Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gulle84 | 2014-01-13 20:53 | |
![]() | 3 på mig själv. Tror jag. Gillar smink. Men inte för mkt av det. Ska jag bara vara hemma så är jag självklart osminkad. Men ska jag ut så gillar jag att sminka mig lite. För min skull. Känner mig piggare med det på. Speciellt på vintern. Är inte så mkt uti kläder som många tjejer kan vara. Men gillar kläder som får mig att känna mig pigg o fin. Alltså inga mysbyxor om jag ska ut. Har aldrig riktigt brytt mig om håret då jag gillar det som det är. Enkelt o tjockt. Tror jag sätter en 3a på andras utseende med. Jag gillar renlighet hos folk och förstår mig inte på vuxna människor som inte kan ha rena kläder på sig, eller ens tvätta sig. | |
| gulle84 | 2014-01-13 21:00 | |
![]() | Jag sätter nog en 4 på mig själv, och andra. | |
| gulle84 | 2014-01-13 21:04 | |
![]() | Sylvia.. Jag har aldrig hört talas om dysmorfofobi förut.. Jag hatar att fotograferas med.. Ska kolla upp det.. Tack för att du nämnde det! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-13 21:10 | |
![]() | Tror det heter så. Pappa älskar diagnoser ;) och nämnde det häromdan: "vi är ju ett par i familjen som har en släng av... " | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-01-13 21:14 | |
![]() | Dysmorfofobi innebär en sjuklig skräck för att ha ett avvikande/defekt utseende. | |
| gulle84 | 2014-01-13 21:23 | |
![]() | En i min närhet har troligtvis det. Han är besatt av sitt utseende. Och att titta sig i spegeln osv. Behövs nog kolla upp. Kul med en pappa som är så, Sylvia! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-13 22:10 | |
![]() | Perfekt,förutom ögonbrynen som växer som energiskog,mina ögonbryn är breda som autoban lägger ner massor med tid för att göra dom lika perfekta som resten av jag | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-13 22:12 | |
![]() | 5 alltid 5 utsende är jätte viktigt,jag är extremt fåfäng | |
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-01-13 22:15 | |
![]() | -1 Väldigt oviktigt. Men att vara hel och ren och fräsch är viktigt. Jag är glad att jag överhuvudtaget finns :) Och bedömer ALDRIG någon efter utseende. Det är det inre som räknas :) | |
| toonfisken | 2014-01-13 22:19 | |
![]() | Håller med ovanstående , har nog växt ifrån sånt =) Smink till fest , inte annars , möjligen lite mascara för att inte se sömnig ut . | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-01-13 22:20 | |
![]() | jag är nog också beroende av smink,köper för mycket kläder och för mycket skor och stövlar | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-01-13 22:28 | |
![]() | 5 i teorin, 3-4 i praktiken. Är extremt fåfäng men tyvärr hatar jag att shoppa, hinner aldrig boka frisör i tid, har alltid slöa rakhyvlar, och tycks alltid ha en barn eller renoveringsrelaterad fläck på byxorna. Som tur är har jag en spegelblick som gör att jag alltid ser gorgeous ut när jag kollar efter. Så man skulle kunna säga att jag älskar mitt teoretiska utseende men är rätt ful i praktiken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-01-13 22:48 | |
![]() | Trollollollollkrakozia. :) | |
| apbur | 2014-01-13 23:11 | |
![]() | En fyra för mig själv, rätt petig med mitt utseende. Vill vara snygg men har mer och mer fått inse att jag inte är så snygg som jag tror. Så oerhört jobbigt att bli fotad eller filmad och behöva inse att ens riktiga jag skiljer sig en del från det upplevda. Väldigt tolerant gentemot min omgivning när det gäller utseende, förutom potentiell partner. Då blir det mer känsligt. | |
| le-lou | 2014-01-13 23:19 | |
![]() | typ 4 det är viktigt, vill se bra ut, vill att min partner ser bra ut. däremot lägger jag inte ner så mkt tid som jag skulle vilja på det, så oftast ser jag ut som nåt katten släpat in här hemma. Har fastnat i mjukisar och raggsockor :(. Men jag tycker det ÄR viktigt. Vill gärna tillbaka till pyttelite fashion åtminstone och att gå till frissan igen. Så fort sonen börjat på dagis - det är slut på bebisbubblan. | |
| tompz82 | 2014-01-13 23:23 | |
![]() | 5 egentligen men har hamnat lite på efterkälken. Ändå glad och nöjd med tillvaron. Ligger väl på 3,5 - 4 nu men så snart kidsen blir lite äldre tar vi tag i det igen. | |
| Gloria56 | 2014-01-13 23:24 | |
![]() | Jag är så glad att jag aldrig har brytt mej om det ytliga varken för mej eller andra. Som krakozia (som jag hoppas inte trollar) blir det en 1:a. | |
| Gloria56 | 2014-01-13 23:27 | |
![]() | Krakozhia ska det stå | |
| piluttan007 | 2014-01-14 13:35 | |
![]() | 1-5 på mig det beror på vad jag är på för humör.... kan gå en hel lördag med kuddgnuggsrufs i håret och min fleesmorgonrock... och ena stunden kan jag få för mig att piffa till mig massa fast jag inte ens skall göra nått.... på jobbet träffar jag mycke kunder och försöker då se ok ut men absolut inget överdrivet...men dock smink och hel och ren | |
| Krakozhia - Ej medlem längre | 2014-01-14 14:13 | |
![]() | Vi är rörande överens Gloria 56. Vad nu som menas med "trollande" förstår jag inte. Kan någon översätta det. Ser det på nätet från och till! ..och du SylviaPlath Vad menar du med "Trollollollollkrakozia. :)" Jag tror människor, och framför tjejer/ kvinnor i samhället påverkas av sin samtid, där vikten av att se bra ut är för viktigt. Så skapas inte långvarig fred, trygghet, glädje mm. Jag har inget emot att man ser bra ut. Faktum är att det är fint med vackra människor, men bara kombinerat med ett ädelt/fint inre. Jag har sen jag var barn alltid fått höra att jag ser bra ut, vilket som ung kan vara smickrande, men mina värden har förändrats genom åren. Dels är jag uppfostrad av mkt kärleksfulla föräldrar som betonade värkliga värden. Dessutom ,sen jag hamnade i rullstol efter en dykolycka så har jag ett annat synsätt. Många gamla vänner försvann. Tjejer som förut gillade mig och behandlade mig som en ytlig köttbit, hälsar knappt längre :(...det säger allt om dem. Vad var deras motiv!? No effence men, jag har väldigt svårt för ytliga människor! Nu vill jag dock inte sätta på mig någon offerkofta. Livet går vidare. Det finns mkt spännade i livet trots saker och ting... / K | |