Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-24 23:12 | |
![]() | Två handmålade tavlor, gjorda av mammas kompis som är konstnär, med ugglor på som var sjukt fina En mössa med inbyggda hörlurar (syrran menade på att då kan jag varken tappa bort hörlurarna eller mössan) :-D | |
| Gloria56 | 2013-12-24 23:35 | |
![]() | Alldeles för mycket. Jag begriper inte att min önskan om en klappfri jul aldrig tas på allvar. Ger bara till barnbarnen och det är klart att de tycker det är kul att ge tillbaka. Men.....deras föräldrar har svårt att låta bli. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-24 23:42 | |
![]() | Jag höll på att glömma. Jag fick en helt underbar present av världens bästa betapetkompis/kompis med sambo. 70 minuters massage <3 Gloria56, jag brukar också be om att få slippa presenterna... Men folk verkar bli glada av att ge <3 | |
| caspersmamma | 2013-12-24 23:43 | |
![]() | Fick min favoritparfym, ansiktstvätten jag behöver, en locktång och en ny fön Supernöjd | |
| Sote | 2013-12-25 00:07 | |
![]() | Tycker helt klart det är roligare att ge och det roliga är när det blir så bra. Lyckades pricka helt rätt till alla utan att ha en enda önskelista från någon. Ingen är under femton så det är inga småbarn längre med . Själv fick jag precis vad jag önskade, böcker , plånbok och en smörgåsgrill. | |
| bommarna | 2013-12-25 00:12 | |
![]() | Inget. Firar inte jul. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-25 00:26 | |
![]() | En samling pysselsaker från sambon och en vacker sjal av hans morfar. Den gamle mannen hade stått och valt länge och väl bland sjalarna för att hitta en han trodde skulle passa mig. Han prickade helt rätt. :) | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2013-12-25 00:35 | |
![]() | En mycket nöjd son. Dock kommer det bli mycket legobyggande imorgon | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-12-25 00:38 | |
![]() | Bob100, vad kul att du fick twist och sen en eltandborste, då slipper du hål i tänderna :) Jag har eltandborste och den är superbra! Caspersmamma, vad finare du ska bli. Saligt att giva men jag älskar presenter också. Egengjorda saker av barn är jätteroligt. Fick ett nytt spel som verkar jättekul. Vi var för trötta för att orka provspela. Ett vackert smycke av min dotter, en ryggmassagegrej av en son mm. Av mannen långbyxor och hemstickade sockor :) Han fick nya fiskegrejer som han blev jätteglad över. En son och mågen fick brandsläckare av mig och de gillade faktiskt det. Den sistnämnda har nyss flyttat in i ett gammalt trähus och det kan ju vara bra med en brandsläckarrreserv. | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2013-12-25 00:40 | |
![]() | Lego gillar vi, och Monopol. Alla gånger bättre än Pläjjstäsion. | |
| annakarineli | 2013-12-25 07:56 | |
![]() | Jag fick en ny dammsugare av min pappa, ett fint fårskinn och några mindre små saker av min mamma, en mortel av hennes sambo och en slant av min mormor. Superduperbra klappar med andra ord men vi skulle behöva några barn i familjen igen! Jul och klappar är roligast med och till barn! | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-25 08:52 | |
![]() | Det verkar vara lika populärt med får som grisar detta år. | |
| grusplan | 2013-12-25 08:56 | |
![]() | Jag fick : en helt kravlös jul med massor av god mat, lugn o ro ,gå runt med mina jogging byxor o raggsockor,bästa julen någonsin : ) | |
| MiaFredrika | 2013-12-25 09:25 | |
![]() | Vi byter inte heller pengar på julen, utan njuter bara av god mat med familjen. Och idag ska jag bara titta på tv i min pyjamas och äta en massa onyttigheter. | |
| kajix | 2013-12-25 09:29 | |
![]() | Jag fick precis det jag önskade. Ett tack! :p | |
| mamma pi | 2013-12-25 09:58 | |
![]() | En vedspis ! | |
| klmh | 2013-12-25 10:15 | |
![]() | jag fick en igelkott på hjul, i trä och med borst som taggar. Helt perfekt för det finns ingen ens liknande i samlingen | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-12-25 11:28 | |
![]() | www.bakker.se/produk...ig elkott-/ En sån här praktisk igelkott har vi. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-12-25 11:37 | |
![]() | boken Järnridån av Anne Applebaum | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-25 14:18 | |
![]() | dottern köpte en julklapp till familjen för att jävlas lite med sin mor,hon köpte ett chabrak till platt tv som jag natuligtvis inte ville ha,den får stå i barnens lilla salong.och jag som hade gett mig den på att aldrig ha en platt tv någonsin | |