt- och grönsaksfibrer." Och vitaminer! Råsaftcentrifugering är vansinne. | |
| Lillstölla | 2013-11-19 16:20 | |
![]() | Kommer säkert bli som när SodaStreamen gjorde comeback, alla skulle ha en och nu säljs de för en billig peng på loppis, samma som med alla dessa kaffemaskiner. Kommer inte bli nån råsaftcentrifug för mig. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-11-19 16:30 | |
![]() | Älskar! Bor tyvärr i en knökig gammal etta så den som köper en råsaftcentrifug åt mig i julklapp får också slänga in en diskmaskin och bänkyta, alternativt vouchers för en RUT-diskare. Tar tacksamt och storsint emot detta. | |