Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående18 960

Forumkategorier

Användare Inlägg  
nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 16:10
Antal inlägg: 14052

Nej. För mig är det otroligt ospännande att läsa fullkomligt felaktigt interpunkterade inlägg utan poäng.

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-03 16:25
Antal inlägg: 199

Ok? de finns nån här som inte gillar skapad tråd? Okej? de är bara bojkotta isf.? Inte värre än så :)

nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 16:25

Jag är på retligt humör.

Bitte - Administratör2013-12-03 16:30
Antal inlägg: 24199

Fast egentligen är detta bara ytterligare en chattråd www.betapet.se/forum...ad id=33586

Bitte

Frasse2 - Ej medlem längre2013-12-03 16:35
Antal inlägg: 1465

Jag förstår inte varför man skriver i en tråd man inte gillar....

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-03 16:42

Jag föreslår: Alla som besöker denna tråd och tycker de kostat på sig att läsa igenom vad min tanke är med min öppnade tråd? Och sedan inte gillar detta..? Så kan jag bara beklaga att ni var så nyfiken på tråden,och som ni sedan inte gillade? :-/
Och dessutom fick kosta på er egen viktiga energi som ni då kunnat lägga på nåt annat eller en BRA formulerad och inte så rörig som den då upplevs av er som yttrat sig om detta?

Bojkotta tråden helt enkelt :) skapa en egen intressant tråd istället? Eller invänta någon ev. kommande intressant tråd ? :)

Visst kan det väl vara bäst med en riktad tråd gällande ett visst ämne? :) Men har personligen iaf. märkt att även dessa riktade trådar ganska fort börjar förgrena sig åt olika håll,och följer så att säga inte det riktade spåret som det är tänkt med en riktad tråd i diskussioner ändå så? :)

Så därför tyckte jag att de spelar ju som ingen roll då om man på en ggn. öppnar en blandad tråd :)

Så Jag personligen tycker det är väldigt bra med en blandad tråd, så behöver man inte byta tråd om man vill ta upp något ? :)

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-03 16:53

Frasse? presis så känner och tycker jag också? :) Om jag går in i en tråd och inte gillar den av nån anledning..ointressant etc.. så går jag bara ur tråden helt enkelt :) Men visst? synpunkter är ju alltid intressant att höra :) Oavsett bra el. dåliga :)

nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 17:04

Varför använder du så många "?"?

Challe_B - Ej medlem längre2013-12-03 17:07
Antal inlägg: 5853

hen är nog bara väldigt frågvis

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-03 19:36

Nulltj??? Gillar ? ..bra med ? när man frågar sig nåt?eller med en undran? Liknar också ett Idelt Öra som vill höra svaret på ?:) och ??? som då betyder väldigt ifrågasatt händelse eller angelägen om att kunna få ett svar på. Med då mitt idelt hörande Öra=?

Nu vart de ju lite svårt med att använda sig av ett Öra när man vill ha svar på frågor/el.undran skriftligt från någon? jag HÖR ju inte vad ni säger? Men vem vet? Kanske ? sammarbetar med synen och hjärnan även om det enbart är text som ska intas som svar? eller ?;P ;)
Annars skulle ju inte läsaren förstå hur undrande motsvarande är över saken som sådan i texten?

Det är ju ett överförande av ett fysiskt kroppsspråk till text med att förstärka ? med ??? för att visa hur angelägen man är om att få veta nåt svar..eller hur upprörd man är över nåt som man ifrågasätter m.m.
Så anser då jag att tecken ska förmedlas i text :)

Porla - Ej medlem längre2013-12-03 19:47
Antal inlägg: 1471

Ja det låter bra. :) Jag gillar folk som tänker utanför boxen och kryddar text med lite egen personlighet. :)))

susila2013-12-03 19:52
Antal inlägg: 459

Diamond, du skriver väldigt illa. Det är lite som att lyssna på antagningsproven till Idol. En del av de sökande är helt säkra på att de sjunger jättebra och känslofyllt och starkt fastän de uppenbart är helt renons på allt som gör en sångare till en bra sångare - tonsäkerhet, gehör, timing, frasering och inte minst, en bärande röst.

Du uttrycker dig oklart och ger därför ett förvirrat intryck. Men att skriva begripligt är en färdighet man kan träna upp, och en färdighet man har stor nytta av i det dagliga livet - så jag föreslår att du helt enkelt tränar. Du kan t ex börja med att försöka få ihop några sammanhängande meningar utan att hacka sönder dem med olika skiljetecken och smajlisar.

Porla - Ej medlem längre2013-12-03 20:07
Antal inlägg: 1471

Susila. Du uttrycker dig överlägset och oförskämt.

nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 20:27

Men förståeligt och rationellt.

micro1132013-12-03 20:59
Antal inlägg: 17540

nulltj
Vad är rationellt med att inte förstå skillnaden på Idol som är en tävling där människor ställer upp för att bli bedömda och kommenterade, och en tråd på betapet vars syfte var att människor skulle kunna uttrycka åsikter utan att behöva följa ett satt ämne - inte att bedöma, betygsätta eller håna vare sig TS eller andra för hur de uttrycker sig?

Jag uppfattar det snarare som ganska vilse...

nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 21:02

Jag kommenterade skriftspråket?

micro1132013-12-03 21:08
Antal inlägg: 17540

nulltj
Susila uttrycker alltså på ett förståeligt och rationellt sätt att hon inte förstår skillnaden i koncept och att istället för att bry sig om vad TS vill säga, väljer att leta fel istället och tar sig rätten att vara hånfull ...

Hmm .. ja, på något sätt är vi överens - Jag tycker också det framgår tydligt i susilas text. Poängen med det har jag dock lite svårare att förstå..

nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 21:09

Det var så jag menade, ja. Att hon måhända är en smula oförskämd, men iaf förståelig.

-FaMo- - Ej medlem längre2013-12-03 21:14
Antal inlägg: 2999

Jag tycker blabla?blablablabla:)))se n om man trycker in lite språk?blablabla som ska försöka uttrycka?? :) vad man känner???blablablabla:))) men som bara :)) gör det rätt så (o)lustigt:):):)blablabla ?? att läsa för man märker att personen???blablabla egentligen mest tycker om att skriva??? :) av sig tankarblablablabla och försöker? använda lite förfinade:):):) blablablabla ord för att få ett ointressant??? och förlängt inlägg att verka viktigt??blablabla när det lätt?? :) skulle passa in?? i precis vilken annan??? blablabla tråd som helst?? :) :):)

nulltj - Ej medlem längre2013-12-03 21:15

Haha.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?