Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 295 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Porla - Ej medlem längre | 2014-04-27 14:56 | |
![]() | ha. ha. Det tryckte på och ville ut? ;). Enough is enough. Men jag kan inte annat än att hålla med. imorse hade dom en deckarförfattare utan kockutbildning som lagade mat i något av morgonprogammen. | |
| Minta | 2014-04-27 14:58 | |
![]() | Alla dessa matlagningsprogram. De kostar inte mycket att göra och fyller tv-rutorna. | |
| blue_moon | 2014-04-27 15:07 | |
![]() | Junk food for zombies. Sömnpiller för soffpotatisar. Nu ska jag göra pizzasallad, enligt ett googlat recept. | |
| Satyra | 2014-04-27 22:06 | |
![]() | Matlagningsprogram är det tråkigaste som finns, men eftersom jag som tonåring umgicks med Martin Timell varje vardag under flera års tid, måste jag ändå bara kommentera "Real-one"s inlägg: "Jo.. de går bra att låtsas flina upp sig och låtsas kunna sin sak i TV-rutan speciellt när det ramlar ner dollar för ingenting" Det jag reagerar på är orden "flina upp sig och låtsas", för Martin (och Anders, träffade även honom flertalet gånger) ÄR på riktigt precis sådär glad, sprallig, småtokig (positivt) och engagerade som han verkar via TV. Det är inget "spel" alls. Bara så ni vet! ;-) | |
| Satyra | 2014-04-27 22:08 | |
![]() | Obs - "engagerad" i singular - sorry. ;-) | |
| dinodog | 2014-04-28 06:22 | |
![]() | Ja och det är ju det som är så störande att han är så yvig i sin framtoning Anders. Blir bara för mycket. Martin har samma sätt men betydligt mer behärskad i sitt sätt att vara. Blir nervös att se och höra Anders. | |
| egobert | 2014-04-28 06:41 | |
![]() | Man kan ju byta kanal? Jag är glad så länge jag slipper se Agneta Sjödin igen. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2014-04-28 14:37 | |
![]() | Jag tycker synd om bröderna Timell, de har blivit sådär Loffeskoj. Det är inte värdigt någon. | |
| mrperfect | 2014-04-28 21:48 | |
![]() | Folk gillar inte klämkäcka personer, det tillhör en förgången tid, nu är det bara ego, framfusighet, rockmusik, häftighet, imponera, imbecillitet, obildning, slöhet, likgiltighet, likriktning och avundsjuka som gäller. | |
| mrperfect | 2014-04-28 21:51 | |
![]() | Då tycker jag det är jobbigare med Ernst, han har så knasiga ideer, jag hatar rost , Ernst älskar rost, till exempel. Sällan ser jag någr inredningsideer som jag skulle vilja ha hemma, återvinning är förvisso bra men det finns gränser för hur mycket utslitna möbler och repiga attiraljer och sneda vinklar man kan stå ut med. | |
| dinodog | 2014-04-28 22:18 | |
![]() | Inget fel på klämkäcka människor. Men när en person är så fruktansvärt speedad och yvig och tar så mycket plats, blir det helt enkelt för mycket. Jag blir stressad och får klåda. Gör ju inte saken bättre att de är med överallt. Och visst kan man byta kanal men då är det antingen Masterchef eller Hells kitchen på de kanalerna. | |
| hfranke | 2014-04-28 22:53 | |
![]() | Hyperaktivitet och ett visst mått av aggressivitet bland kockar verkar vara nåt man eftersträvar när det ska göras tv. Jag tycker det är jobbigt och inte särskilt bra tv. Bakning med leila funkar, är inte lika gapigt och intensivt. När jag var liten (70-talet) så var ria wägner den som stod för matlagningen. Lugnt och stillsamt stekte hon fläskkotletter, och vinkade baklänges när programmet var slut. Ett rekordeligt fruntimmer det :) | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-05-02 22:26 | |
![]() | Fläskkotletter, pre Muslim Swecia:) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-05-03 21:14 | |
![]() | Gillar inte martin,gillar inte då han suger luft i varannan mening,han borde lagt ner pundarfasonerna vid det här laget | |