Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nora1 - Ej medlem längre | 2014-01-08 22:27 | |
![]() | www.youtube.com/watc...lX XLGSgbeM | |
| Lill-IT | 2014-01-08 22:35 | |
![]() | Min och min kompis hade denna som "förfestlåt" när vi var unga. Blir fortfarande glad och sprallig när jag hör den. www.youtube.com/watc...eC 2gHZ6m2g | |
| väggspel - Ej medlem längre | 2014-01-08 22:37 | |
![]() | För de starka och fina minnen jag förknippar med den. Och för att det är den bästa låten. Någonsin. www.youtube.com/watc...PA P3kN8J8w | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-01-08 22:41 | |
![]() | De mest betydelsefulla låtarna för mig: 70-talet Mitt favoritdisco öppnade alltid med www.youtube.com/watc...gS MxY6asoE 80-talet Satte på radion i min första bil www.youtube.com/watc...OP koNZf4gw 90-talet Liftade runt i Europa www.youtube.com/watc...kE XGgdqMz8 00-talet Gick ner 25 kilo när snubben drog, började festa www.youtube.com/watc...rg YOgZpLqI 10-talet Livet lugnade ner sig www.youtube.com/watc...Uu hefmc_fA | |
| Vilja123 | 2014-01-09 04:15 | |
![]() | Låtar med Madonna gör mig glad. Dom festade vi till i slutet av åttitalet. | |
| irre063 - Ej medlem längre | 2014-01-09 04:57 | |
![]() | Med Ravels "bolero" på högsta volym, går dammsugandet som en dans!! ;-) | |
| Daggdroppe | 2014-01-09 19:34 | |
![]() | mollee2: Jackson 5 var käcka, man blir lite ledsen i hjärtat när man tänker på hur Michael bara blev vitare och benigare. Sam Cooke, history. Jag tänker mig att jag lever på 60-tart när jag hör den. www.youtube.com/watc...hz G9aeOn9w | |
| Tjattefackap | 2014-01-09 21:33 | |
![]() | Grym öl-i-parken-musik från Toots and the Maytals. www.youtube.com/watc...wD 1dk2D-kw | |
| Palini | 2014-01-09 21:38 | |
![]() | Den här brukade göra mig fullkomligt själaglad. Numera har jag tyvärr spelat sönder den och effekten har avtagit något, men jag blir fortfarande glad och uppåt när jag hör den. Det har nog med att göra att jag tycker att det är en grymt bra låt, med en väldigt fin och enkel text. www.youtube.com/watc...5e P5OZiPME | |
| Göran A | 2014-01-09 22:24 | |
![]() | Vacker och med en text som får mig att gråta av lycka! m.youtube.com/watch?...7R 0HJIJ7sA | |
| Malva01 | 2014-01-09 22:33 | |
![]() | www.youtube.com/watc...hN frNGdgxs | |
| Valdemar_M | 2014-01-09 22:41 | |
![]() | Haha! Tänkte ta något med bob hund redan när jag såg rubriken och sen inleddes tråden med en bob hund-låt! Det får bli den här istället: yoshimi battles the pink robots pt. 1 www.youtube.com/watc...dD Hi5SSIlM | |
| Emtee | 2014-01-09 22:45 | |
![]() | www.youtube.com/watc...lm KGtOAD4k Mossy- Happiness Chords | |
| tompz82 | 2014-01-09 22:58 | |
![]() | www.youtube.com/watc...2h lXiwe4Aw Ferry corsten - we belong orgiginalet först sedan en fantastisk remix på låten www.youtube.com/watc...9o 3_0yaxiI Eufori, längtar mig bort till främmande platser fyllda av kärlek och utan problem. | |
| tompz82 | 2014-01-09 23:09 | |
![]() | Paul oakenfold tiesto remix - southern sun www.youtube.com/watc...lC -bAb7d6o Total eufori denna låten har verkligen sin plats i hjärtat. Tänker med viss saknad tillbaka på den kaotiska tiden som har varit. Chicane - saltwater www.youtube.com/watc...ko lrLJCB_A Helt magisk, gråter ibland till även denna låt. Tänker på vänner som gått bort och jag får en längtande känsla och ett suktande efter paradiset som inte existerar. Euforiska vibbar som fan. Laurent - Walk the line www.youtube.com/watc...-c FpBmi7vw 100% eufori, glädje och partymode! | |
| tompz82 | 2014-01-09 23:13 | |
![]() | Dune - electric heaven www.youtube.com/watc...5E sz3JsFBY Love it Scooter - posse www.youtube.com/watc...4w 5UjMJAFY Längtar tillbaka till denna perioden av mitt liv ibland. | |
| tompz82 | 2014-01-09 23:34 | |
![]() | Lyssnar jävligt mycket på döds/blackmetal i vanliga fall för övrigt. Denna kan göra mig både uppåt och neråt Planet - funk chase the sun www.youtube.com/watc...6S vXr9r3OQ Lady gaga gör mig glad som fan med! Aplause, telephone, bad romaner och pokerface blir jag glad av, älskar den. Folk tycker jag är knepigt som lyssnar på kyrkbrännarmusik och gillar lady gaga samtidigt:) Lyssnar jävligt mycket på döds/blackmetal i vanliga fall för övrigt. Ferry corsten - black velvet Vacker låt som gett mig mänga rysningar vid rätt tillfälle. Sist men inte minst måste jag säga att jag tycker den acidlåten är lika bra idag som för 16-17 år sedan när den kom :) Future breeze - heulender wolf, episk acid www.youtube.com/watc..._N lLIAQWNU Nu kanske folk som sagt tror att jag lyssnar mestadels på elektroniskt men så är icke fallet. Elektroniskt välskapade dängor = eufori, lycka och glädje. Dödsmetallen när jag behöver ventilera den primitiva mannen inom mig. Är ofta iofs mycket upplyftande ibland. Lurarna på högsta volym, knallar runt och hatar allt jävla folk ibland. Är delvis världens misantrop men oavsett om misantropin ibland flödar är jag en extremt social och snäll medmänniska som nästan alltid är glad så till den grad att folk ibland tror att jag går på något då jag lätt blir översocial och drar på med bra skämt ;) Ursäkta mina långa poster för övrigt ;) Mvh | |
| elaa | 2014-01-10 08:45 | |
![]() | Tomp Hihi det är ju kul med långa utläggningar så det vsr bara givande så inget att be om ursäkt för :0) Denna låten for igång mig framförallt på dans golvet: youtu.be/GIpEQfMVh2k | |
| SirMattBusby | 2014-01-10 09:09 | |
![]() | Denna gör mig glad för killen som mimar har inget med gruppen att göra men han har skön inlevelse...sådär lite som man själv kan vara när man blir sådär löjlig så ungarna skäms för farsan...haha youtu.be/Bk94Z0KzI_o | |
| MiaFredrika | 2014-01-10 09:17 | |
![]() | Den här gör mig glad... The Infamous Stringdusters - Rockets www.youtube.com/watc...YT rCf2ubnA Av någon anledning älskar jag bluegrass musik...måste vara banjon och fiolen. :) | |