Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
5
Inloggade17
Mobilspel
Pågående18 926

Forumkategorier

Användare Inlägg  
rien de neuf - Ej medlem längre2013-11-29 08:47
Antal inlägg: 1015

Fast några enskilda freaks som mailar p4, är det något att uppröras över? Det framstår ju mer som ett fall av gnällbönder än något slags organiserat homohat.

Taxihistorian är ju en annan grej, mkt sorgligare såklart. Fortfarande en enskild dock.

jellyflower2013-11-29 12:14
Antal inlägg: 1108

Det finns ju fruktansvärt många dårar, läste i Friskis o svettistidningen att nån tant frågade om att yogaträning är antikrist. Nåt barnprogram med yoga i blev anmält för att det uppmanade barn till avgudadyrkan, det var inte så länge sedan, nåt år bara, högst.

Man måste se dessa dårar som dårar. Det viktiga är att de inte får nåt gehör för sina krokiga idéer.

stuvelsberg2013-11-29 12:54
Antal inlägg: 954

Inget att förvånas över, det finns otroligt många märkliga människor,jag menar att man orkar bry sig om att Rickard Olssons skjortknapp i halsen i var knäppt?? Att dessutom bemöda sig att kontakta red. för att påtala detta elände, ja, vad säger man??

le-lou2013-11-29 12:58
Antal inlägg: 17500

äh. hae väl knappst med läggningen att göra.

anmälningar är ju bara skoj. minns ingen när de anmälde "de e bögarnas fel"? alla anmäler. vilt.

Challe_B - Ej medlem längre2013-11-29 13:41
Antal inlägg: 5853

le-lou

jo, den blev anmäld också

Challe_B - Ej medlem längre2013-11-29 13:42
Antal inlägg: 5853

aha läste fel sorry

Gr3en - Ej medlem längre2013-11-29 17:15
Antal inlägg: 930

Lustigt att det blir (aftonbladet)-"folkstorm" över en sån grej när man dom senaste åren har kunnat slå på Christer i p3 och höra dom mycket detaljerat och ingående prata om hur man som kille ger bra oralsex utan att trötta ut tungan och liknande. Sändningstid bl.a på tidiga lördagseftermiddagar.

Måns_E2013-11-30 19:15
Antal inlägg: 12028

Det är för skränig musik på p3 för att anmälare skall hitta till programmet.

Annars så är väl ligga i p3 det programmet som borde rendera flest anmälningar?

Kan inte låta bli att tycka att det är lite småkul med indignerade moralister som i sin upphettsning anmäler "olämpliga" radioprogram till granskningsnämnden.

corlini2013-12-01 09:30
Antal inlägg: 3172

sändes detta på P4 ? undrar i mitt stilla sinne hur många små barn som dessutom kan bli stötta eller anses bli utsatta som lyssnar på P4 så kontinuerligt så de faktiskt hörde hela detta program.

man har väl träffat ganska många barn genom åren, kan inte minnas att jag någonsin träffat ett som är överkänsligt och samtidigt lyssnar på P4.

jag är ganska säker på att det är anmälaren som inte mår särskilt bra och kanske passade på att anmäla av ren panik vid ett tillfälle då medecinen ebbat ut och den personliga assistenten var upptagen.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?