Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 960 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| theKurgan | 2013-11-28 07:56 | |
![]() | Laugh'n a Half med D.A.D får ju inte glömmas i dessa sammanhang, den är snudd på odödlig. | |
| Lissing | 2013-11-28 08:15 | |
![]() | Sonata Arctica - Talullah | |
| ig-apan - Ej medlem längre | 2013-11-28 10:31 | |
![]() | Motörhead - God Was Never on Your Side open.spotify.com/tra...2n oE7HN0el | |
| Älgkalle - Ej medlem längre | 2013-11-28 16:58 | |
![]() | Led Zeppelin - Thank You. Enjoy! www.youtube.com/watc...1z 4vkPWkLQ | |
| Gunilla _ | 2013-11-28 19:13 | |
![]() | The ballad of Jeremiah Peacekeeper - Poets Of The Fall www.youtube.com/watc...nQ A5TrUQAU Snuff - Slipknot www.youtube.com/watc...JX EerT4TCk Far from home - Five Finger Death Punch www.youtube.com/watc...Ln J_lucz_U Beth - Kiss www.youtube.com/watc...F3 sIZiaAkA | |
| Matthias M | 2013-11-28 19:43 | |
![]() | Oj du det här är svårt att svara på för jag älskar rock å metal å det finns så himla mycket bra så jag hade kunnat skriva ner en hel bok med fantastiska rockballader. Takida, plan three, skillet, dead by april, nickelback, är ju bara några grupper som har många bra rockballader men ska jag nämna låtar så skulle jag säga takida - losing för den beskriver mitt liv väldigt bra å sixx am - skin är åxå en otroligt fin låt som åxå beskriver mitt liv bra. Plan three - brush it of och skillet - the last night är åxå mycket fina låtar som jag åxå kan rekommendera å är det nån som vill ha bra tips på fina rockballader eller annan bra rock å metal så är det bara skriva till mig så kan jag tipsa för annars lär jag ju skriva ner ett hundratal fantastiska låtar här haha | |
| Gunilla _ | 2013-11-28 20:29 | |
![]() | Håller med Matthias; Skin - Sixx:A.M. är mycket fin; www.youtube.com/watc...r7 t3jEDcrw While your lips are still red - Nightwish www.youtube.com/watc...mi Fk6KHr_8 Finns hur många som helst :) | |
| Matthias M | 2013-11-28 20:41 | |
![]() | Ja det är den Gunilla men även slipknot - snuff som du skrev är riktigt fin å five finger death punch som du nämnde har ju åxå senaste låten battle born som är riktigt bra! Och eftersom du känner till slipknot så vet du säkert att sångaren corey Taylor åxå sjunger i bandet stone sour å dom har fina låtar :) pop evil - monster you made är åxå mycket fin :) å papa roach nya låt Leader of the broken hearts är ju såå bra!! | |
| ig-apan - Ej medlem längre | 2013-11-28 23:08 | |
![]() | Motörhead - Don't Let Daddy Kiss Me www.youtube.com/watc...-e UHWVx2WE | |
| SkySpy_ | 2013-11-29 15:46 | |
![]() | Guns and roses - November rain www.youtube.com/watc...Sb UC-UaAxE | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2013-11-29 16:39 | |
![]() | Europe - open yor heart | |
| pes2012 | 2013-12-02 00:44 | |
![]() | Don't cry med Guns n' roses är en favorit, och även Hold on to my heart med W.A.S.P | |
| Mouche - Administratör | 2013-12-02 23:40 | |
![]() | Keep holding on ...W.A.S.P www.youtube.com/watc...sO vvtrSBW8 | |
| Maradona1986 | 2013-12-02 23:45 | |
![]() | Två låtar som nämnts tidigare, November Rain och Laugh and a half. Men min absoluta favorit, och samtidigt lite av en skämslåt, är Winds of change med Scorpions. Efter att ha bott ett antal år i Moskva och förstått hur man tog till sig låten i samband med Sovjetunionens sammanbrott, så har det blivit en stor favorit. | |