Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gloria56 | 2014-05-14 09:48 | |
![]() | ub58; Bäst att stålsätta sej här på spelet. Finns en hel del avarter som är direkt ohyfsade. Säkert inte sista gången du blir påhoppad. Själv är jag både fitta, hora och en del annat. Som tidigare sagts - anmäl. Men......dom kommer tillbaka under nya nick. En som jag fick avstängd hade haft ett femtiotal olika nicks. | |
| KingKong | 2014-05-14 09:53 | |
![]() | Internet...seriöst...Glor ia56 slår huvudet på spiken. Med andra ord, strunta i bokstäverna som folk knappar in och ni kommer aldrig bli ledsna på internet igen. | |
| kajix | 2014-05-14 10:00 | |
![]() | I stället för att stänga av kunde dessa spelare flaggas med något lämpligt. Då kan de som har problem med att bli kallad saker undvika att spela med dem och de som gillart kan välja dem. Som det är nu, att de bara skapar en ny användare, gör bara att de är svårare att hålla reda på. | |
| KingKong | 2014-05-14 10:10 | |
![]() | Ja, ge alla en stjärna! | |
| Gloria56 | 2014-05-14 10:59 | |
![]() | Jag ser inget fel i att hänga ut spelare på Forum. Menar dom som är GRAVT!! ohyfsade. Få dom att förhoppningsvis skämmas. För att varna andra och bidra till att spelare inte behöver drabbas. Men.....ALLTID anmäla. Jag har råkat ut för en kille - mycket trevlig och pratsam - som använde mej som något att tillfredsställa sej med. Jag anade "ugglor i mossen" när han flera gånger avslutade vårt chatt abrupt. Samtalen var inte av sexkaraktär. När jag ställde honom mot väggen slutade vår kontakt från hans sida snabbt. Som sagt - många avarter här. Honom skulle jag gärna hängt ut här! Även den norska som kallade mej hora, fitta och annat. | |
| Bitte - Administratör | 2014-05-14 11:21 | |
![]() | Det står faktiskt i reglerna att man inte får göra det Bitte | |
| Mindymoo | 2014-05-14 12:03 | |
![]() | Har bara råkat ut för påhopp tre gånger under alla år här. Svarade korrekt och avsnoppande och struntade sen i de spelarna.Anmälde dumt nog inte, men sur blev jag. Men visst har TS rätt att lufta sin irritation i forumet! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2014-05-14 12:31 | |
![]() | "Jag har råkat ut för en kille - mycket trevlig och pratsam - som använde mej som något att tillfredsställa sej med. Jag anade "ugglor i mossen" när han flera gånger avslutade vårt chatt abrupt. Samtalen var inte av sexkaraktär." Haha Gloria, hur i hela friden kan du veta att killen i fråga gjorde just det, särskilt då samtalen _inte_ var av "sexkaraktär"... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2014-05-14 13:41 | |
![]() | Precis min fråga, nuffran. Erkände killen eller antog du att det var för att han avslutade er chatt helt när du ifrågasatte hans agerande som du är så säker på att han använde dig och era icke sexuella samtal som erotisk stimulans? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-05-14 17:17 | |
![]() | man ska inte behöva ta skit om man vinner,en del blir helt urballade och skriver så störda saker och dom som beter sig så ska anmälas och det ska aldrig assepteras någonstans.Sen om det är on eller off line är ganska ovesäntligt ta ingen skit | |
| Hog56 - Ej medlem längre | 2014-05-14 18:35 | |
![]() | man ska vara trevlig även på internet | |
| mittre5745 - Ej medlem längre | 2014-05-14 23:31 | |
![]() | KingKong framstår ju själv sådär lagom oberörd av andras beteende när han startar en tråd om att stänga av användare som spionerar på hans spel. | |
| spelteori - Ej medlem längre | 2014-05-14 23:32 | |
![]() | The tråd that wouldn't die. | |
| Gloria56 | 2014-05-14 23:43 | |
![]() | 125478 + Lady Sol; Ja, nu är ni igång igen. Hade det varit andra spelare som ställt frågor om min erfarenhet så hade jag bemödat mej om att gå in på detaljerna. Men.......med erfarenhet av att NI ständigt - så fort jag kommer med inlägg - dissekerar dessa så avstår jag, för det tar aldrig slut. Jag kan dock säja att han ännu är igång så ni kanske träffar på honom. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2014-05-14 23:52 | |
![]() | Ja, jag är inte igång på annat sätt än att jag läste ditt inlägg. Och har man sinne för humor så är det svårt att inte se det komiska i det. Slappna av lite och ta det med ett leende så blir allt lite roligare. :) | |
| Cajolina93 | 2014-05-15 02:10 | |
![]() | Visst SKA man inte bete sig som vissa gör, men det här är internet och folk säger vad som helst bakom skärmen. Bara att ignorera det eller så kanske ni ska spela Alfapet istället. | |
| Tommy 1979 | 2014-05-15 09:02 | |
![]() | Vulcan, nu måste jag faktiskt protestera! Anser du verkligen att det är "poänglöst gnäll på en motspelare" (din egen formulering) att reagera över att man blir utsatt för påhopp och oförskämdheter? Mycket märklig och inte särskilt trevlig reaktion från din sida i så fall. Som spelvärd borde väl du vara på trådskaparens sida? | |
| Bitte - Administratör | 2014-05-15 10:17 | |
![]() | Håller med dig Tommy1979 ett lågvatten märka av en värd Bitte | |
| Mojäng | 2014-05-15 10:28 | |
![]() | Jag skyndar mig också att hålla med Tommy ovan. Har ni värdar på Betapet som tar dem som bär sig illa åt i försvar?! Må vara om tråden stängts, helt enkelt därför att policyn vore att problem med andra spelare tar man direkt med värd. Men, som Tommy skriver, att uttrycka att en spelare som behandlats illa av en annan medlem på Betapet "gnäller" och "saknar en poäng" - aldrig. Personligen skulle jag uppskatta mycket om du vill svara på följande fråga: Försvarar du alltså att människor bär sig illa åt på Betapet? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2014-05-15 10:41 | |
![]() | Ursäkta? Nu får du väl ändå ge dig Gloria. Jag pratar sällan med dig överlag. Diskussionerna kring dig brukar jag helst undvika eftersom de känns evighetslånga och faktiskt bara står och stampar. Att jag ifrågasatte hur du vet vad någon på andra sidan skärmen gör beror helt enkelt på att jag är nyfiken på om det verkligen var så att han erkände en sådan grej eller inte. | |