Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aquila1 | 2013-12-21 23:25 | |
![]() | Försök med seriös. | |
| Miss_jk | 2013-12-21 23:27 | |
![]() | Aquila1, tack för tipset, men jag ger upp. Det här forumet har haft sina glansdagar för läääänge sedan. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-12-21 23:33 | |
![]() | Du kan alltid lita på en Bajare, det blåste bra längs norra roslagskusten, men det var inget extraordinärt. God Jul! | |
| Miss_jk | 2013-12-21 23:36 | |
![]() | Haha, hmm... Men ok då. :) Tack så mycket, och tack detsamma! | |
| Sote | 2013-12-22 00:17 | |
![]() | Miss. Visst är det sorgligt hur det har blivit här i forumet. Tonen har blivit trist och ställer man en enkel fråga så utvecklas det till en hetsig debatt om nåt helt annateller så blir det som du säger mest bara trams. Skulle man starta en sådan tråd i seriöst så får man fan från ett antal för att frågan inte hör hemma under seriöst, vilket den ju förstås inte heller gör. Så hur fan man än gör så har man arslet bak! Hoppas du får svar nån annanstans istället . Det är nog bättre att googla bara. | |
| Miss_jk | 2013-12-22 00:30 | |
![]() | Tack Sote. Jättetråkigt faktiskt. Var kanon här för några år sedan, då man kunde fråga precis vad som helst och få vettiga svar. Nu verkar det vara mer regel än undantag att håna och idiotförklara ist... Fruktansvärt låg nivå. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-12-22 03:25 | |
![]() | Jag undrade verkligen och var inte spydig. Hade du skrivit en mening om varför du undrade hade du sluppit mitt inlägg. Vinkeln var oklar. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-12-22 03:51 | |
![]() | SP du skriver ju inte varför du måste ha bakgrundsinfo för att dela med dig av en väderobservation. Det här inlägget är inte heller spydigt, jag undrar verkligen. | |
| Miss_jk | 2013-12-22 09:13 | |
![]() | Sylvia: Trodde inte du var spydig heller. :) Sen vet jag inte vilken roll det spelar, men vill du veta så får du veta. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-12-22 09:18 | |
![]() | Bra, jag är en nyfiken jäkel och tyckte frågan var lite ovanlig bara. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-12-22 09:23 | |
![]() | Ps. När jag nu läser din anledning så förstår jag. Det är hemskt med folk som ljuger. Man blir besatt av att avslöja dem så hela ens värld känns osäker tillslut. | |
| Miss_jk | 2013-12-22 09:45 | |
![]() | Ja, just ju känns det som att han ljuger i varannan mening, och uppenbarligen gör han det också. Och som du säger, jag gör allt för att avslöja och ifrågasätta. Vet inte om det är rätt metod, men... | |
| kajix | 2013-12-22 10:05 | |
![]() | angående idiotiska kommentarer. det enda man kan göra egentligen är att släppa det och inrikta sig på de som svarar vettigt. ja, men det är ju mycket enklare att hitta de vettiga om idioterna inte postade, men genom att kommentera dem blir bruset bara högre. det är förstås lätt att säga och jag vet att man har olika stubin innan man reagerar så. hoppas det löser sig med kompisen på bästa sätt! | |
| Miss_jk | 2013-12-22 10:12 | |
![]() | Du har helt rätt, Kajix. Ska försöka att ignorera dem nästa gång, om det blir någon sådan. :) | |
| Lovley | 2013-12-22 10:24 | |
![]() | Tyvärr miss jk bor jag i norr annars hade jag nog svarat på din ENKLA fråga. Håller med Dig helt och hållet om denna sida! Mycket seriösare och trevligare förut! God Jul önskar jag dig och hoppas Du får ett riktigt gott nytt år! | |
| Miss_jk | 2013-12-22 10:26 | |
![]() | Lovely: Tack och tack detsamma, snälla du! :D | |
| siwu | 2013-12-22 16:44 | |
![]() | Få se om du gillar detta tips. Sök upp någon genom hitta.se, ring någon som bor i det aktuella området och fråga vad stormen förde med sig.....har du tur är det en vänlig själ som svarar :) | |
| Miss_jk | 2013-12-22 18:47 | |
![]() | Haha, smart! Får se om jag vågar... Men bra tips! | |
| siwu | 2013-12-23 07:34 | |
![]() | Nyfiken....har du ringt? | |